Industrie Mureș Ultimele stiri

Eldi reinventează reţeta bunului gust

Brutăria Eldi, cunoscută şi apreciată în numeroase localităţi din Transilvania pentru produsele de panificaţie gustoase, naturale şi de calitate, premiate de-a lungul timpului la mai multe competiţii naţionale şi internaţionale de profil, are începând de luni, 4 septembrie, un nou magazin de desfacere. Acesta este poziţionat la intrarea în Piaţa Cuza Vodă din Târgu-Mureş şi propune clienţilor nu doar un spaţiu elegant, cu un design foarte rafinat şi modern, ci şi un portofoliu complex de produse care poate satisface şi cele mai exigente gusturi. Detalii despre modernizarea magazinului de la intrarea în Piaţa Cuza Vodă din Târgu-Mureş am aflat de la Sándor Csongor, director general al Brutăriei Eldi.
Reporter: De unde aţi avut ideea relocării magazinului Eldi din Piaţa Cuza Vodă?
Sándor Csongor, director general, Brutăria Eldi: Practic, acest magazin a fost relocat din incinta Pieţei Cuza Vodă deoarece spaţiul respectiv nu era suficient de mare pentru modernizare. În plus, noua locaţie a magazinului se află chiar la intrarea în piaţă, într-o zonă foarte circulată, cu un potenţial foarte mare din punct de vedere comercial. În urma unei evaluări, a rezultat că traficul de la intrarea în piaţă este mai mare cu circa 30% decât cel din interior.
Rep.: Cu ce produse vă întâmpinaţi clienţii?
S.C.: Cu produse de panificaţie şi de patiserie, dar şi sucuri, răcoritoare, lactate şi alte produse alimentare.
Rep.: Aveţi şi produse de post?
S.C.: Desigur, avem şi produse de patiserie de post, iar pâinea este prin definiţie de post. De asemenea, avem şi produse fără gluten, avem o colaborare cu cineva în acest sens, deoarece dorim să testăm piaţa în acest sens. Deocamdată, nu este o nişă foarte mare dar pe viitor nu este exclus să ne dezvoltăm şi pe această direcţie.
Rep.: Modernizarea magazinului din Piaţa Cuza Vodă face parte dintr-o strategie de modernizare a magazinelor dumneavoastră?
S.C.: Da, am început modernizarea magazinelor Eldi de trei ani, investiţia pentru modernizarea unui magazin fiind cuprinsă între 15.000 şi 20.000 de euro. Anul acesta vom mai deschide trei magazine noi, iar în prezent suntem la 51 de magazine. Peste două săptămâni vom deschide un magazin în Sângeorgiu de Mureş şi peste o lună şi jumătate în Ungheni, iar apoi în Agrişteu.
Rep.: În ce alte oraşe aveţi deschise magazine, în afară de Târgu-Mureş?
S.C.: Avem magazine în Târgu-Mureş, Sighişoara, Reghin, Târnăveni, Luduş, Câmpia Turzii, Turda, Cluj Napoca, Odorheiu Secuiesc, Sovata, Praid, Corund, Sângeorgiu de Pădure, Mediaş, Copşa Mică, Dumbrăveni…
Rep.: Faceţi faţă la aşa cerere mare?
S.C.: Da. Noi dorim să ne dezvoltăm încontinuu, deoarece avem cerere în acest sens.
Rep.: Ce calităţi au produsele Brutăriei Eldi?
S.C.: În primul rând, sunt produse de calitate, făcute după reţete proprii. Suntem pe piaţă de peste 20 de ani, perioadă în care principala noastră preocupare a fost satisfacerea clienţilor cu produse de cât mai bună calitate.
A consemnat Alex TOTH

Related posts

Mai puțini turiști în România în august 2020, dar mai mulți români pe litoral

Traian Dan

Banca Transilvania va lansa un documentar despre Simona Halep

Nora Dumitrescu

BusinessMark va reuni în data de 21 noiembrie 2018, la Hotel RadissonBlu din București, cei mai importanți jucători din real estate

redactia

Rectorul Universității Transilvania din Brașov: Punem la dispoziția studenților 1 milion de euro

Ion Surdu

Flota aeriană a României, printre cele mai mici din UE: 62 de avioane, dintre care 24 au peste 20 de ani

Papuc Irina

Lucrările la Podul Dacia și Pasajul Magheru din Oradea, gata în procent de peste 65%

Traian Dan

Aeroportul Internațional „Avram Iancu“ Cluj beneficiază de noi rute și măriri de frecvențe în programul de vară 2018

Stefana Muresan

Câștigătoarele programului TalentA: Corteva premiază cu 12 000 $ proiectele dedicate securității alimentare

Papuc Irina

Ministerul Turismului introduce localităţi din Maramureş, Sibiu şi Sălaj în lista zonelor cu prioritate la investiţii

Stefana Muresan

Proiecții în aer liber, concerte și filme pentru toate vârstele la TIFF Oradea

Traian Dan

Iustin Moldovan, două decenii în slujba Romvac Co

Stefana Muresan

BT va urgenta distribuirea granturilor către antreprenori

Nora Dumitrescu

Băile Tușnad, cu 1.600 de locuitori, atrage peste un milion de turiști anual

redactia

Afacerea de familie Agro Radu din Păuleşti, vânzări de circa 6 milioane euro

Stefana Muresan

Invest Club lansează secțiunea dedicată fondurilor de investiții în cadrul Portalului Investitorilor din România

Nicolae Pop

Timbru poștal dedicat campioanei de la Wimbledon, Simona Halep

Ligia Voro

Călin-Mihai Rangu, președinte ISF: “Se va trece de la asigurări ca produs la asigurări ca serviciu”

Ligia Voro

Singurul oraş cu tren de mare viteză de 160 km/h vrea să mai cumpere 28 de tramvaie

Stefana Muresan

Raport BVB: Indici în creștere și apatie pe piața secundară în 2019

Ligia Voro

Rețeaua The Cheesecake House se va extinde în două mari orașe

Nora Dumitrescu

Brașov: Vânzarea Rom Paper, estimată la 4,2 – 6,5 milioane de euro

Stefana Muresan

Apahida, țintă pentru marile lanțuri de magazine

Nora Dumitrescu

Hub de inovare pe terenurile depoluate din Baia Mare

Nora Dumitrescu

Wizz Air utilizează platforma de plată Amadeus prin Navitaire New Skies

redactia

Leave a Comment