Proiectul SCHOOL + HOSPITAL, creat de agenția de comunicare BORO PR & COMMUNICATION din Iași, a fost selectat în programul oficial al evenimentului “România la Centenar” organizat de Administrația Prezidențială pe 15 martie 2018 la Palatul Cotroceni.
Bogdan Romaniuc, reprezentantul agenției de comunicare BORO PR & COMMUNICATION, a prezentat proiectul în cadrul evenimentului la care au luat parte peste 200 de invitați:
“Există două spații prin care toți trecem la un moment dat, două spații care ne influențează viața: școala și spitalul.
Ambele spații, atât școala, cât și spitalul există pretutindeni. Două mari profesii își desfășoară activitatea în aceste spații pe toată perioada vieții lor profesionale: dascăli și medici.
Datorita vulnerabilității utilizatorilor, elevi și pacienți, spațiile educaționale și medicale trebuie să atingă niveluri de performanță superioară celor impuse altor categorii de construcții.
Pe de altă parte, vorbim de o educație a sănătății, dar și de o sănătate a educației. Cele două domenii sunt interconectate și credem că trebuie abordate împreună. Nevoia de educație și nevoia de sănătate sunt nevoi permanente.
Calitatea actului educațional și calitatea actului medical, strâns legate de calitatea spațiului care le găzduiește, ne arată nivelul de civilizație al unui popor.
Acestea sunt ideile principale care au stat la baza proiectului nostru, SCHOOL + HOSPITAL, pe care îl propunem tuturor celor interesați de educație și de sănătate, două domenii cu o contribuție incontestabilă la dezvoltarea României.
În fiecare an, seria de evenimente SCHOOL + HOSPITAL reunește la București peste 400 de specialiști, alături de invitați din România și din alte 15 țări, pentru a prezenta exemplele de bună practică și reușitele recente din educație și din sănătate.
Ediția 2017 a evenimentelor l-a avut ca invitat special pe Directorul Agenției Americane pentru Școli și Spitale, Guvernul American fiind singurul guvern din lume care abordează printr-o agenție special dedicată cele două domenii strategice: educația și sănătatea, împreună. Continuăm cu ediția 2018, în octombrie.
Poate, de ce nu, în viitorul apropiat, va exista și în România o astfel de abordare comună a școlilor și spitalelor, la nivel institutional.(…)”
Proiectele de comunicare ale BORO PR & COMMUNICATION se adresează în principal profesiilor și liderilor acestora. Creează concepte și realizează campanii de comunicare care, adesea, includ ample evenimente internaționale tematice. Abordează domenii precum educație, sănătate, agricultură sau turism.
BORO PR & COMMUNICATION a creat și conceptul RALF, forumul marilor fermieri.
Mai multe despre BORO PR & COMMUNICATION pe www.borocommunication.ro și pe www.facebook.com/borocommunication
Citește și:
Corul Național de Cameră „Madrigal – Marin Constantin” deschide FITS 2024
Gala de deschidere a Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu (FITS), ediția 2024, din 21 iunie, va…
8 mai 2024
TeraPlast și-a redus pierderea la 2,5 milioane lei
Grupul cu sediul în județul Bistrița-Năsăud a urcat cu 20% la vânzări în primul trimestru al anului, potrivit…
8 mai 2024
Waste Powertech va furniza Clujului o stație de dezintegrare moleculară
Investiția Consiliului Județean (CJ) în prima astfel de instalație de tratare a deșeurilor municipale se ridică la 14…
8 mai 2024
Brașov-Dezbatere pentru reducerea abandonului școlar „Pactului pentru Tineri”
Front comun pentru viitorul tinerilor brașoveni Pactul pentru Tineri – lecția de responsabilitate! Brașov, 8 mai –…
8 mai 2024
Valorificarea turismului din zona Bihorului prin investiții strategice
Eveniment dedicat mediului de afaceri din zona Bihorului despre atragerea investițiilor pentru dezvoltarea turismului. „Unlocking Investment Potential…
8 mai 2024
ANAF a publicat ghidul RO e-Transport: amenzi de până la 100.000 de lei pentru nerespectarea prevederilor
Sistemul RO e-Transport reprezintă o componentă esențială a efortului de digitalizare la nivelul Agenției Naționale de Administrare Fiscală…
8 mai 2024
Creșteri substanțiale ale cifrei de afaceri și EBITDA Grupului TeraPlast în T1/2024
Marja EBITDA este cu 32% mai mare față de T1/2023 și mai mare decât cea bugetată. Vânzările Grupului…
8 mai 2024
Trei oferte pentru digitalizarea Campusului pentru Învățământ Dual Oradea
Au fost depuse trei oferte în cadrul licitației pentru dotări cu echipamente și digitalizarea Campusului pentru Învățământ Dual…
8 mai 2024