Antreprenori Cluj Investitii Lideri si afaceri Slider

X Curier. Brand în construcție

Branduri de succes, create în Transilvania, și cum se construiește povestea din jurul unui brand au fost temele principale care au definit cea de-a doua conferință organizată de revista Transilvania Business. Ne-au încântat cu poveștile lor manageri și proprietari de afaceri din domeniile IT, energie, agricultură, curierat sau cercetare-dezvoltare. Consultanți din domeniul brandingului ne-au oferit și instrumentele uzitate în construcția unui brand, iar specialiștii în proprietate intelectuală ne-au arătat cum să ne protejăm o marcă.
 
Doru Berar, General Manager, X Curier, ne-a spus povestea firmei de curierat pe care o conduce și care este în primii săi ani de viață. Pornită din Cluj-Napoca, ducând brandul creat în Transilvania în toată țara, compania țintește departe, așa cum ne-a arătat în prezentarea “X Curier – rapid, eficient, sigur, la timp!”.
“Să vii pe o piață care are 500 de milioane de euro, fiind într-o continuă creștere, și să dorești să stai la masa celor mari, pentru că acolo vrem să ajungem în câțiva ani, dacă nu pe primul loc, în primii trei, sperăm să facem acest lucru printr-un brand puternic, printr-o marcă puternică”, ne-a spus Doru Berar.
Anul trecut, creșterea pe e-commerce, pe business to consumer (b2c) a fost de peste 40 %, creșterea pe business to business (b2b) a fost de 5 %, ceea ce dovedește că piața de curierat va crește foarte mult, se preconizează o creștere de peste 1 milion de euro pe zi, a precizat Doru Berar, citând studiile unor specialiști. Mai mult, în România, e-commerce-ul a atins un nivel de doar 17 %, în timp ce în Germania a ajuns la 70 %, ceea ce înseamnă că piața va evolua, inclusiv cea de curierat, explicând, de altfel, interesul unor mari jucători din afară care vor să intre pe piața românească.
În aceste condiții, X Curier a venit ca un răspuns la nevoile din piață, ca răspuns chiar și la nemulțumirile din piață, ceea ce a presupus o investiție serioasă în tehnologie. “Noi vrem să fim un partener pe care se pot baza, să le livrăm la timp expedițiile lor și să putem să creștem împreună. Vrem să asigurăm stabilitatea business-ului celor care lucrează cu noi, pentru că, până la urmă, curierul nostru care se prezintă în fața clientului dvs., este o interfață”, a mai subliniat Doru Berar.
X Curier a început cu o rețea națională, de 96 de centre, cu livrare în 24 de ore, oriunde în țară, compania deține 5 hub-uri de sortare a mărfii, pe unde tranzitează 2,5 milioane de kg de marfă pe lună. În 9 luni de zile, de la 3.000 de expediții pe lună, X Curier a ajuns la 5.000-5.500 de expediții pe seară. Targetul fixat de conducerea companiei este de a atinge 20.000 de expediții pe seară în următorul an.
“Pentru a face toate acestea posibile avem nevoie de tehnologie, avem nevoie de investiții în tehnologie, flotă, oameni și sperăm să le putem duce la bun sfârșit”, a mai spus Doru Berar.
Ligia VORO

Related posts

Cluj, Oradea, Arad și Timișoara- platformă comună pentru a lega municipiile pe partea de IT şi de destinaţii

redactia

INAUGURARE SHOWROOM CAAB HOME&OFFICE DESIGN

redactia

Hirschmann România pregătită pentru noi proiecte

redactia

Hidroelectrica vrea să devină jucător în industria turistică

Stefana Muresan

Firma orădeană Glow, cunoscută pentru confecții de lux, s-a reprofilat pe măști

Traian Dan

Municipiul Salonta va fi supravegheat cu 30 de noi camere video

Traian Dan

S-a lansat Digitaliada – soluție interactivă de învățare și testare online

Traian Dan

ELCO lanseaza o noua gama de cazane industriale adaptata noilor cerinte din piata locala de constructii

Ionut Oprea

BNR ia măsuri menite să atenueze impactul epidemiei de coronavirus asupra populației

Traian Dan

Parcarea de 460 de locuri din centrul Oradiei, aproape de darea în folosință

Traian Dan

Veniturile restaurantelor şi cafenelelor din România vor depăși 5 miliarde de euro până în 2023

Papuc Irina

Elite în business. Județul Mureș. Ranking 3: DAW Bența produce cu grijă față de mediu ­și investe­ște constant în inovație ­și cercetare

redactia

Vertiv anunţă inaugurarea noilor birouri din Cluj-Napoca 

Ligia Voro

Regele Mihai, simbolul demnității noastre uitate

redactia

CTP: New milestones for 2023

Ionut Oprea

New financing package of circa 205 million euros with IFC to support business plan of WDP Romania

Papuc Irina

Peste 50% din vânzările Secuiana, la export

Stefana Muresan

“Lipsa forței de muncă va obliga companiile la automatizare și robotizare”

Stefana Muresan

Moda românească, măsuri de relansare pe piaţa americană

Ligia Voro

TeraPlast primeşte 6,8 milioane euro ajutor de stat

redactia

Aplicațiile tinerilor din Transilvania care ar putea schimba lumea

Nora Dumitrescu

APIA eliberează adeverințe pentru Măsura 14- Bunăstarea animalelor

Traian Dan

Hidrocentrala de la Tarniţa, cuprinsă în Strategia energetică a României

Stefana Muresan

Dentotal își mută centrul de distribuție la ELI PARK 1

Papuc Irina

Leave a Comment