Continental continuă să dezvolte soluții tehnologice pentru un viitor fără emisii și, folosindu-și cunoștințele și progresele în tehnologia auto 48V, aduce acum două unități de antrenare de 48V pe bicicleta electrică.
„Noua tehnologie eBike 48V, combinată cu un motor integrat și o transmisie fără trepte automată, este un pas logic și necesar în evoluția e-bike-ului“, a declarat Jörg Malcherek, responsabil pentru sistemele Bicycle Systems din Continental. „Continuarea integrării și transferului know-how-ului de la Continental în viitoarele concepte pentru modele de biciclete electronice ce urmează să apară este o necesitate pentru a furniza biciclistului siguranța și confortul cerut“, a adăugat acesta.
48V Revolution este primul motor pe bicicleta de 48V, cu o transmisie automată fără trepte, complet integrată, cuprinsă într-o unitate multifuncțională de acționare. Cu unitatea de antrenare 2-în-1 și transmisia planetară variabilă continuă (CVP) cu un raport de rază de acțiune de 380%, 48V Revolution stabilește un nou standard în sistemele integrate de biciclete electronice, rezultând o plimbare complet automată fără probleme. Pentru a completa 48V Revolution, Continental va introduce, de asemenea, tehnologia 48V Prime, pentru a fi folosită cu biciclete electronice convenționale. Pe măsură ce piața mondială a motocicletelor crește, dinamică și plină de potențial, Continental își concentrează o atenție deja considerabilă asupra acestui domeniu de pionierat, ca parte a unei abordări holistice a mobilității.
Echipa eMobility din Sibiu lucrează la dezvoltarea conceptului din punct de vedere mecanic, software și electronică, precum și testarea lui la nivel de componente și sistem. De asemenea, echipa din Timișoara implicată în proiect este responsabilă pentru dezvoltarea modulului software pentru controlul treptelor de viteză (mod automat și manual).
Utilizarea e-bike a crescut
Montat într-o singură unitate la axul brațului inferior, 48V Revolution este optimizat pentru modelele de biciclete care oferă un centru de greutate cât mai aproape de pământ, rezultând cea mai bună manevrabilitate a bicicletei. Evitarea pedepselor unei mase rotative inerente în unele sisteme bazate pe huburi este un alt avantaj al folosirii pe care partenerii originali ai Continental îl pot încorpora în aspectele bicicletelor. Integrarea unităților de antrenare și a angrenajului într-o singură unitate oferă producătorilor mai multă libertate de design pentru a crea un produs premium, mai curat, mai bun. Integrarea reduce complexitatea de deplasare a cicliștilor și simplifică întreținerea.
Rezultatele inovației se văd
Experiența vastă în inginerie a companiei Continental în dezvoltarea mașinilor electrice de 48 V a fost fundamentală în dezvoltarea sistemului eBike 48V, rezultând unități revoluționare de acționare care duc bicicletele electrice la nivelul următor. Un singur suport de unitate de acționare unificat (adaptor cadru) poate fi aplicat la 48V Prime, precum și 48V Revolution. Acest lucru permite constructorilor să utilizeze același design al ramei, cu aceeași poziție a axului inferior, pe bicicletele 48V Revolution și 48V Prime. Ambele sisteme noi sunt compatibile atât cu sistemul Continental Belt Drive, cât și cu lanțurile tradiționale. Comenzile pentru 48V Revolution și 48V Prime vor fi disponibile începând cu anul 2018.
Continental construiește în prezent o rețea globală completă pentru asistență și service post-vânzare pentru a se asigura că dealerii, comercianții cu amănuntul și utilizatorii finali primesc tot sprijinul de care au nevoie.
„Suntem încântați să arătăm că partenerul nostru original, Cycle Union, va fi primul care va lansa ultima sa gamă de “e-bike manufaktur“, care va fi echipat cu noile sisteme 48V Prime și 48V Revolution“, a adăugat Malcherek. Vor urma și alți parteneri originali, cum ar fi TechniBike, ce vor prezenta modelele lor de biciclete electrice pe baza sistemului eBike 48V.
Citește și:
20 de ani pentru o groapă
Diriguitorii Spitalului Regional de Urgență (SRU) Cluj vor să construiască la foc automat, în patru ani, un obiectiv…
18 mai 2024
Oradea are aeroport nou. S-a inaugurat noul terminal al Aeroportului Oradea
Un terminal la cele mai înalte standarde, de două ori și jumătate mai mare decât vechiul terminal, și…
18 mai 2024
Festivalul Creației și Artelor Iarmaroc la Sat în Parcul Etnografic Cluj
Mai mult de 50 de creatori adunați într-un singur loc au pornit Iarmaroc la sat, un festival ce…
18 mai 2024
PORR Construct a finalizat Centura Sântandrei cu trei luni mai devreme
Vineri, 17 mai, s-a semnat procesul verbal de dare în circulație a Centurii Sântandrei. Traficul rutier va fi…
18 mai 2024
Marii constructori și-au căutat angajați la „Bursa Locurilor de Muncă” de la Oradea
Selina, Construcții Erbașu, Webuild Oradea și Dumexim au avut o ofertă consistentă de locuri de muncă pentru sectorul…
17 mai 2024
Animawings începe operarea zborurile Cluj – București
Aeroportul Internaţional Avram Iancu Cluj (AIAIC) a anunţat debutul curselor spre Bucureşti operate în premieră de compania aeriană…
17 mai 2024
Porsche pregătește “o investiție de proporții” la Cluj. Cum va arăta noul centru
Complexul cu showroom de prezentare și service va fi amplasat în zona aeroportului, inaugurarea fiind programată pentru anul…
17 mai 2024
Biopharma Plasma investește 37 mil. euro în Eurobusiness Park I Oradea
Societatea Biopharma Plasma companie subsidiară Biopharma Plasma Limited din Ucraina, intenționează să construiască in Oradea, în Parcul Industrial…
17 mai 2024