Deco Center, membru Mendola Group, este compania românească cu capital 100% autohton, care colaborează cu peste 400 de clienţi din 23 de ţări, precum Bulgaria, Ungaria, Germania, Belgia, Spania, Grecia, Cipru sau Ţările Baltice, urmărind să fie în top 3 în regiunea Europei Centrale şi de Est. A înregistrat, în 2016, o cifra de afaceri de peste 4 milioane de euro, o creştere semnificativă faţă de anul anterior. Grupul are, în prezent, peste 120 de angajaţi şi colaborează, doar în România, cu peste 290 de clienţi specializaţi în perdele, draperii, tapet, mobilier sau decoraţiuni interioare.
Deco Center: de la un brand local, la extindere internaţională
“Mendola Fabrics este cel mai vândut brand de perdele şi draperii din România, anual ajungând în piaţă peste 1 milion de metri liniari de perdele şi draperii sub acest brand.
De doi ani, Mendola Group a creat conceptul Deco Days, evenimentul de referinţă în industria de profil. Abordarea artistică a prezentării de produse şi colecţii noi se aliniază la nivelul marilor târguri internaţionale de profil şi ridică ştacheta pentru jucătorii principali pe piaţa din România.
Business-ul înseamnă oameni, înseamnă comunicare, întâlniri, experienţe. Mendola Fabrics îşi menţine promisiunea principala de a crea legături între oameni” a declarat Ioan Pintea, Sales and Marketing Manager Mendola Group
Mendola Fabrics este brandul ce oferă o semnătură distinctivă, cu un stil definit de materiale vii, contemporane, decorative şi pline de imaginaţie. Perdele şi draperii aparte, într-o gama completă alcătuită din 9 colecţii principale şi 4 colecţii complementare.
La baza poveştii de success Mendola Group stă o cultură organizaţională de familie, care de-a lungul timpului şi-a propus să ofere clienţilor o călătorie senzorială unică şi o experienţă inedită, folosindu-se de materiale textile moderne şi versatile care oferă un stil accesibil şi la îndemână oricui.
Citește și:
Fagura anunță lansarea noii sale identități vizuale, parte a strategiei de brand și de repoziționare construite împreună cu echipa de consultanți de la Brandocracy
Fagura, platforma de investiții alternative în finanțarea antreprenorilor, marchează o nouă etapă în parcursul său, dezvăluind o identitate…
19 aprilie 2024
EBM PAPST a dotat un laborator de la IETI cu echipamente de ultimă generație
Pe baza unui protocol de colaborare între Facultatea de Inginerie Electrică și Tehnologia Informației (IETI) și Compania EBM-PAPST…
19 aprilie 2024
Tinerii orădeni sunt invitați să se lanseze în afaceri – eveniment VSFA
Universitatea din Oradea deschide Aula Magna pentru toți tinerii orădeni care vor să se lanseze în afaceri. „Vreau…
19 aprilie 2024
Oradea face pași hotărâți în era digitală
Interacțiunea digitală cu cetățenii este o realitate palpabilă, la Oradea. Concret, iată cum se manifestă deschiderea Primăriei Oradea…
19 aprilie 2024
Florin Drăgan, rectorul UPT, militează pentru dezvoltarea conurbației Arad-Timișoara
Dacă în anii 2000 Aradul și Timișoara au însemnat o importantă poartă de intrare a investițiilor străine în…
19 aprilie 2024
MARATONUL PENTRU EDUCAȚIE ANTREPRENORIALĂ
CONAF Sucursala București organizează semifinala ”MARATONUL PENTRU EDUCAȚIE ANTREPRENORIALĂ” Confederaţia Naţională pentru Antreprenoriat Feminin (CONAF) – Sucursala București,…
19 aprilie 2024
Chimcomplex își susține angajații
Grupurile CRC și SCR își ajută în primul rând angajații (peste 2.000) și apoi, pe cei din zonă.…
18 aprilie 2024
Hidroelectrica și Masdar (EAU) extind acordul de colaborare
O delegație a Hidroelectrica, condusă de Karoly Borbely, președinte al directoratului societății, participă la vizita de lucru a…
18 aprilie 2024