Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Cum a fost la HR Summit Cluj-Napoca 2018

Inovație în HR, Agile HR, employee engagement, wellbeing la locul de muncă, gamification, disonanțe cognitive în procesul de recrutare, influențare cu impact, sisteme software în HR, instrumente de diagnoză și employer branding sunt doar câteva tematici care au fost abordate în cadrul Conferinței de Resurse Umane HR Summit.
“Daca ar fi să sumarizez experiența HR Summit 2018 în 3 cuvinte, aș spune că HR Summit conectează, inspiră și nu în ultimul rând educă. Tematici de actualitate, speakeri internaționali și discuții despre the future of work, experiențe autentice la locul de muncă și modalități eficiente de comunicare internă – aspect care, de cele mai multe ori este neglijat și care are o influență direct asupra percepției angajaților despre organizație – poziționează HR Summit ca fiind cei mai important eveniment regional de resurse umane”, declară Bianca Tritean, Project Manager HR Summit.
HR Marketing și comunicarea internă eficientă – piloni importanți de business
În ciuda faptului că tehnologia este deja prezentă în vaste domenii profesionale, aceasta nu poate înlocui importanța oamenilor ca forță de muncă. „Dacă permitem line managerilor, de la CEO până la cel mai mic grad de team leader, să redefinească, să articuleze misiunea și viziunea companiei și să o traducă angajaților în așa fel în cât aceștia să înțeleagă CINE sunt și UNDE sunt, organizația beneficiză de un nivel de employee engagement mult mai ridicat”, susține Anthony Ryland, Founder & Managing Director, Tap’d Solutions.
”Salariul, bunăstarea la job și mediul de lucru reprezintă nevoile de bază ale unui angajat. În prezent, pentru a crește nivelul de 30% al oamenilor care afirmă că sunt engaged, trebuie să apelăm la strategii de comunicare internă inovatoare. Oriunde în lume, principiile de business și comuncare rămân aceleași”, declară Catrin Lewis, Global Internal Communications Manager, Reward Gateway. Pe parcursul speech-ului, Catrin a scos în evidență necesitatea HR Marketingului și a arătat cât este de important să folosim social media la potețialul ei maxim.
HR-ul ar trebui să devină cu adevărat un partener strategic pentru business
“Ceea ce trebuie să facă HR-ul astăzi este să adauge valoare, iar să adaugi valoare înseamnă să cunoști foarte bine business-ul și să lași la o parte activitățile care se pot face în cadrul unui Share Service Center. Tot ceea ce înseamnă operațiuni tranzacționale ar trebui înlăturate din HR, iar HR-ul ar trebui să devină cu adevărat un partener strategic pentru business.”, susține Alexandru Aldoescu, Head of HR, General Affairs &Procurement Manager (România & Bulgaria), Samsung Electronics România. Innovation keeps you moving a fost titlul workshop-ului pe care Alexandru l-a susținut în prima zi a evenimentului, în cadrul căruia a provocat comunitatea de resurse umane din Transilvania să găsească soluții inovative cu scopul de a scurta procesul de recrutare de la cinci luni la cinci zile.
“Pentru a avea o organizație performantă avem nevoie în primul rând de procese de optimizare și de oameni performanți.”, susține Dana Tudor Tănase, Managing Partner, Creative&Bright. Care sunt provocările în materie de wellbeing?
• 85% dintre angajați, la nivel global, își caută activ sau pasiv un alt loc de muncă;
• 63% dinintre angajații români se declară stresați la locul de muncă;
• 61% dintre ei sunt neimplicați, iar pe de altă parte, costul absenteismului în România este de 703 euro per angajat.
În acest context, Dana a pus accent pe importanța implementării unor programe de wellbeing la nivel de organizație. Ca impact semnificativ acestea cresc satisfacția clienților cu 10%, productivitatea angajaților cu 21% și creșterea profitabilității cu 22%. De asemenea, absenteismul scade cu 37% și fluctuația de personal cu până la 65%.
Despre HR Summit – The SuperHeroes Conference
HR Summit The SuperHeRoes Conference a avut loc în 13-14 martie la Cluj-Napoca. Conferința a fost susținută de Creative&Bright, Influence Consulting, Zucchetti România, Smart HR, MindIT Consulting, Ascendis România, Equatorial, Never Fail, CV30, Playful Learning, Cufir, P&M Furniture, Office Therapy, The Healthy Cake.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Salonul PRO INVENT 2018 se deschide miercuri, 21 martie, la Sala Polivalentă din Cluj-Napoca

Articolul următor

Compania Creative Concept din Mureș, afaceri de peste 400.000 de euro din obiecte de mobilier

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share