Auto Ultimele stiri

Noua an­ve­lopă Win­ter­Con­tact TS 860 S oferă per­for­manță ”la rece”

Prin noul model WinterContact TS 860 S, Continental oferă o anvelopă de iarnă creată pentru un condus dinamic al mașinilor sport și a celor puternice. Acest model de anvelopă va fi disponibil atât ca echipare originală, cât și pentru piața de înlocuire, iar Continental plănuiește să ofere constructorilor de mașini versiuni personalizate, cu diferite proprietăți de manevrare la cel mai înalt nivel. Noua anvelopă oferă performanță în ceea ce privește distanțele de frânare și manevrare pe șosele uscate precum și pe zăpadă. Anvelopa va fi produsă în 14 dimensiuni, de la 18 la 21 de țoli, cu viteze de până la 270 km/h.
Anvelopa WinterContact TS 860 S va fi fabricată și în România, în unitatea de producție din Timișoara. Procesul de producție va începe la mijlocul anului viitor.
Prin noul model WinterContact TS 860 S, Continental răspunde diverselor nevoi ale producătorilor de mașini și șoferilor de mașini de înaltă performanță. Astfel, în momentul dezvoltării anvelopei, obiectivele principale au fost distanțe scurte la frânare și manevrabilitate precisă pe zăpadă.
Această anvelopă specializată în condiții de iarnă reușește să aibă distanțe scurte la frânare printr-o ”canelură de frânare” – o canelură largă ce traversează centrul căii de rulare a anvelopei, astfel oferind o suprafață mare care poate crea aderența.
Umerii anvelopei devin mai rigizi și mai lați pentru a putea oferi o virare mult mai precisă; în același timp, mulțimea de canale și caneluri ale căii de rulare va acumula zăpadă, iar astfel putem avea un condus sportiv chiar și în condiții de iarnă.
Pentru piața de înlocuire, Continental a creat un amestec de cauciuc ce poate oferi o flexibilitate ridicată chiar și în condiții de iarnă. Pentru echiparea originală, Continental intenționează să ofere produse care să se potrivească nevoilor specifice și diverse ale producătorilor de mașini precum Audi Sport GmbH, BMW M Gmbh, Mercedes-AMG și Porsche, prin oferirea de amestecuri de cauciuc individualizate.
Această anvelopă de iarnă de înaltă performanță preia ștafeta de la alte două modele de top, și anume, ContiWinterContact TS 830 P și WinterContact TS 850 P, ambele cu scoruri ridicate în testele revistelor auto și cluburilor de automobiliști. Cele două modele au fost de asemenea populare ca și echipare originală. De exemplu, pentru TS 830 P s-au primit 104 aprobări de la producătorii de mașini, iar TS 850 P, având o gamă de modele mai mică, a primit peste 50 de aprobări. Înaintea lansării sale pe piață, noul WinterContact TS 860 S deja este în teste la majoritatea producătorilor de mașini din Europa.
Noua anvelopă de iarnă are înscris pe pereții laterali atât numele produsului și celelalte marcaje obligatorii, dar și steagul stilizat în carouri de pe modelul de anvelopă de vară U-UHP SportContact 6 (n.a. anvelopă de ultra-înaltă performanță), precum și fulgul de zăpadă ce apare pe alte anvelope de iarnă de la Continental.
Anvelopa a trecut toate testele necesare pentru a primi simbolul cu cele trei vârfuri de munte și fulgul de zăpadă, acestea fiind teste pe care trebuie să le posede toate anvelopele de iarnă ce se lansează pe piață începând cu această iarnă. Pe eticheta standard pentru anvelope în Uniunea Europeană, noua anvelopă primește o clasare Grup C pentru aderență în condiții de șosea umedă, și, în funcție de specificații, Grup B, C, sau E pentru rezistența la rulare. În clasarea din punctul de vedere al zgomotului, această anvelopă foarte silențioasă a primit simbolul cu două bare negre.
La momentul lansării pe piață, Continental va avea inițial 14 dimensiuni disponibile pentru jenți de la 18 a 21 de țoli, iar șase dintre ele vor avea tehnologiile SSR runflat și ContiSilent, pentru un zgomot redus la condus. Anvelopa WinterContact TS 860 S va fi disponibilă cu lățimi ale căii de rulare între 225 și 345 milimetri, cu un raport de mărime între 60 și 30%, și cu simboluri de viteză de până la W – 270 km/h.

Related posts

Transilvania Train, Orient Express-ul de România, va porni joi la drum, din Gara Brașov

Stefana Muresan

Dorel Duță, președinte UNSICAR: “Problema în asigurări nu este dacă se întâmplă riscul, ci când”

Ligia Voro

IMWorld se extinde: ediția a 7-a se va desfășura pe o suprafață de peste 7000 mp

Stefana Muresan

FOREN 2020 se amână pentru septembrie

Ligia Voro

Turda înființează o nouă companie de transport local

Nora Dumitrescu

Arhitecții din România dezbat viitorul noilor cartiere la Cluj

Nora Dumitrescu

ATENOR announces the obtaining of the Building Permit for @EXPO project

Ionut Oprea

Unitatea de afaceri Appleton din Cluj, transferată în parcul logistic Urbano

Nora Dumitrescu

Takata – 400 de noi angajari in fabricile din România și continuarea investițiilor

Stefana Muresan

Clifford Chance Badea isi extinde echipa

Ionut Oprea

Banii universităților se vor putea folosi la investiții. La Timișoara se ridică cel mai modern cămin studențesc din România

Robert Bloancă

Satu Mare: Recaro, Audi, BMW, Bentley, Daimler – viitori clienți ai austriecilor de la Alu Menziken

Stefana Muresan

Noul Hyundai Tucson, primele impresii

Ediția aniversară Astra Film Festival 2018 a început

redactia

Sibiu: Producătorii agricoli locali, pilonii Regiunii Gastronomice

Stefana Muresan

“Produsele electronice cu funcții inteligente vor deveni o necesitate”

Nora Dumitrescu

Un centru logistic se va construi la ieșirea din Brașov spre Sibiu

Papuc Irina

Doi tineri din Sibiu vor să fie pionieri în francizarea studiourilor de fitness din România. Vând rețeta succesului celor care își doresc să facă afaceri din sălile de sport

Nicolae Pop

Răzvan Vulcănescu, numit președinte interimar al CNAS

Stefana Muresan

Marea întoarcere la birouri. Cât de curând? Câți dintre noi?

redactia

Zona centrală a municipiului Reșița modernizată cu fonduri europene

redactia

MassMutual deschide un Centru Global de Servicii în Orhideea Towers, București

Papuc Irina

Industria auto față în față cu viitorul

redactia

Studio Moderna se mută în parcul de afaceri Sema Office

Ionut Oprea

Leave a Comment