București Cluj Eveniment

Sales & Marketing Conference: cum se adaptează specialiștii în marketing și vânzări la noile provocări în domeniu

BusinessMark anunță organizarea evenimentului „Sales & Marketing Conference”, ce va avea loc pe 31 octombrie la Hotel Golden Tulip Ana Dome, Cluj-Napoca. Conferința abordează principalele provocări întâmpinate de specialiștii în marketing și vânzări, luând în calcul importanța alinierii unei viziuni strategice la nivel inter-departamental, tendințele și instrumentele utilizate de companiile lider de piață.
Tematica este completată de subiecte precum: integrarea eficientă a instrumentelor digitale în strategia de sales & marketing, expunerea digitală a brandului și creșterea ROI-ului: big data, customer interaction & touchpoint, customer insights, importanța adaptării la complexitatea unui sales cycle modern, digitalizarea și dezvoltarea mediului și comerțului online, KPI și cum pot fi aceștia raportați la nivel holistic organizațional, “Agile selling” sau adaptarea rapidă la feedback-ul primit în timp real de la consumatori, adaptarea strategiei la specificul pieței, cele mai noi instrumente pentru loializarea clienților, din perspectiva îmbinării forțelor de vânzări și marketing.
„Ne propunem ca la prima ediție Sales & Marketing Conference organizată la Cluj-Napoca să avem invitați specialiști cu o experiență semnificativă în marketing și vânzări, ce vor împărtăși din experiențele lor și celorlalți reprezentanți în domeniu. Ne dorim să deschidem dialogul și să identificăm soluții pentru o dezvoltare armonioasă a celor două industrii.”, a declarat Andreea Păun, Managaing Partner, BusinessMark.
Cele două sesiuni reunesc specialiști cu expertiză la nivel local și internațional:
• VLAD POPA – Commercial Director, L’OREAL
• MIHAI ONIGA – Branch Manager, BUSINESS LEASE
• RADU JR. TIMIȘ – Commercial Director, CRISTIM
• ALEXANDRU CHIRIȚĂ – Country Sales Director România & Moldova, ROBERT BOSCH
• RĂZVAN NANULESCU – Marketing Lead, Central Eastern Europe, SANOFI
• EDUARD MĂCĂRESCU – National Sales & Marketing Manager, MAKITA ROMÂNIA
• CRISTINA AVRAM – Brands & Communication Marketing Manager, FABRYO CORPORATION
Invitatul special, din primul panel, este PABLO FERREIROS BENNETT – PhD in Marketing, Sales & Marketing Expert, International Speaker & Advisor, care va discuta despre adaptarea companiilor la transformarea digitală, metode pentru creșterea vânzărilor și va oferi exemple de strategii de consolidare a brandurilor. Cea de-a doua sesiune, îl are în prim plan pe STUART HARDY – Director of Executive Education Berlin School of Creative Leadership.
Această ediție include un workshop ce va fi susținut de reprezentanții Evolutiv Consultants Network, bazat pe simularea SIMSALES. CEZAR GUMENI – Senior consultant și trainer și GHEORGHE ȘTEFĂNESCU – Senior trainer îi invită pe participanți să afle răspunsurile la întrebări precum: Cum să crească vânzările? Cum să obțină maximul de impact cu resursele aflate la dispoziție? Cum să asigure o foarte bună reputație și cum să-și fidelizeze clienții?
Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.
Evenimentul „Sales & Marketing Conference” este organizat de BusinessMark alături de: Evolutiv Consultants Network, AVIS, Institutul de Marketing, DWNT, Cluj Cowork și Plantăm fapte bune în România. Radioul principal este KISS FM. Partenerii media ai conferinței sunt: AGERPRES, Ctrl-D, IQads, SMARK, IAA România, Social Media România, Marketing Focus, Zelist, Ziarul Clujean, Alba Știri, inTurda.ro, Clujul de buzunar, Cluju.ro, Cluj Business, InfoOradea, NewMoney, Curierul Național, MoneyBuzz, Jurnalul de Afaceri, PRWave, FEMEI ÎN AFACERI, Business24, Ziare.com, Manager Express, Gazetadeștiri, Săptămâna Financiară, Debizz, Global Manager, PortalManagement, Market Watch, Energynomics, Financiarul.ro, Roportal, Calendar Evenimente, PRBox, Rbeconnect, Vox Capital, Transilvania Business, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, MLM News, Startups.ro, Administratie.ro, MediaRabbit, Chalbert, FinZoom.ro.
Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations. BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

Related posts

USAMV Cluj-Napoca își diversifică oferta educațională cu fonduri europene de peste 1 mil. euro

Stefana Muresan

TAROM, zboruri noi din Cluj, Timișoara și Sibiu

Stefana Muresan

NRCC GALA DINNER in Cluj Napoca

Ionut Oprea

Apicultorii din zona Transilvaniei se adună în târg la Cluj

Nora Dumitrescu

O nouă perspectivă: Unirii View

Stefana Muresan

Studenții de la Universitatea Tehnică programează roboți în colaborare cu Accenture pentru a răspunde provocărilor industriei X.0

Stefana Muresan

Clujenii și brașovenii comandă online mâncare de peste 50 de lei

Nora Dumitrescu

Șapte noi echipamente medicale ultramoderne vor intra în dotarea a două spitale clujene

redactia

Academia Europeană pentru Asistenți Medicali – un proiect unic

Nicolae Pop

„Mintea” roboțelului Zora, care va sprijini bolnavii de Alzheimer și demență, proiectat de cercetători români la UTCN

redactia

A fost lansat zborul direct IAȘI-CLUJ. Ruta internă este operată de compania Tarom

Stefana Muresan

VIDEO. Un cadou minunat de Crăciun: albumul Cluj – Photos&Memories, un produs al TB

Ligia Voro

SHARE Bucharest 2017

Ionut Oprea

Astra Film Festival, o vedere de ansamblu a ediției din 2019  

Ligia Voro

VISIONAPARTMENTS buys former Ramada Bucharest Majestic Hotel

Ionut Oprea

CJ | Borodi, Brinel: „IT-ul nu mai este doar o utilitate!”

Europa Capital checks into prime Warsaw hotel

Ionut Oprea

Industria ospitalității propune soluții la criza forței de muncă din turism

Stefana Muresan

Un vis devenit realitate. Stiloul Regelui Mihai I al României made by Herlitz – Pelikan

Ligia Voro

Analiza DTZ: piata de retail in tara

Ionut Oprea

Atlasglobal va opera din 1 august prima cursă Istanbul – Cluj-Napoca

AEW a finalizat vânzarea Promenada Mall Târgu Mureș către Indotek

Ligia Voro

Daniela Lulache nu mai este membru în CA al SN Nuclearelectrica SA

Ligia Voro

Gigantul Webhelp i-a cumpărat pe clujenii de la Pitech

Nora Dumitrescu

Leave a Comment