Eveniment Real Estate

Targul Imobiliarium revine in toamna cu un numar record de oferte

Dupa succesul din primavara, cel mai nou targ de locuinte din Capitala, Imobiliarium, revine in toamna cu un numar record de oferte. Intre 13-15 octombrie, la Baneasa Shopping City, expozitia tehnologizata de real-estate aduce peste 10.000 de locuinte.
Evidentiat ca primul eveniment tehnologizat dedicat pietei imobiliar-rezidentiale, targul Imobiliarium a adus bucurestenilor aflati in cautarea unei case, tehnologia in prim-plan, cu ajutorul careia se simplifica procesul de cumparare a unei locuinte.
Inregistrarea online, existenta unei harti personalizate pentru fiecare vizitator, pe care sunt marcate standurile care au in oferta profilul de locuinte dorit, dar mai ales scanarea de catre expozant a codului de bare de pe bratarile vizitatorilor au facut din Imobiliarium targul cu cele mai multe sales lead, adica persoane care si-au manifestat clar intentia de a cumpara o anumita locuinta.
„Majoritatea ansamblurilor rezidentiale prezente la prima editie au incheiat contracte de vanzare cu vizitatorii de la Imobiliarium, chiar si cele care au avut in oferte imobile de peste 300.000 EUR si case de vacanta, ceea ce a insemnat ca targul si-a indeplinit principalul obiectiv, de a fi liantul perfect dintre oferta si cerere. La editia a doua nu doar ca vom continua sa avem acest rol, dar vom aduce noi facilitati care sa imbunatateasca experienta clientilor”, a declarat Adrian Stanescu, project manager Imobiliarium.
Cei peste 7.000 de vizitatori asteptati vor avea si in editia a doua posibilitatea de a viziona case si apartamente din ofertele tuturor expozantilor cu ajutorul ochelarilor de Realitate Virtuala (VR), insa si aceasta experienta a fost perfectionata, fiind eliminate diferente in calitatea vizualizarii.
O noutate este ca numarul expozantilor a crescut de la 60 la 84, ceea inseamna aproape dublarea variantelor de oferta pentru bucurestenii care-si cauta locuinte.
Un alt aspect important este ca Imobiliarium se adreseaza nu numai celor care vor sa cumpere o casa, ci si oamenilor interesati de amenajari interioare, de reconditionare si chiar de constructia de case.
„Am observat inca de la prima editie un interes crescut al vizitatorilor de a participa la discutii si workshopuri pe teme care tin de spatiul de locuit. La editia a doua, din 13-15 octombrie, vom avea o agenda de evenimente extinsa, care sa raspunda nevoii de a invata cum sa valorificam lucrurile si spatiul caminului nostru”, a adaugat Adrian Stanescu.
Mai mult, vizitatorii celei de-a doua editii Imobiliarium vor putea vedea cele mai cautate si apreciate cartiere din Bucuresti, printr-o harta interactiva creata de Storia.ro, platforma premium de imobiliare lansata de OLX.
Intrarea este gratuita doar pentru persoanele care se inregistreaza pe www.imobiliarium.ro, pana joi, 12 octombrie, inclusiv. In perioada evenimentului, 13-15 octombrie, vizitatorii care nu detin codul primit online vor plati o taxa de 10 lei.
Imobiliarium este un eveniment marca Universum Events. Partener principal este Storia.ro.
Pentru informatii suplimentare, urmariti platformele oficiale de comunicare: www.imobiliarium.ro, Facebook.com/imobiliarium.
Despre Universum Events
Cu o experienta de peste 10 ani in organizarea de evenimente corporate premium, Universum Events si-a construit reputatia de adevarat arhitect in industrie.
Compania are propriile marci, precum Bucharest Technology Week, Internet & Mobile World si MyConnector si o divizie de evenimente personalizate: MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions), axata pe evenimente de amploare pentru clienti, precum Microsoft Summit si Cisco Connect, dar si petreceri si zile ale companiei.
Compania detine cea mai mare licenta de team building din lume, oferind partenerilor sai concepte unice, devenite celebre in Europa si peste Ocean.
Incepand din 2017, Universum Events a adaugat portofoliului de concepte de succes, Hercules Trophy, cunoscut ca fiind cea mai cool competitie semi-atletica de pe planeta dedicata companiilor.
Un nou concept propriu marca Universum Events este Imobiliarium, expozitia tehnologizata de locuinte, in care vizitatorii pot vizualiza cu ajutorul Realitatii Virtuale o parte din casele si apartamentele din oferte.
Pentru detalii, urmariti site-urile proiectelor: www.imobiliarium.ro, www.techweek.ro, www.imworld.ro, www.herculestrophy.ro, www.catalystglobal.com, www.universum.ro.
Despre Storia.ro
Storia.ro este o platforma de anunturi dedicata exclusiv sectorului imobiliar, lansata de OLX in 2016. Cu peste 100.000 de anunturi si peste 1000 de agentii imobiliare partenere, Storia.ro ofera filtre de cautare avansata, o harta completa a zonei alese cu puncte de interes multiple, precum si un comparator de preturi specifice fiecarei regiuni in parte.
Potrivit unei cercetari efectuate de Reveal Marketing Research, OLX si Storia.ro livreaza 50% din totalul contactarilor de pe piata imobiliara: OLX este lider la nivel cantitativ, furnizand cele mai multe contactari din partea clientilor, in timp ce Storia.ro genereaza contactarile cu cel mai ridicat grad de intentie de cumparare din partea utilizatorilor.

Related posts

Cities of Tomorrow #7: Communities in Focus Gândire globală. Acțiune locală.

Stefana Muresan

"INVENTING GREATER PARIS METROPOLIS” AT MIPIM 2018

Ionut Oprea

Activele producătorului de pâine Roland, vândute mai ieftin

Nora Dumitrescu

Opening of the T2 satellite

Transilvania Business

The Woman 2017: Învățarea continuă – strategia liderilor de mâine

Nicolae Pop

Grupul Teraplast, ”profitabil în ciuda contextului nefavorabil”

Stefana Muresan

Eveniment online: Bioeconomia și Obiectivele de Dezvoltare Durabilă

Ligia Voro

Aeroportul Internațional "Avram Iancu", zboruri către 10 destinații de vacanță din Turcia, Grecia și Egipt

Stefana Muresan

Trofeul Calitatii ARACO 2018

redactia

The event for Superyacht Owners

Ionut Oprea

CBRE consiliază închirierea a 18.000 mp de spații industriale în Timișoara

Papuc Irina

ReConnecting People Party & Networking în 13 decembrie la Chios Social Lounge, Cluj-Napoca

redactia

Ajutor de stat pentru construirea de grădiniţe cu profil sportiv, buget de 500 mil. euro

redactia

Proiect imobiliar de duplexuri pe unul dintre dealurile Clujului

Nora Dumitrescu

Acţionarii AAGES – 5,49 milioane lei din vânzarea a 15% din companie

Stefana Muresan

În 10 mai la Cugir si Sebes – “Noaptea Lungă a Industriei” la Star Transmission şi Star Assembly

Stefana Muresan

Portrete uitate şi restaurate la Muzeul de Artă din Cluj

Transilvania Business

Impact Hub, activ de la 1 martie

Transilvania Business

Oradea: Oasis, prima fază a parcului de retail de 12 mil. euro, în aprilie

Stefana Muresan

Povești despre schimbare: Irina Rimes și Dite Dinesz vin la Cluj-Napoca

redactia

Clujul domină piața regională a birourilor

Nora Dumitrescu

Colliers International îl recrutează pe Sebastian Dragomir pentru coordonarea departamentului de birouri

Ionut Oprea

Enterprise Europe Network în sprijinul IMM-lor

Transilvania Business

S IMMO AG: Friedrich Wachernig’s management contract renewed

Leave a Comment