Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Targetul FSA România, 60 mil. euro cifra de afaceri pâna în 2020

FSA împlinește anul viitor 20 de ani de activitate, fiind astăzi unul dintre cei mai mari integratori din România în domeniul liniilor de asamblare la cheie, pe piața românească de automotive. Dorin David, General Manager FSA, ne-a portretizat afacerea care țintește spre o cifră de afaceri de 60 de milioane de euro în 2020.
De unde a pornit FSA România și cum a ajuns în acest punct de dezvoltare din 2017?
Compania noastra a pornit în anul 1998 cu 5 oameni, care cumparau piese mecanice din piața locala ca sa le vânda în Franța și a ajuns unul dintre cei mai mari integratori din România în domeniul liniilor de asamblare la cheie, pe piața româneasca de automotive.
 Care sunt principiile companiei dumneavoastra de funcționare și relaționare cu clienții?
Principiile FSA se bazeaza pe cele 5 valori ale sale. Coeziune: în FSA sunt 13 departamente diferite care concura la realizarea produsului final. Din acest motiv este important ca procedurile de lucru sa fie clare și sa se lucreze în echipa pentru a asigura eficiența. Angajament: spunem ce facem și facem ce spunem. Chiar daca uneori ne penalizeaza acest lucru în competiția cu concurența noastra, FSA nu își va lua niciodata angajamente pe care știe ca nu le poate respecta. Se întâmpla ca în unele cazuri clienții sa ne reproșeze ca nu oferim termenul cel mai scurt și chiar sa ne descalifice pentru aceasta, dar la finalul proiectului constata ca termenul în care a terminat competitorul nostru a fost poate chiar mai lung decât cel oferit de noi. În astfel de situații, consideram ca este mai bine sa știi de la început pe ce sa contezi. Îndrazneala: în ziua de azi proactivitatea este imperativa în domeniul nostru. Trebuie sa fim cu un pas înainte, sa anticipam și sa ne adaptam permanent soluțiile solicitarilor clienților. Sunt tot mai frecvent situațiile în care clientul îți dezvolta produsul în același timp cu linia pe care o construim și pentru asta, a munci într-o permanenta provocare este o constanta de care nu trebuie sa ne fie teama. Exigența: dezvoltarea continua pentru a fi cât mai bun este preocuparea noastra permanenta.Suntem exigenți în primul rând cu noi înșine, ca sa fim siguri ca oferim produse de înalta calitate. Investim în dezvoltarea permanenta a angajaților pentru a obține rezultate excelente și cream parteneriate cu furnizorii de top pentru a asigura succesul livrarilor noastre. Orientare spre client: când lucrezi în industria auto pentru clienți importanți a caror producție depinde de calitatea produselor noastre, încrederea este un factor cheie. Niciun client nu își va risca producția știind ca exista chiar și un risc mic de a nu produce la timp. De aceea suntem preocupați permanent sa oferim încredere clienților noștri.

Ce poate oferi compania partenerilor sai din industrie? Ce va scoate în evidența fața de competitori?
FSA ofera linii de asamblare oriunde în lume la un nivel de calitate echivalent liniilor produse de colegii sai din Franța sau SUA dar la prețuri românești. Pentru clienții din România exista și avantajul limbii și proximitații fața de principalii noștri competitori din afara țarii.
Care este expertiza care va recomanda pe piața interna și externa?
FSA are un departament de proiectare mecanica ți automatizari cu peste 50 de angajați și un plan de dublare a capacitații acestui departament în urmatorii 3 ani. Inginerii noștri stapânesc majoritatea proceselor de asamblare cum ar fi presari, înșurubari, deformari, rivetare, sudura ultrasonica, tratament cu plasma, marcare laser, control visio și dimensional, leak tester și, în general, toate funcțiile de asamblare necesare pentru o linie. Integrare și programare automate, roboți, coboți, axe numerice integreaza funcții complexe și dau viața mașinilor noastre. Liniile noastre le instalăm clienților din întreaga lume pornind din România în Europa și pâna în China, Mexic sau Africa de Sud.
Ce competențe tehnice dețineți, ce capacitate de producție și ce certificate de calitate?
Pe lânga proiectare și automatizari, FSA deține propriul atelier de producție și asamblare asigurându-și astfel o autonomie maxima pentru procesele desfașurate în întregul flux de producșie. Toate activitațile de producție sunt gazduite de un spațiu de peste 5000 mp cu dotarile corespunzatoare specificului activitații. Cum spuneam la început, regulile și procedurile sunt foarte importante pentru a face lucrurile sa mearga așa cum ne-am angajat. De aceea, activitatea în FSA este condusa pe baza sistemelor de calitate ISO 9001/14001/18001 certificate de TUV.
 Care sunt clienții dumneavoastra principali?
Continental, Valeo, TRW, Automobile Dacia, Honeywell, TE Conectivity, Mahle, Bosch, Sensata, Faist, Lectra și Superba.
 Ce planuri de viitor aveți?
În fiecare an, noi prevedem o creștere de peste 25 % în cifra de afaceri, targetul nostru pâna în 2020 este sa ajungem la 60 milioane de euro. Aceasta creștere o vedem și prin dezvoltarea și creșterea personalului la un numar de 260 persoane și o creștere a bazei noastre de clienți.
 
Un mesaj pentru parteneri.
FSA nu se gândește doar la ziua de mâine, ci pe termen lung și de aceea va fi un partener de durata atât pentru clienții cât și pentru furnizorii săi.

 

Total
0
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Transgaz, contract de 2,67 milioane de lei cu Complexul Energetic Hunedoara

Articolul următor

Primăria Oradea, investiție de 7,7 mil. euro într-un pasaj suprateran pe şoseaua de centură

Citește și:
Citeste mai mult

Tenaris și-a fixat strategia pentru România

Grupul metalurgic cu fabrică la Zalău se va concentra pe competitivitatea produselor, siguranța angajaților și protecția mediului. “Un…
Total
0
Share