Prin noul model WinterContact TS 860 S, Continental oferă o anvelopă de iarnă creată pentru un condus dinamic al mașinilor sport și a celor puternice. Acest model de anvelopă va fi disponibil atât ca echipare originală, cât și pentru piața de înlocuire, iar Continental plănuiește să ofere constructorilor de mașini versiuni personalizate, cu diferite proprietăți de manevrare la cel mai înalt nivel. Noua anvelopă oferă performanță în ceea ce privește distanțele de frânare și manevrare pe șosele uscate precum și pe zăpadă. Anvelopa va fi produsă în 14 dimensiuni, de la 18 la 21 de țoli, cu viteze de până la 270 km/h.
Anvelopa WinterContact TS 860 S va fi fabricată și în România, în unitatea de producție din Timișoara. Procesul de producție va începe la mijlocul anului viitor.
Prin noul model WinterContact TS 860 S, Continental răspunde diverselor nevoi ale producătorilor de mașini și șoferilor de mașini de înaltă performanță. Astfel, în momentul dezvoltării anvelopei, obiectivele principale au fost distanțe scurte la frânare și manevrabilitate precisă pe zăpadă.
Această anvelopă specializată în condiții de iarnă reușește să aibă distanțe scurte la frânare printr-o ”canelură de frânare” – o canelură largă ce traversează centrul căii de rulare a anvelopei, astfel oferind o suprafață mare care poate crea aderența.
Umerii anvelopei devin mai rigizi și mai lați pentru a putea oferi o virare mult mai precisă; în același timp, mulțimea de canale și caneluri ale căii de rulare va acumula zăpadă, iar astfel putem avea un condus sportiv chiar și în condiții de iarnă.
Pentru piața de înlocuire, Continental a creat un amestec de cauciuc ce poate oferi o flexibilitate ridicată chiar și în condiții de iarnă. Pentru echiparea originală, Continental intenționează să ofere produse care să se potrivească nevoilor specifice și diverse ale producătorilor de mașini precum Audi Sport GmbH, BMW M Gmbh, Mercedes-AMG și Porsche, prin oferirea de amestecuri de cauciuc individualizate.
Această anvelopă de iarnă de înaltă performanță preia ștafeta de la alte două modele de top, și anume, ContiWinterContact TS 830 P și WinterContact TS 850 P, ambele cu scoruri ridicate în testele revistelor auto și cluburilor de automobiliști. Cele două modele au fost de asemenea populare ca și echipare originală. De exemplu, pentru TS 830 P s-au primit 104 aprobări de la producătorii de mașini, iar TS 850 P, având o gamă de modele mai mică, a primit peste 50 de aprobări. Înaintea lansării sale pe piață, noul WinterContact TS 860 S deja este în teste la majoritatea producătorilor de mașini din Europa.
Noua anvelopă de iarnă are înscris pe pereții laterali atât numele produsului și celelalte marcaje obligatorii, dar și steagul stilizat în carouri de pe modelul de anvelopă de vară U-UHP SportContact 6 (n.a. anvelopă de ultra-înaltă performanță), precum și fulgul de zăpadă ce apare pe alte anvelope de iarnă de la Continental.
Anvelopa a trecut toate testele necesare pentru a primi simbolul cu cele trei vârfuri de munte și fulgul de zăpadă, acestea fiind teste pe care trebuie să le posede toate anvelopele de iarnă ce se lansează pe piață începând cu această iarnă. Pe eticheta standard pentru anvelope în Uniunea Europeană, noua anvelopă primește o clasare Grup C pentru aderență în condiții de șosea umedă, și, în funcție de specificații, Grup B, C, sau E pentru rezistența la rulare. În clasarea din punctul de vedere al zgomotului, această anvelopă foarte silențioasă a primit simbolul cu două bare negre.
La momentul lansării pe piață, Continental va avea inițial 14 dimensiuni disponibile pentru jenți de la 18 a 21 de țoli, iar șase dintre ele vor avea tehnologiile SSR runflat și ContiSilent, pentru un zgomot redus la condus. Anvelopa WinterContact TS 860 S va fi disponibilă cu lățimi ale căii de rulare între 225 și 345 milimetri, cu un raport de mărime între 60 și 30%, și cu simboluri de viteză de până la W – 270 km/h.
Citește și:
Ryanair atacă Wizz la Cluj. “Ei se restrâng, noi ne extindem”
Operatorul low-cost din Irlanda a pornit ofensiva de vară asupra companiei concurente din Ungaria pe Aeroportul Internațional Avram…
29 martie 2024
BT creditează TeraPlast cu 13 milioane € ca să cumpere grupul Freiler
Holdingul TeraPlast a încheiat achiziția grupului Wolfgang Freiler, intrând în proprietatea companiilor WF Kunststoff Handels, Wolfgang Freiler &…
28 martie 2024
Consiliul Concurenței cu investigațiile pe masă în fața antreprenorilor bihoreni
Puține sunt instituțiile de stat care fac publice numele firmelor sancționate pentru diferite practici ilegale. Consiliul Concurenței este…
28 martie 2024
Liber la investiții de 175 de milioane de euro pentru DEER
Consiliul de Administrație al grupului Electrica a aprobat valoarea consolidată a planul de investiții pentru 2024, de 1,12…
28 martie 2024
De ce a venit SWISS la Cluj. “Acest oraș generează dezvoltarea României”
Sosirea SWISS International Air Lines și intrarea Aeroportului Internațional Cluj (AIAIC) în Spațiul Schengen vor contribui la creșterea…
28 martie 2024
Start cu Poliția în pole position pe DX16 Centura Oradea – Autostrada Transilvania
Joi, 28 martie 2024, în jurul orei 15:00, s-a deschis circulația pe DEx16 (Centura Oradea-A3), județul Bihor. Acest…
28 martie 2024
Clujul va avea treceri iluminate pentru pietoni pe drumurile județene
Fondurile vor fi asigurate cu ajutorul finanțării europene atrase de către instituția județeană. Consiliul Județean (CJ) Cluj a…
28 martie 2024
Universitatea Tehnică a lansat hubul de inovare Unitech
Obiectivul său constă în contribuția la dezvoltarea unui ecosistem care să conecteze oameni, idei și oportunități în vederea…
28 martie 2024