Producătorul elvețian de produse alimentare Nestle, care este recunoscut în România pentru napolitanele Joe pe care le fabrică în Timișoara, a rămas anul trecut lider detașat al pieței românești.
Compania a obținut anul trecut o cifră de afaceri de 783 milioane lei (174 milioane euro), în creștere cu 16% față de 2015, și un profit net de 87 milioane lei (19,3 milioane euro), de peste patru ori mai mare ca cel înregistrat în anul precedent, arată bilanțurile publicate de Ministerul Finanțelor, citat de ziuadevest.ro.
La sfârșitul lunii martie, directorul general al Nestle România, Hervé de Froment, anunța că Nestle a înregistrat anul trecut în România o cifră de afaceri de 750 de milioane de lei, în creștere cu 13% față de 2015. Șeful Nestle România estima pentru acest an o majorare a afacerilor cu 8%. Nestle comercializează pe piața din România produse pentru copii, cereale și batoane, produse culinare, cafea și băuturi, napolitane și ciocolată, hrană pentru animale și înghețată.
Nestle activează pe piața din România de 20 de ani și are o fabrică în Timișoara unde produce napolitanele Joe și cafeaua solubilă Nescafe. Anual, circa 35-40% din volumul total de produse fabricate în România este exportat în 25 de țări. În România, compania are 900 de angajați.
Citește și:
Mediciniștii clujeni scot proiecte europene la foc automat
Modernizarea și reabilitarea clădirii Anatomia pe fonduri nerambursabile presupune o investiție de 11 milioane de euro. “Clădirea Anatomia…
19 aprilie 2024
Startup-urile se pot înscrie în Incubatorul de afaceri „Cresc Oradea Mare”
Circa două săptămâni mai la dispoziție startup-urile pentru a depunere cerere de înscriere în Incubatorul de afaceri ,,Cresc…
19 aprilie 2024
PORR Construct toarnă asfalt pe Centura Oșorhei. Stadiul lucrărilor: 65-68%
Vineri, 19 aprilie, a început turnarea primului strat de asfalt pe Centura Oșorhei, la capătul dinspre Oradea. Stadiul…
19 aprilie 2024
Fagura anunță lansarea noii sale identități vizuale, parte a strategiei de brand și de repoziționare construite împreună cu echipa de consultanți de la Brandocracy
Fagura, platforma de investiții alternative în finanțarea antreprenorilor, marchează o nouă etapă în parcursul său, dezvăluind o identitate…
19 aprilie 2024
Universitatea Babeș-Bolyai va sprijini tehnologiile promițătoare
Proiectul CapTTict vizează creșterea capacităților tehnologice în domeniul IT&C în țările europene. Universitatea Babeș-Bolyai (UBB) Cluj-Napoca a început…
19 aprilie 2024
EBM PAPST a dotat un laborator de la IETI cu echipamente de ultimă generație
Pe baza unui protocol de colaborare între Facultatea de Inginerie Electrică și Tehnologia Informației (IETI) și Compania EBM-PAPST…
19 aprilie 2024
Tinerii orădeni sunt invitați să se lanseze în afaceri – eveniment VSFA
Universitatea din Oradea deschide Aula Magna pentru toți tinerii orădeni care vor să se lanseze în afaceri. „Vreau…
19 aprilie 2024
Oradea face pași hotărâți în era digitală
Interacțiunea digitală cu cetățenii este o realitate palpabilă, la Oradea. Concret, iată cum se manifestă deschiderea Primăriei Oradea…
19 aprilie 2024