Sanatate Ultimele stiri

O agenție de comunicare din Iași, în programul oficial “România la Centenar”

Proiectul SCHOOL + HOSPITAL, creat de agenția de comunicare BORO PR & COMMUNICATION din Iași, a fost selectat în programul oficial al evenimentului “România la Centenar” organizat de Administrația Prezidențială pe 15 martie 2018 la Palatul Cotroceni.
Bogdan Romaniuc, reprezentantul agenției de comunicare BORO PR & COMMUNICATION, a prezentat proiectul în cadrul evenimentului la care au luat parte peste 200 de invitați:
“Există două spații prin care toți trecem la un moment dat, două spații care ne influențează viața: școala și spitalul.
Ambele spații, atât școala, cât și spitalul există pretutindeni. Două mari profesii își desfășoară activitatea în aceste spații pe toată perioada vieții lor profesionale: dascăli și medici.
Datorita vulnerabilității utilizatorilor, elevi și pacienți, spațiile educaționale și medicale trebuie să atingă niveluri de performanță superioară celor impuse altor categorii de construcții.
Pe de altă parte, vorbim de o educație a sănătății, dar și de o sănătate a educației. Cele două domenii sunt interconectate și credem că trebuie abordate împreună. Nevoia de educație și nevoia de sănătate sunt nevoi permanente.
Calitatea actului educațional și calitatea actului medical, strâns legate de calitatea spațiului care le găzduiește, ne arată nivelul de civilizație al unui popor.
Acestea sunt ideile principale care au stat la baza proiectului nostru, SCHOOL + HOSPITAL, pe care îl propunem tuturor celor interesați de educație și de sănătate, două domenii cu o contribuție incontestabilă la dezvoltarea României.
În fiecare an, seria de evenimente SCHOOL + HOSPITAL reunește la București peste 400 de specialiști, alături de invitați din România și din alte 15 țări, pentru a prezenta exemplele de bună practică și reușitele recente din educație și din sănătate.
Ediția 2017 a evenimentelor l-a avut ca invitat special pe Directorul Agenției Americane pentru Școli și Spitale, Guvernul American fiind singurul guvern din lume care abordează printr-o agenție special dedicată cele două domenii strategice: educația și sănătatea, împreună. Continuăm cu ediția 2018, în octombrie.
Poate, de ce nu, în viitorul apropiat, va exista și în România o astfel de abordare comună a școlilor și spitalelor, la nivel institutional.(…)”
Proiectele de comunicare ale BORO PR & COMMUNICATION se adresează în principal profesiilor și liderilor acestora. Creează concepte și realizează campanii de comunicare care, adesea, includ ample evenimente internaționale tematice. Abordează domenii precum educație, sănătate, agricultură sau turism.
BORO PR & COMMUNICATION a creat și conceptul RALF, forumul marilor fermieri.
Mai multe despre BORO PR & COMMUNICATION pe www.borocommunication.ro și pe www.facebook.com/borocommunication

Related posts

Asociația Producătorilor de Carne de Porc: Creșterea porcilor în gospodăriile populației nu este interzisă

Papuc Irina

Discuții interministeriale despre dezvoltarea investiţiilor germane în România

Stefana Muresan

Dacia, demonstraţie cu modelul Duster echipat cu şenile, la centrul de cercetare – dezvoltare de la Rânca

redactia

Construcții SA și Sfera Con SRL vor reabilita o secție a Spitalului Județean Sibiu, contract de peste 9 mil. lei

redactia

Cele mai mari tranzacții din al doilea trimestru al anului 2019

Ligia Voro

Andreea Paul, președinte INACO: Spitalele din Negrești Oaș, Carei, Satu Mare, Zalău au primit echipamente de protecție

redactia

Canadienii de la Celestica, furnizor Alcatel sau NEC, aduc încă 30 milioane dolari în Borș

redactia

O Istorie simbolică a funeraliilor Regelui Mihai

Stefana Muresan

True Travel Târgu Mureș, noutăți de ultimă oră despre noul sezon!

Ligia Voro

TAROM, serviciu de autofacturare pentru clienții care cumpără bilete online

Stefana Muresan

Cele mai citite articole publicate pe site-ul Transilvania Business în 2018

redactia

Industria de fashion în România: provocări și perspective

Ligia Voro

Diaspora se repatriază la Oradea

Traian Dan

Orange sprijină clienţii pentru a rămâne conectaţi la tot ceea ce este important pentru ei

Ligia Voro

Parteneriat strategic între Federația Națională PRO AGRO și Asociația Oamenilor de Afaceri Moldoveni de Pretutindeni

Stefana Muresan

CNAIR solicită fonduri europene pentru noul pod peste Dunăre. Investiție de peste 550 mil. euro

redactia

The MIPIM Awards 2019 finalists

redactia

PressHUB market – o premieră absolută în presa românească

Ligia Voro

Soluția Air Up Ventilator, dezvoltată de la Cluj-Napoca, primește suport financiar în Future Makers

Ligia Voro

Băimărenii vor “electrifica” primul Hornbach din Bihor

Nora Dumitrescu

Lotul Ungheni – Ogra al Autostrăzii Transilvania, în lungime de 10,1 kilometri – recepţionat; circulaţia ar putea fi deschisă miercuri

redactia

Artmark: Top cele mai scumpe obiecte de artă care pot fi cumpărate online

Ion Surdu

Micropigmentarea Scalpului, o soluție nouă la o problemă veche

Transilvania Business

Brandul ALISIA ENCO lanseaza colectia de pulovere cu motive traditionale romanesti

Ionut Oprea

Leave a Comment