Transilvania Business
Auto Brașov

Draexlmaier produce la Codlea interioerele pentru Maserati

Draexlmaier este dintre cei mai mari angajatori din România, cu peste 14.000 de angajaţi. Germanii deţin în România unităţi de producţie la Braşov (Codlea), Hunedoara, Piteşti, Satu Mare şi Timişoara.
La Braşov, extinderea vizează construirea unei noi hale de producţie, alăturată celor două unităţi inaugurate în primăvara anului 2015. Clădirea va fi finalizată anul acesta, când se estimează şi începerea activităţii de producţie. Primele două hale Dräxlmaier din Braşov au o suprafaţă totală de aproximativ 25.000 de metri pătraţi şi au presupus o investiţie cumulată de 50 de milioane de euro, potrivit bizbrasov.ro.
La Hunedoara, aria de producţie Dräxlmaier va creşte atât în sectorul de componente electrice şi electronice, cât şi în sectorul electric, iar lucrările vor fi finalizate în acest an. Tehnologia utilizată în noul spaţiu va avea un grad mai mare de automatizare, aici urmând să fie amenajat şi un atelier pentru elevii de la şcoala profesională, care vor învăţa să utilizeze aceste echipamente, potrivit companiei.
Dräxlmaier produce în fabricile din România cablaje electrice, componente electrice şi electronice, cablaje de înaltă tensiune, interioare (cockpit), console centrale şi panouri de uşi. Germanii produc în fabricile locale sisteme electrice şi electronice, interioare de lux şi sisteme de bord pentru mărci premium din industria de profil, precum BMW, Jaguar, Mercedes-Benz sau Maserati.
Oficialii Dräxlmaier au declarat anterior că din punctul de vedere al reţelei de producţie, România este cea mai importantă ţară a grupului german şi că vor continua campaniile de recrutare şi investiţiile în regiune. În ultima perioadă, aceste campanii s-au concentrat pe atragerea de personal direct productiv, cum a fost cazul în Satu Mare sau Piteşti, dar şi pe atragerea de specialişti (Braşov şi Timişoara). Tot în Piteşti, compania a alocat posturi de internship plătit pentru studenţii interesaţi să-şi aprofundeze cunoştinţele în IT, inginerie şi design, cei mai buni dintre aceştia având şansa să fie angajaţi la finalul stagiului, în departamentele în care şi-au desfăşurat activitatea. Dräxlmaier a venit în România în anul 1992, la scurt timp după ce a deschis fabrici în Cehia şi Ungaria. După deschiderea uzinei din Piteşti (Lisa Draexlmaier Autopart România), grupul german a început producţia şase ani mai târziu în Satu Mare şi Timişoara, în anul 2000 a urmat uzina din Braşov, iar în 2003 la Hunedoara.
„În unele locuri din România creştem, cum ar fi Braşov, unde avem nevoie de oameni. Ceea ce ne lipseşte sunt vorbitorii de limba germană. Lucrăm în Braşov cu tehnologie înaltă. Investim în oameni şi în educaţie în România. Despre nivelul de plată între fabricile din Braşov şi din Piteşti, depinde de fiecare ce face. Noi clasificăm salariile în funcţie de cât sunt de specializate şi cât durează să îi antrenăm. Dacă antrenăm oameni în 2-3 săptămâni, pentru joburi uşoare, vor primi un salariu mai mic decât cei care trebuie train-uiţi timp de 2-3 luni. Multe produse de înaltă calitate vin din Braşov, inclusiv interioare de Maserati”, a spus Daniel Heymann, director general tehnic Draexlmaier, potrivit sursei citate.

Comentarii

Comentarii

Related posts

Uzina mecanică și șasiuri Dacia a produs 2 milioane de motoare TCE

Ligia Voro

Transilvania Motor Ring, în curs de omologare

redactia

Prima rețea de stații de gaz natural comprimat, proiect de 5,2 mil. euro. Printre orașele vizate: Timişoara, Arad, Sibiu şi Deva

Stefana Muresan

Comentarii

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More