Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Cinci oferte pentru reabilitarea tronsonului feroviar Brașov-Sighișoara; valoarea lucrărilor, peste 700 de milioane de euro

Cinci operatori economici au depus oferte pentru reabilitarea tronsonului feroviar Brașov – Sighișoara pe secțiunile Brașov – Apața și Cața – Sighișoara, valoarea lucrărilor licitate fiind de peste 700 de milioane de euro, a anunțat, vineri, CFR SA.
Potrivit unui comunicat al CFR SA, procesul de depunere în SEAP a ofertelor aferente acestui obiectiv s-a încheiat în data de 23 august 2017, iar cei cinci operatori care au depus oferte sunt: IC Ictas Insaat Sanayi ve Ticaret A.S.; Impreza Pizzaroti& C SpA Italia S.p.A.; S.C. Alstom Transport S.A.; Societa Italiana per Condotte d’Acqua S.p.A.; Strabag A.G.
Valoarea lucrărilor licitate este estimată la peste 3,19 miliarde de lei fără TVA (circa 700 de milioane de euro), sursa de finanțare fiind asigurată de Comisia Europeană prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei (CEF), în proporție de 85%, iar cofinanțarea în proporție de 15% de la bugetul de stat.
Durata de execuție este de 48 de luni, la care se adaugă 60 de luni perioada de notificare a defecțiunilor.
“Lucrările de modernizare a infrastructurii feroviare aferente celor două secțiuni Brașov — Apața și Cața — Sighișoara, în lungime totală de 86 de kilometri, vor contribui la atingerea obiectivului principal de promovare a mobilității sustenabile pe secțiunea Frontiera Ungară — Curtici — Arad — Simeria — Sighișoara — Brașov, prin creșterea vitezei de circulație la 160 km/h, reducerea duratei de transport, creșterea siguranței feroviare, facilități pentru accesul persoanelor cu mobilitate redusă, introducerea sistemelor moderne de semnalizare și de management al traficului, îmbunătățirea gradului de confort oferit călătorilor în stațiile de cale ferată”, precizează comunicatul companiei care administrează infrastructura feroviară publică.
În cadrul contractului de execuție lucrări va fi realizate o gamă variată de lucrări de infrastructură și suprastructură feroviară, precum terasamente linii C.F, consolidări, poduri și viaducte, podețe, tuneluri, pasaje superioare, drumuri, linie de contact, trafic feroviar, sistem de informare a călătorilor, energoalimentare, telecomunicații, comunicații pentru semnalizare, fibră optică, supraveghere video, arhitectură, instalații electrice, instalații sanitare, instalații termoventilație, apărări de maluri, semnalizare, protecția mediului.
Pe acest traseu se află 11 puncte de secționare, toate centralizate electrodinamic (CED) — 4 stații de cale ferată, 15 halte, 2 noduri de cale ferată principale și un tunel dublu de 660 de metri lungime.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

2017- an excelent pentru sectorul industrial

Articolul următor

Bistriţa-Năsăud, primul județ la atras bani europeni pentru asfaltarea drumurilor forestiere

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Diriguitorii Spitalului Regional de Urgență (SRU) vor să construiască la foc automat, în patru ani, un obiectiv care stagnează de două decenii.
Citeste mai mult

20 de ani pentru o groapă

Diriguitorii Spitalului Regional de Urgență (SRU) Cluj vor să construiască la foc automat, în patru ani, un obiectiv…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share