București Lideri si afaceri Real Estate

Aniversare: rebranding pentru Grupul Tester

La aniversarea de 24 de ani, Grupul Tester a implementat un proces de rebranding pentru a valoriza energiile umane ale echipei sale în beneficiul clienților și partenerilor.
Tester Grup, cu operațiuni în domeniile auto, imobiliare, producție, retail, asigurări și ospitalitate, a implementat un proces de rebranding pentru a alinia identitatea companiei cu serviciile oferite și filosofia de business. Grupul, fondat în 1993 de către antreprenorul Bogdan Toporaș Pițigoi, estimează că va încheia anul cu afaceri în valoare de 53 mil. euro, în creștere cu 18% față de anul precedent. Casa Auto, divizia auto a grupului, este dealerul cu cele mai multe mărci reprezentate din România. Grupul deține și cel mai mare parc logistic din zona Moldovei și este unul dintre cei mai mari proprietari de spații de birouri din Iași.
Rebrandingul urmărește să asigure o identitate unitară pentru grup și pentru diviziile sale majore, atât la nivelul angajaților, cât și al clienților și partenerilor. De asemenea, acesta vizează să exprime și să actualizeze imaginea companiilor din grup cu personalitatea de facto a Tester Grup. Acestea beneficiază începând de astăzi de o nouă reprezentare grafică la nivel de logo, cromatică, imagerie și signalistică. De asemenea, rebrandingul vizează și consemnarea oficială a valorilor care caracterizează și reprezintă motorul grupului de 24 de ani. Alături de sloganul Vocație în inovație, valorile carismă, pricepere, pasiune și onestitate vor servi drept ghid unic pentru membrii echipei Tester Grup, pentru a defini într-un mod mult mai activ serviciile companiilor membre.
“Tester Grup este o afacere matură, dar în continuă dezvoltare. Am învățat să facem lucrurile așezat, dar avem în continuare dinamica unei afaceri antreprenoriale. Funcționăm modern, la fel ca o companie multinațională, dar avem umanitatea și implicarea unei afaceri de familie. Ne-am adaptat timpurilor – uneori am fost chiar înaintea lor – dar în spirit suntem aceeași: facem lucrurile cu plăcere și regăsim mulțumire în mulțumirea clienților, a colegilor și a tuturor celor cu care interacționăm. Acest rebranding nu este o reinventare a Tester Grup, ci este sinteza a ceea ce suntem și am fost întotdeauna. Pentru clienți, reprezintă promisiunea și garanția că la Tester Grup vor găsi întotdeauna o soluție potrivită lor și la îndemână”, a declarat Bogdan Pițigoi, fondatorul și Președintele Tester Grup.
Elementul dominant comun al identității diviziilor Tester Grup este Piesa Unică. Aceasta exprimă diversitatea de personalități și abilități ale membrilor echipei care se conjugă în forța Tester Grup și ilustrează capacitatea sa de a integra soluții pentru clienți. Consultanța și procesul de branding au fost asigurate și gestionate de către Brand Tailors.
Prin Casa Auto, Tester Grup este lider în domeniul comercializării de automobile din Iași, având dreptul de reprezentare pentru 10 mărci auto – Mercedes – Benz, Dacia, Land Rover, Jaguar, Hyundai, Mitsubishi, Nissan, Opel, Honda și Mazda. De asemenea, grupul deține cel mai mare parc de automobile rulate din zona Moldovei. Casa Auto asigură un ecosistem de servicii complementare și integrate, care acoperă asigurări, centru de daune, service, asistență și tractări și rent-a-car. În 2017, Casa Auto a lansat Caby, primul serviciu de car sharing integral electric din România.
“Vom continua să fim jucătorul dominant din domeniul auto din Iași și anul acesta, cu 3.000 de automobile vândute și 34.000 de unități operate în service. În același timp căutăm noi oportunități de dezvoltare în imobiliare, unde dorim să valorificăm experiența pe care o avem în construcția și administrarea de spații de birouri și de producție”, a declarat Angelica Năstasă, Directorul executiv Tester Grup.
Grupul a realizat 65.000 mp. de proiecte semnificative pentru Iași. Tester a dezvoltat și administrează în prezent 30.000 mp. de spații de birouri de clasă A+ și A prin proiectele IDEO, CENTRO și SOLO, unde găzduiește deopotrivă companii multinaționale, afaceri antreprenoriale și start-up-uri. Acestora li se adaugă 18.000 mp. de spații de producție și depozitare în primul și cel mai mare centru logistic din Moldova construit după rigori europene, SOLO Park. Acestor dezvoltări li se adaugă 17.000 mp. unde funcționează reprezentanțele auto ale Tester.
Tester mai deține și Restaurantul IDEO, din centrul cu același nume, precum și IDEI Cafe – cafenea care deservește complexul Casa Auto.

Related posts

Cine reprezintă România la Expo Real Munich 2019

Ligia Voro

Teraplast cumpără o fabrică de panouri sandwich în Serbia

Stefana Muresan

Misys, primul chirias al Orhideea Towers

Schmidt, Automobile Bavaria, face hoteluri la Bucureşti şi Sibiu

Stefana Muresan

Levente Bara – fabrică de produse din miez de nucă, investiţie de 2,5 milioane euro

Stefana Muresan

Noi Lecții după „Tomorrow@Work” online

Papuc Irina

Românii dăruiesc mai multe flori: business-urile din domeniul floral și-au dublat cifra de afaceri în ultimii cinci ani

Ligia Voro

Emil Hurezeanu: Cel mai bogat și generos german, Hasso Platner, creatorul grupului informatic SAP, interesat de Sibiu

Stefana Muresan

Oradea – parc ştiinţific şi tehnologic în valoare de 10 mil. euro

Stefana Muresan

Motorola Solutions va asigura funcționarea stațiilor radio pe aeroporturile din București în următorii 5 ani

Papuc Irina

Enel România a primit certificarea pe standardul care recunoaşte sistemul de management în combaterea mitei

Papuc Irina

Societatea civilă de avocați Grecu și Asociații a primit premiul pentru proprietate intelectuală în cadrul Galei Premiilor The Times/Legal Innovation

redactia

Jankovec, DG ACI Europe: “The role of aviation in bringing people together is more important than ever!”

Transilvania Business

Grupul Teraplast Bistriţa finalizează anul cu afaceri de peste 800 milioane lei, dublu faţă de 2017

redactia

Investitorii români au plasat 200 de milioane de euro în proprietăţi comerciale, fiind pe locul II în topul după naţionalitate

redactia

Cele mai mari tranzacții din al doilea trimestru al anului 2019

Ligia Voro

Alba: Francezii de la Solina preiau Supremia, un business de 52 mil. euro

Stefana Muresan

Fuziuni și achiziții în România: 19 tranzacții în primul trimestru al anului

Ion Surdu

Debt in Emerging Markets Forum

Ionut Oprea

Impact Hub, activ de la 1 martie

Transilvania Business

Growthpoint Properties launches Growthpoint’s Central and Eastern European

Ionut Oprea

MEP Retail, liber să preia Profi

Stefana Muresan

EXPO REAL 2017: Strong – and watchful – real estate sector

Ionut Oprea

Coldwell Banker Romania il numeste pe Bogdan Voica in pozitia de CEO

Ionut Oprea

Leave a Comment