Eveniment Real Estate

Targul Imobiliarium revine in toamna cu un numar record de oferte

Dupa succesul din primavara, cel mai nou targ de locuinte din Capitala, Imobiliarium, revine in toamna cu un numar record de oferte. Intre 13-15 octombrie, la Baneasa Shopping City, expozitia tehnologizata de real-estate aduce peste 10.000 de locuinte.
Evidentiat ca primul eveniment tehnologizat dedicat pietei imobiliar-rezidentiale, targul Imobiliarium a adus bucurestenilor aflati in cautarea unei case, tehnologia in prim-plan, cu ajutorul careia se simplifica procesul de cumparare a unei locuinte.
Inregistrarea online, existenta unei harti personalizate pentru fiecare vizitator, pe care sunt marcate standurile care au in oferta profilul de locuinte dorit, dar mai ales scanarea de catre expozant a codului de bare de pe bratarile vizitatorilor au facut din Imobiliarium targul cu cele mai multe sales lead, adica persoane care si-au manifestat clar intentia de a cumpara o anumita locuinta.
„Majoritatea ansamblurilor rezidentiale prezente la prima editie au incheiat contracte de vanzare cu vizitatorii de la Imobiliarium, chiar si cele care au avut in oferte imobile de peste 300.000 EUR si case de vacanta, ceea ce a insemnat ca targul si-a indeplinit principalul obiectiv, de a fi liantul perfect dintre oferta si cerere. La editia a doua nu doar ca vom continua sa avem acest rol, dar vom aduce noi facilitati care sa imbunatateasca experienta clientilor”, a declarat Adrian Stanescu, project manager Imobiliarium.
Cei peste 7.000 de vizitatori asteptati vor avea si in editia a doua posibilitatea de a viziona case si apartamente din ofertele tuturor expozantilor cu ajutorul ochelarilor de Realitate Virtuala (VR), insa si aceasta experienta a fost perfectionata, fiind eliminate diferente in calitatea vizualizarii.
O noutate este ca numarul expozantilor a crescut de la 60 la 84, ceea inseamna aproape dublarea variantelor de oferta pentru bucurestenii care-si cauta locuinte.
Un alt aspect important este ca Imobiliarium se adreseaza nu numai celor care vor sa cumpere o casa, ci si oamenilor interesati de amenajari interioare, de reconditionare si chiar de constructia de case.
„Am observat inca de la prima editie un interes crescut al vizitatorilor de a participa la discutii si workshopuri pe teme care tin de spatiul de locuit. La editia a doua, din 13-15 octombrie, vom avea o agenda de evenimente extinsa, care sa raspunda nevoii de a invata cum sa valorificam lucrurile si spatiul caminului nostru”, a adaugat Adrian Stanescu.
Mai mult, vizitatorii celei de-a doua editii Imobiliarium vor putea vedea cele mai cautate si apreciate cartiere din Bucuresti, printr-o harta interactiva creata de Storia.ro, platforma premium de imobiliare lansata de OLX.
Intrarea este gratuita doar pentru persoanele care se inregistreaza pe www.imobiliarium.ro, pana joi, 12 octombrie, inclusiv. In perioada evenimentului, 13-15 octombrie, vizitatorii care nu detin codul primit online vor plati o taxa de 10 lei.
Imobiliarium este un eveniment marca Universum Events. Partener principal este Storia.ro.
Pentru informatii suplimentare, urmariti platformele oficiale de comunicare: www.imobiliarium.ro, Facebook.com/imobiliarium.
Despre Universum Events
Cu o experienta de peste 10 ani in organizarea de evenimente corporate premium, Universum Events si-a construit reputatia de adevarat arhitect in industrie.
Compania are propriile marci, precum Bucharest Technology Week, Internet & Mobile World si MyConnector si o divizie de evenimente personalizate: MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions), axata pe evenimente de amploare pentru clienti, precum Microsoft Summit si Cisco Connect, dar si petreceri si zile ale companiei.
Compania detine cea mai mare licenta de team building din lume, oferind partenerilor sai concepte unice, devenite celebre in Europa si peste Ocean.
Incepand din 2017, Universum Events a adaugat portofoliului de concepte de succes, Hercules Trophy, cunoscut ca fiind cea mai cool competitie semi-atletica de pe planeta dedicata companiilor.
Un nou concept propriu marca Universum Events este Imobiliarium, expozitia tehnologizata de locuinte, in care vizitatorii pot vizualiza cu ajutorul Realitatii Virtuale o parte din casele si apartamentele din oferte.
Pentru detalii, urmariti site-urile proiectelor: www.imobiliarium.ro, www.techweek.ro, www.imworld.ro, www.herculestrophy.ro, www.catalystglobal.com, www.universum.ro.
Despre Storia.ro
Storia.ro este o platforma de anunturi dedicata exclusiv sectorului imobiliar, lansata de OLX in 2016. Cu peste 100.000 de anunturi si peste 1000 de agentii imobiliare partenere, Storia.ro ofera filtre de cautare avansata, o harta completa a zonei alese cu puncte de interes multiple, precum si un comparator de preturi specifice fiecarei regiuni in parte.
Potrivit unei cercetari efectuate de Reveal Marketing Research, OLX si Storia.ro livreaza 50% din totalul contactarilor de pe piata imobiliara: OLX este lider la nivel cantitativ, furnizand cele mai multe contactari din partea clientilor, in timp ce Storia.ro genereaza contactarile cu cel mai ridicat grad de intentie de cumparare din partea utilizatorilor.

Related posts

Călin Biriș: Peste 600 antreprenori și manageri din Cluj și Mureș interesaţi să își crească afacerea prin marketing online

Stefana Muresan

Iubitorii de muzică retro au parte de Another Night to Remember

redactia

AgriPlanta-RomAgroTec 2019

Stefana Muresan

Eveniment Caritabil EBW & OSUBB Cluj

Nicolae Pop

Mâine are loc la Cluj-Napoca cel mai mare eveniment de leadership feminin din România

Stefana Muresan

DEBT IN EUROPEAN EMERGING MARKETS FORUM 2018

Ionut Oprea

A 15-a ediție SALSA WEEK ROMANIA va avea loc în Vama Veche în perioada 5 – 11 August 2019

Stefana Muresan

2000 de angajați Michelin și familiile lor au sărbătorit 40 de ani de activitate a uzinei din Zalău

Stefana Muresan

Evenimente satelit în premieră și speakeri de la companii de top precum eBay, IBM și Techcrunch vin la Techsylvania 2018

Stefana Muresan

Peste 50 de designeri la FFW 2016

Rezolvarea problemei exodului creierelor și a instabilității economice prin branding

Ligia Voro

Portrete uitate şi restaurate la Muzeul de Artă din Cluj

Transilvania Business

Vorbim despre viitorul din câmpul muncii la Tomorrow@Work

Stefana Muresan

Doi chiriași noi în AFI Tech Park pe o suprafață de 1.000 de metri pătrați

Ionut Oprea

Forumul Internațional al Marilor Fermieri RALF, pe 8 noiembrie, la București

redactia

JTRE has selected contractors for the Eurovea extension, including the first Slovak skyscraper

Papuc Irina

~Video 1

Sistemele BMS: sistemul nervos și creierul clădirilor inteligente

Ligia Voro

Ariston a lansat noua gamă de boilere electrice Lydos

Ligia Voro

Doi comisari europeni şi un ministru, în dialog cu cetățenii la Cluj

redactia

Specialiștii în marketing se întâlnesc săptămâna viitoare la Cluj

Transilvania Business

Intalnirile europene din Transilvania la UTCN, 14 – 16 martie 2018

Stefana Muresan

HR Business Strategist 2016

Transilvania Business

Expert Guest – Ian Worboys: what next for logistics

Ionut Oprea

Leave a Comment