București Real Estate Ultimele stiri

Jumbo se alatura West Park Retail

Retailerul grec de jucarii Jumbo a ales West Park Retail pentru deschiderea primului sau magazin din zona de vest a Bucurestiului.
Magazinul, amplasatintr-o cladire nou construita, adauga noi functii comerciale schemei de retail West Park Retail este o destinatie multifunctionala de cumparaturi silifestyle, deschisa in 2008 in zona Militari.
Zona comerciala include ovarietate de operatori de retail, inclusiv primul si singurul centru comercialde tip outlet deschis in Romania – FASHION HOUSE Outlet Centre – si mai multe magazine de dimensiuni mari, precum Kika, Hornbach si Proges.
Noul magazin Jumbo are o suprafata de 11.460 de metri patrati si crestesuprafata inchiriabila a West Park Retail la aproape 86.000 de metri patratiJumbo, liderul segmentului de comert cu jucarii din Romania, a deschis un nou magazin inWest Park Retail, una dintre cele mai importante destinatii de cumparaturi din Bucuresti,amplasata in zona Militari. Acesta este primul magazin deschis de catre Jumbo in zona devest a Bucurestiului. Compania are 74 de magazine: 51 amplasate in Grecia, 5 in Cipru, 9 inBulgaria si 9 in Romania.
Noul magazin Jumbo din cadrul West Park Retail are o suprafata de 11.460 de metri patrati, pe doua etaje, suprafata totala a West Park Retail crescand astfel la aproape 86.000 demetri patrati.
”Suntem entuziasmati ca Jumbo a ales West Park Retail. Acesta este un nou partenerimportant care completeaza oferta din parcul nostru de retail si adauga noi functii comercialeproiectului, care vor fi apreciate atat de catre chiriasi cat si de catre cumparatori”, a declaratPatrick Van Den Bossche, managing director Liebrecht & wooD.
Intelegerea incheiata cu Jumbo reprezinta un nou pas in strategia de dezvoltare a West ParkRetail, care a evoluat constant intr-o destinatie multifunctionala de cumparaturi si lifestyle dela deschiderea sa in 2008. Proiectul, care beneficiaza de o zona de captare in care locuiescpeste 2,7 milioane de persoane, a trecut printr-un proces de rebranding in 2015 si din acelmoment s-a concentrat pe diversificarea ofertei de produse pentru cumparatori: de laarticole de imbracaminte la produse destinate locuintei, inclusiv marci de calitate prezenteexclusiv in West Park.
”West Park Retail isi intareste pozitia sa de destinatie atractiva de cumparaturi in Bucuresti.Am investit aproximativ 5 milioane de euro in noul spatiu operat de catre Jumbo si vomcontinua sa investim, astfel incat noi functii comerciale sa se adauge schemei de retail inviitorul apropiat”, a declarat Sorin Ioan Blaga, general manager Liebrecht & wooDRomania.
Finalizat in 2008, West Park Retail este amplasat la o distanta de 20 de minute de centrul Bucurestiului, beneficiind de acces direct din Autostrada Bucuresti – Pitesti. Include FASHIONHOUSE Outler Centre – primul si singurul centru comercial de tip outlet din Romania, cu osuprafata inchiriabila de 16.000 de metri patrati – precum si mai multe magazine de maridimensiuni: Kika (mobilier si decoratiuni interioare pe o suprafata inchiriabila de 28.740 demetri patrati), Hornbach (19.960 de metri patrati suprafata inchiriabila, do-it-youself) siProges (1,340 de metri patrati suprafata inchiriabila, decoratiuni interioare) West Park Retail a fost dezvoltat de Liebrecht & wooD, un dezvoltator european cu o istoriede peste 25 de ani si cu operatiuni in Polonia, Rusia si Romania, unde a construit proiecte debirouri, comerciale si logistice cu o suprafata totala de aproape jumatate de milion de metripatrati.
Din Liebrecht & wooD face parte si FASHION HOUSE Group (FHGR), unul dintre lideriisegmentului de outlet-uri din Europa si cel mai mare dezvoltator si operator de profil dinEuropa Centrala si de Est. Portofoliul de proiecte dezvoltare de catre FHGR include cinciproiecte FASHION HOUSE Outlet Centre in Polonia, Romania si Rusia, cu o suprafata inchiriabila totala de aproape 100.000 de metri patrati.
FASHION HOUSE Outlet Centre Bucuresti este primul centru outlet din Romania, localizat strategiclanga centura Bucurestiului, cu acces direct de pe autostrada A1, captand 2.77 milioane de locuitori pe o raza de 90de minute de mers cu masina. Cu o suprafata inchiriabila totala de 16.000 mp, este casa a aproximativ 70 demagazine, un foodcourt si o parcare pentru 2,150 de masini. FASHION HOUSE Outlet Centre Bucuresti este dezvoltat de FASHION HOUSE Group.
FASHION HOUSE GroupFASHION HOUSE Group (FHGR) este una dintre cele mai importante companii din sectorul de outlet-uri la niveleuropean, respectiv cel mai mare dezvoltator/operator de outlet-uri din ECE si Rusia. FHGR a dezvoltat sigestioneaza cu succes 5 outlet-uri sub brand-ul FASHION HOUSE Outlet Centre in Polonia, Romania si Rusia – avando suprafata inchiriabila totala de circa 100,000 m.p.
Compania dezvolta in prezent un nou outlet in St. Petersburg, Rusia. FASHION HOUSE Group este specializata in dezvoltarea si administrarea centrelor de tip outlet. Compania beneficiaza de o echipa dedicata, cu experienta dovedita in design-ul, dezvoltarea, inchirierea, administarea sigestionarea operatiunilor financiare pentru centrele de tip outlet. In consecinta, FHGR a reusit sa atraga si safidelizeze o retea impresionanta de retailer si branduri cu renume mondial.
FASHION HOUSE Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeana de dezvoltare imobiliara infiintata in 1991, care, de peste 20 ani, activeaza pe cele mai mari piete din regiunea Europei Centrale si de Est –Polonia, Romania si Rusia.

Related posts

ARL Cluj (Strabag), lucrări de 2,3 mil. euro pentru apă și canalizare în Bistrita-Nasaud

Stefana Muresan

Răspunsul CNAIR, după greva de pe Lotul 2 al Autostrăzii Sebeș-Turda

Papuc Irina

„Oraşul Faptelor Bune”, din 15 decembrie, în Târgul de Crăciun din Oradea

Traian Dan

20.000 de lucrători non-UE pot intra pe piața muncii din România, în 2019

redactia

Artmark propune un refugiu pe timp de criză

Nicolae Pop

Rupack, gestionarea eficientă a cartonului la Reghin 

Ligia Voro

Cine a câștigat contractele pentru primenirea apei și canalizării Turzii

Nora Dumitrescu

A doua parcare subterană a Sibiului, scoasă la licitație: 450 – 500 de locuri

Stefana Muresan

Mai multe clase pentru învățământul dual la Sibiu. ”Clasa Continental”, la Colegiul Tehnic ”Independența”

Stefana Muresan

Angajări pe timp de criză: peste 100 de companii internaționale continuă să caute personal

Ion Surdu

Electric Castle debutează cu un nou record și o declarație de dragoste pentru zeci de mii de oameni

Stefana Muresan

POZITIV TB: Elena Birtoc, CEO Carel Woodworks – „Virusul va fi și el, până la urmă, un profesor bun. Dacă nu vom reuși să învățam nimic de la el, ne-am oprit degeaba!”

Transilvania Business

Banat Agro Vest lucrează 15.000 de ha

Stefana Muresan

A apărut primul magazin mobil cu produse locale din Transilvania

Nora Dumitrescu

Afacerea de familie Agro Radu din Păuleşti, vânzări de circa 6 milioane euro

Stefana Muresan

Bugetul UE 2018: Bilete de tren gratuite în peste 30 de țări pentru tineri

Stefana Muresan

Bosch duce utilajele 5G în fruntea clasamentului: compania prezintă inovația ctrlX AUTOMATION, indispensabilă pentru fabrica viitorului

Papuc Irina

Deco Days 2017: Expozitie atipica de perdele si draperii la Cluj Napoca

Stefana Muresan

Chirurgie robotică la Spitalul Pelican din Oradea

Traian Dan

Proiect european de 50 mil. lei pentru modernizarea a 29 de străzi din municipiul Dej

redactia

MedLife: 11 copii cu malformatii cardiace, tratati pro bono la Sibiu

redactia

Universitatea ”Lucian Blaga” din Sibiu va finanța în jur de 75 de antreprenori cu câte 40.000 de euro

Stefana Muresan

Uzina mecanică și șasiuri Dacia a produs 2 milioane de motoare TCE

Ligia Voro

UMF Cluj introduce una dintre cele mai apreciate examinări la nivel internaţional

redactia

Leave a Comment