BusinessMark anunță organizarea evenimentului „Sales & Marketing Conference”, ce va avea loc pe 31 octombrie la Hotel Golden Tulip Ana Dome, Cluj-Napoca. Conferința abordează principalele provocări întâmpinate de specialiștii în marketing și vânzări, luând în calcul importanța alinierii unei viziuni strategice la nivel inter-departamental, tendințele și instrumentele utilizate de companiile lider de piață.
Tematica este completată de subiecte precum: integrarea eficientă a instrumentelor digitale în strategia de sales & marketing, expunerea digitală a brandului și creșterea ROI-ului: big data, customer interaction & touchpoint, customer insights, importanța adaptării la complexitatea unui sales cycle modern, digitalizarea și dezvoltarea mediului și comerțului online, KPI și cum pot fi aceștia raportați la nivel holistic organizațional, “Agile selling” sau adaptarea rapidă la feedback-ul primit în timp real de la consumatori, adaptarea strategiei la specificul pieței, cele mai noi instrumente pentru loializarea clienților, din perspectiva îmbinării forțelor de vânzări și marketing.
„Ne propunem ca la prima ediție Sales & Marketing Conference organizată la Cluj-Napoca să avem invitați specialiști cu o experiență semnificativă în marketing și vânzări, ce vor împărtăși din experiențele lor și celorlalți reprezentanți în domeniu. Ne dorim să deschidem dialogul și să identificăm soluții pentru o dezvoltare armonioasă a celor două industrii.”, a declarat Andreea Păun, Managaing Partner, BusinessMark.
Cele două sesiuni reunesc specialiști cu expertiză la nivel local și internațional:
• VLAD POPA – Commercial Director, L’OREAL
• MIHAI ONIGA – Branch Manager, BUSINESS LEASE
• RADU JR. TIMIȘ – Commercial Director, CRISTIM
• ALEXANDRU CHIRIȚĂ – Country Sales Director România & Moldova, ROBERT BOSCH
• RĂZVAN NANULESCU – Marketing Lead, Central Eastern Europe, SANOFI
• EDUARD MĂCĂRESCU – National Sales & Marketing Manager, MAKITA ROMÂNIA
• CRISTINA AVRAM – Brands & Communication Marketing Manager, FABRYO CORPORATION
Invitatul special, din primul panel, este PABLO FERREIROS BENNETT – PhD in Marketing, Sales & Marketing Expert, International Speaker & Advisor, care va discuta despre adaptarea companiilor la transformarea digitală, metode pentru creșterea vânzărilor și va oferi exemple de strategii de consolidare a brandurilor. Cea de-a doua sesiune, îl are în prim plan pe STUART HARDY – Director of Executive Education Berlin School of Creative Leadership.
Această ediție include un workshop ce va fi susținut de reprezentanții Evolutiv Consultants Network, bazat pe simularea SIMSALES. CEZAR GUMENI – Senior consultant și trainer și GHEORGHE ȘTEFĂNESCU – Senior trainer îi invită pe participanți să afle răspunsurile la întrebări precum: Cum să crească vânzările? Cum să obțină maximul de impact cu resursele aflate la dispoziție? Cum să asigure o foarte bună reputație și cum să-și fidelizeze clienții?
Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.
Evenimentul „Sales & Marketing Conference” este organizat de BusinessMark alături de: Evolutiv Consultants Network, AVIS, Institutul de Marketing, DWNT, Cluj Cowork și Plantăm fapte bune în România. Radioul principal este KISS FM. Partenerii media ai conferinței sunt: AGERPRES, Ctrl-D, IQads, SMARK, IAA România, Social Media România, Marketing Focus, Zelist, Ziarul Clujean, Alba Știri, inTurda.ro, Clujul de buzunar, Cluju.ro, Cluj Business, InfoOradea, NewMoney, Curierul Național, MoneyBuzz, Jurnalul de Afaceri, PRWave, FEMEI ÎN AFACERI, Business24, Ziare.com, Manager Express, Gazetadeștiri, Săptămâna Financiară, Debizz, Global Manager, PortalManagement, Market Watch, Energynomics, Financiarul.ro, Roportal, Calendar Evenimente, PRBox, Rbeconnect, Vox Capital, Transilvania Business, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, MLM News, Startups.ro, Administratie.ro, MediaRabbit, Chalbert, FinZoom.ro.
Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations. BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.
Citește și:
Încă două pasaje subterane în Oradea, unul lână Magazinul Crișul, altul la Gară
Oradea devine din ce în ce mai mult un model de mobilitate urbană. După pasajele subterane pe sub…
26 aprilie 2024
Sibiu și Timișoara, prospectate de companii din Germania pentru potențiale colaborări și investiții
Vizita de informare a unei delegații de oameni de afaceri din Germania în România a constituit o ocazie…
26 aprilie 2024
Launch of a Memorandum of Understanding for Architectural Excellence in Georgia
In a major step forward to promote architectural excellence and technological integration in the construction sector, SHARE Architects,…
26 aprilie 2024
Caravana ADR Nord Vest la Oradea. Bihorul, model de bune practici
O delegația a ADR Nord Vest, în frunte cu directorul general – Csilla Hegedus și Petru Alboi –…
26 aprilie 2024
Schimbare de manager la Purem by Eberspaecher. Jörg Steins este noul CEO
Din motive de sănătate, Marcus Knödler nu își poate continua rolul de CEO al Purem by Eberspaecher și…
26 aprilie 2024
Leoni România va premia copiii performanți ai angajaților
Producătorul de sisteme de cablaje la nivel global a anunțat că susține angajamentul său față de educație. Părinții…
26 aprilie 2024
Banca Transilvania împarte dividende de 1 miliard de lei
Acționarii Băncii Transilvania (BT) au aprobat distribuirea de dividende în de 1 miliard de lei din rezultatul exercițiului…
26 aprilie 2024
3.000 de clujeni la prima expoziție Gustav Klimt de la Cluj
„Gustav Klimt. The Immersive Show” este prima expoziție dedicată lucrărilor celebrului pictor austriac, cunoscut pentru operele sale simboliste…
26 aprilie 2024