Bursa de Valori București (BVB) a finalizat procesul de selecție a celor 50 de companii care trec în etapa finală a proiectului Made in Romania: Liga BVB. Au fost înscrise 201 companii, față de 166 în prima ediție a Made in Romania, din 2017.
Cele 50 de companii selectate sunt:
1. AAGES
2. Active Power Solutions
3. Adservio
4. Allview – Visual Fan
5. AMC Pixel Factory
6. Angst
7. Apiland
8. Arobs Transilvania Software
9. Ascendis Consulting
10. Atelierele Pegas
11. Automobile Bavaria
12. Bebe Tei
13. Bilka Steel
14. Calirom
15. Carbon Incubator
16. CargoPlanning
17. Aqua Carpatica (Carpathian Springs)
18. City Grill Group
19. Clinicile Dr.Leahu (Implant Expert)
20. Cramele Recas
21. Croco
22. Carturesti (Direct Client Service)
23. Duraziv
24. Elefant.ro
25. Elis Pavaje
26. Elsaco
27. Enevo Group
28. Fabrica de Bere Buna
29. Farmec
30. Fintech OS
31. Hofigal Export Import
32. iHunt Technology Import Export
33. Kiwi Finance
34. LifeBox
35. Millenium Insurance Broker
36. Musette
37. Netopia
38. Paralela 45
39. Qualitance
40. Raureni
41. Salad Box
42. Secom
43. Simultan
44. Sport Guru
45. Te-Rox Prod
46. TotalSoft
47. Tremend Software Consulting
48. Typing DNA
49. Vivre Deco
50. Zitec
„Succesul celei de-a doua ediții a Made in Romania este deja vizibil, atât prin numărul mai mare de companii nominalizate, cât și prin diversitatea de industrii prezente în proiect, dar cel mai important, am văzut companii care spun cu mândrie că sunt «made in Romania». Vom continua să punem lumina reflectoarelor pe companiile românești cu potențial considerabil și să promovăm antreprenoriatul românesc,” a declarat Lucian Anghel, președintele Consiliului de Administrație al BVB.
„S-au înscris companii tinere, cu idei inovatoare, precum și companii cu tradiție, care sunt lideri în industria lor. Este îmbucurător să vedem că o treime dintre aceste companii au fost și anul trecut în Made in Romania, ceea ce dovedește că antreprenorii consideră Made in Romania un proiect util pentru companiile lor. Acest mix de industrii și de mărime a companiilor dovedește că Made in Romania este pentru orice companie românească, indiferent de nivelul afacerilor, industria în care activează, precum și vechimea sa”, a spus Adrian Tănase, directorul general al BVB.
Dintre cele 50 de semifinaliste, un juriu format din 12 experți va alege 14 companii. Cea de a 15-a companie va fi aleasă pe baza votului publicului, în perioada 19 martie – 3 aprilie, pe website-ul proiectului www.bvbleague.ro/vot. Numele celor 15 finaliste vor fi anunțate în data de 23 aprilie, în cadrul Galei Made in Romania.
Aceste companii vor intra într-un program de mentorat, derulat în perioada mai – noiembrie 2018, în care vor fi acoperite subiecte precum marketing și branding, strategie și inovare, audit și finanțarea dezvoltării. În funcție de tema fiecărei luni, vor avea loc ateliere, training-uri și întâlniri dedicate echipelor și angajatilor din companiile selectate.
Aflat deja la cea de-a doua ediție, Made in Romania este un proiect unic care își propune să identifice și să promoveze antreprenoriatul românesc. În cursul anului 2018 partenerii ce vor sprijini derularea proiectului sunt Grupul Banca Transilvania, Horváth & Partners, Mazars, NNDKP, Tradeville și Catalyst Romania.
Despre Made in Romania
Proiectul Made in Romania a fost lansat de Bursa de Valori București în 2017 pentru a identifica și promova companiile de top din România. Scopul proiectului Made in Romania este identificarea viitoarelor motoare ale economiei românești și sprijinirea acestora timp de un an pentru a le ajuta să-și aducă afacerile la nivelul următor, îmbunătățind transparența, vizibilitatea, reputația și, cel mai important, obținerea accesului la capitalul necesar dezvoltării și creșterii ulterioare. Participarea la acest proiect este gratuită și voluntară.
Citește și:
Startup-urile se pot înscrie în Incubatorul de afaceri „Cresc Oradea Mare”
Circa două săptămâni mai la dispoziție startup-urile pentru a depunere cerere de înscriere în Incubatorul de afaceri ,,Cresc…
19 aprilie 2024
PORR Construct toarnă asfalt pe Centura Oșorhei. Stadiul lucrărilor: 65-68%
Vineri, 19 aprilie, a început turnarea primului strat de asfalt pe Centura Oșorhei, la capătul dinspre Oradea. Stadiul…
19 aprilie 2024
Fagura anunță lansarea noii sale identități vizuale, parte a strategiei de brand și de repoziționare construite împreună cu echipa de consultanți de la Brandocracy
Fagura, platforma de investiții alternative în finanțarea antreprenorilor, marchează o nouă etapă în parcursul său, dezvăluind o identitate…
19 aprilie 2024
EBM PAPST a dotat un laborator de la IETI cu echipamente de ultimă generație
Pe baza unui protocol de colaborare între Facultatea de Inginerie Electrică și Tehnologia Informației (IETI) și Compania EBM-PAPST…
19 aprilie 2024
Tinerii orădeni sunt invitați să se lanseze în afaceri – eveniment VSFA
Universitatea din Oradea deschide Aula Magna pentru toți tinerii orădeni care vor să se lanseze în afaceri. „Vreau…
19 aprilie 2024
Oradea face pași hotărâți în era digitală
Interacțiunea digitală cu cetățenii este o realitate palpabilă, la Oradea. Concret, iată cum se manifestă deschiderea Primăriei Oradea…
19 aprilie 2024
Florin Drăgan, rectorul UPT, militează pentru dezvoltarea conurbației Arad-Timișoara
Dacă în anii 2000 Aradul și Timișoara au însemnat o importantă poartă de intrare a investițiilor străine în…
19 aprilie 2024
MARATONUL PENTRU EDUCAȚIE ANTREPRENORIALĂ
CONAF Sucursala București organizează semifinala ”MARATONUL PENTRU EDUCAȚIE ANTREPRENORIALĂ” Confederaţia Naţională pentru Antreprenoriat Feminin (CONAF) – Sucursala București,…
19 aprilie 2024