Cluj Energie

ENGIE Romania : Decarbonizarea economiei incepe prin folosirea combustibilor alternativi

Peste tot in lume, administratiile centrale, dar mai ales cele locale, au impus tinte si masuri in aria lor de jurisdictie pentru a combate efectele negative datorate transportului rutier asupra sanatatii si sigurantei cetatenilor, poluarii aerului si poluarii sonore, precum si asupra emisiilor de gaze cu efect de sera. Planurile de mobilitate sustenabila care iau in considerare astfel de masuri, se bazeaza in principal pe investitii masive in modernizarea si eficientizarea sistemelor de transport public, oferind astfel o alternativa mai buna cetatenilor, și pe incurajarea utilizarii de catre cetateni a unor mijloace personale de transport cu un impact minim in privinta efectelor negative generate de solutiile existente.
ENGIE Romania, unul dintre liderii sectorului energetic, este o companie ce sustine politica europeana de decarbonizare a economiei. In acest context, ENGIE prospecteaza noi modalitati de dezvoltare care sa raspunda in acelasi timp preocuparilor permanente de eficientizare a activitatii clientilor, precum si de reducere a poluarii mediului inconjurator. Domeniul combustibililor alternativi pentru vehicule, mai exact gazul natural comprimat (GNC), raspunde acestor obiective. Romania prezinta un potential semnificativ in acest domeniu, in conditiile in care, desi se afla in top 5 producatori de gaze naturale din UE, este printre putinele tari din Europa in care solutia de GNC este inca in stadiu de pionierat.
Astfel, ENGIE isi propune sa ofere un produs nou, mai economic si mai prietenos cu mediul decat combustibilii conventionali, care se adreseaza deopotriva municipalitatilor (in principal companiilor de transport public), cat si companiilor posesoare de flote mari pentru care pot fi construite statii dedicate de alimentare cu GNC ca si combustibil alternativ pentru flota acestora. Desi aproape necunoscut in Romania, el este exploatat la scara larga in Europa, un atuu competitiv fiind faptul ca acest combustibil alternativ are cel mai mare grad de maturitate, putand fi utilizat pentru toata gama de vehicule de la cele personale la camioane si autobuze, si cu timpi de alimentare si autonomie comparabile cu masinile pe combustibili conventionali. Avand in vedere avantajele economice si pe cele de mediu, solutiile pe GNC ar trebui sa se afle in centrul preocuparilor tuturor jucatorilor si municipalitatilor care doresc sa contribuie la reducerea emisiei de noxe in orase. Experienta ENGIE la nivel de Grup, coroborata cu certificarile locale obtinute pentru toate etapele de proiect de la proiectare, implementare, operare si mentenanta, precum si cu suportul UE (fonduri, reglementari care sa impulsioneze implementarea acestei tehnologii) reprezinta elemente care vor contribui la dezvoltarea solutiilor pe GNC.
ENGIE Romania este un furnizor de solutii inteligente pentru mobilitatea urbana durabila. Prin prisma statutului local puternic si experientei internationale in astfel de proiecte, ENGIE ofera produse economice si prietenoase cu mediul, ca alternativa la combustibilii conventionali. Unul dintre aceste produse este gazul natural comprimat pentru autovehicule (GNCV) ca soluție atat pentru companiile de transport public, cat si pentru companiile posesoare de flote mari, pentru care pot fi construite statii dedicate, generand atat reduceri de costuri cat si reduceri de emisii de gaze nocive. Aceasta solutie va fi prezentata mai pe larg in cadrul conferintei Mobilitatea viitorului în Cluj-Napoca” care va avea loc în data de 23 noiembrie, la ora 9h30, la Hotel Napoca, sala Forum (adresa: strada Octavian Goga, nr. 1, Cluj-Napoca). Pentru înscrieri vă rugăm să accesați acest link: http://bit.ly/2iCjhqt
 
 
 
 

Related posts

Planurile Wizz Air pentru Cluj în 2017

Stefana Muresan

Politehniștii băimăreni au învățat cum să își facă un plan de afaceri

Nora Dumitrescu

NIS Petrol reia operaţiunile de prospectare geofizică pentru petrol şi gaze în Bihor

Stefana Muresan

CJ | Padel ajunge la Cluj – Primele terenuri din Transilvania

Banca Transilvania a contribuit in ultimii 5 ani cu peste 2,1 miliarde de lei- taxe si alte contributii la bugetul de stat

Stefana Muresan

Lidl va avea patru bănci de alimente în zona Transilvaniei

Nora Dumitrescu

Cluj: EVW Holding, cifră de afaceri de 24,7 mil. euro în T1

Stefana Muresan

Presiuni pentru construirea ocolitoarei Someș Express

Nora Dumitrescu

Hidroelectrica, Romgaz şi Transgaz, în top zece cele mai profitabile companii

Stefana Muresan

HyperSurfaces și Artiness câștigă cea de-a XI-a ediție a Open Innovation Contest a NTT DATA

Nicolae Pop

Emil Boc: 30 de autobuze electrice pentru clujeni

Stefana Muresan

CJ Cluj, receptie finala a lucrarilor din prima etapa de stabilizare a Dealului Hoia

Stefana Muresan

Turnul Pompierilor din Cluj, monument de la 1574, în proces de revitalizare. Costuri: 10 milioane de lei, fonduri europene

redactia

Ghidul Programului Național Casa Verde Fotovoltaice, lansat în consultare publică

Traian Dan

Poșta Română a lansat Programul „Poșta Verde”

Traian Dan

Activitățile proiectului Interreg Europe “EMOBICITY” demarează la Atena

Ligia Voro

Alianța Vestului vrea tren de mare viteză între Transilvania și Banat

Nora Dumitrescu

Francezii de la Orange vor racola antreprenorii în tehnologie din Ardeal

Nora Dumitrescu

Cu aplicația WashMe nu pierzi timp la spălătoriile auto

Ligia Voro

2.000 de elevi și profesori din Mureș beneficiari în proiectul „Energie în școlile copilăriei”

Ligia Voro

Transgaz, cerere de participare la privatizarea Vestmoldtransgaz din Republica Moldova

Stefana Muresan

Japonezii, interesați să construiască un metrou la Cluj, pe linia Florești – aeroport sau Apahida

Stefana Muresan

Municipiul Turda, cel mai bun plan de mobilitate urbană durabilă, la nivel european

Stefana Muresan

Comisia Europeană susţine continuarea finanţării de 1,13 miliarde euro pentru proiectele de dezvoltare a infrastructurii feroviare

Stefana Muresan

3 comments

Leave a Comment