Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

IMWorld inaugureaza o noua scena: Security Stage

Atacurile cibernetice din ultima vreme au aratat riscurile la care sunt expuse companiile si institutiile publice. Pentru a veni in sprijinul mediului de afaceri si a specialistilor IT, expo-conferinta Internet & Mobile World va introduce la editia a VI-a scena de Securitate cibernetica, denumita Security Stage”, a anuntat Alexandru Maxineanu, project manager IMWorld.
Pentru zecile de mii de antreprenori si angajati ai companiilor din Romania care au participat in ultimii cinci ani la IMWorld, prima saptamana din octombrie inseamna intalnirea cu noile tendinte de business din lumea digitala.
Ajunsa la a VI-a editie, IMWorld va avea loc in zilele de 4 si 5 octombrie, la Romexpo si va confirma si de aceasta data renumele de cea mai ampla expo-conferinta de business din Sud-Estul Europei, dedicata solutiilor digitale pentru afacerile din Romania si chiar pentru cele de peste granite.
Alaturi de cele 5 scene reprezentative – Main Stage, SMBs & Enterprise Solutions, Development, Digital & E-Commerce, Marketing & Innovation – IMWorld 2017 inaugureaza o noua scena: Security Stage, care va acoperi care va acoperi prin experienta speaker-ilor internationali si locali de renume in domeniu, nu mai putin de 10 teme importante din domeniul securitatii datelor, printre care se numara softuri de Securitate, tenditele atacurilor, IoT Security Products, Cybercrime si alte topicuri actuale.
Fiecarei scene ii corespunde o zona expozitionala cu produse si solutii IT si digitale adecvate oricarui tip de business.
Stuctura celei de a VI-a editii a ExpoConferintei digitale IMWorld a cuprinde:

  • 6 scene de cu mai mult de 120 de sesiuni sustinute de peste 140 de speakeri locali si internationali
  • 4 zone expozitionale cu 130 de companii care vor prezenta 2300 de solutii digitale
  • Peste 8500 de vizitatori de business, dintre care 3000 de nivel C&O
  • 25 de industrii reprezentate.

„IMWorld nu este doar un eveniment. Este o misiune cu un scop precis si anume acela de a sprijini Romania si mediul de business sa adopte digitalizarea in toate industriile pentru a creste eficienta si productivitatea. Stim toti ca transformarea si evolutia sunt iminente, tocmai de aceea rolul IMWorld este de a grabi procesul si de a-l face mai accesibil, atat prin know-how-ul oferit de agenda evenimentului, cat si prin solutiile marilor jucatori din piata de IT prezenti in eveniment. Asadar, IMWorld genereaza plusvaloare concreta si contribuie activ la dezvoltarea economiei, punand in relatie directa specialistii cu nevoia de digitalizare. Sunt inca multe zone de business care nu au experimentat revolutia digital. Unul dintre obiectivele principale ale editiei fiind de a le facilita accesul la aceasta”, a explicat Alexandru Maxineanu, project manager IMWorld.
Accesul la IMWorld se face pe baza de bilet ce poate fi rezervat inca de acum pe www.imworld.ro.
Despre IMWorld
Concept propriu al companiei Universum Events, IMWorld a devenit in cele 5 editii, un hub care genereaza new business si in care comunitatea dezvolta digitalizarea in Romania.
In fiecare an, in prima saptamana din octombrie, timp de 2 zile, mediul de business activ din Romania se intalneste cu tot ce este mai important in procesul de transformare digitala la Internet & Mobile World.
Structurata ca o expo-conferinta B2B, IMWorld are misiunea de a sprijini toate industriile din Romania sa adopte digitalizarea pentru a creste eficienta si productivitatea.
Prin know-how-ul oferit de agenda evenimentului si prin solutiile marilor jucatori din piata de IT prezenti in eveniment, IMWorld genereaza plusvaloare concreta si contribuie activ la dezvoltarea economiei, punand in relatie directa specialistii cu nevoia de digitalizare.
Despre Universum Events
Cu o experienta de peste 10 ani in organizarea de evenimente corporate premium, Universum Events si-a construit reputatia de adevarat arhitect in industrie.
Compania are propriile marci, precum Bucharest Technology Week, Internet & Mobile World si MyConnector si o divizie de evenimente personalizate: MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions), axata pe evenimente de amploare pentru clienti, precum Microsoft Summit si Cisco Connect, dar si petreceri si zile ale companiei.
Compania detine cea mai mare licenta de team building din lume, oferind partenerilor sai concepte unice, devenite celebre in Europa si peste Ocean.
Incepand din 2017, Universum Events a adaugat portofoliului de concepte de succes, Hercules Trophy, cunoscut ca fiind cea mai cool competitie semi-atletica de pe planeta dedicata companiilor.
Un nou concept propriu marca Universum Events este Imobiliarium, expozitia tehnologizata de locuinte, in care vizitatorii pot vizualiza cu ajutorul Realitatii Virtuale o parte din casele si apartamentele din oferte.

Total
0
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Barometrul de conjunctură economică CCIFER - iunie 2017

Articolul următor

AFI Europe România obține pre-certificarea LEED PLATINUM pentru proiectul AFI Tech Park

Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Total
0
Share