Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

S-au deschis înregistrările pentru festivalul Bucharest Technology Week

Pentru al treilea an consecutiv, timp de o săptămână, Capitala se transformă într-un hub al tehnologiei de ultimă generație prin festivalul Bucharest Technology Week. Ediția a treia se va desfășura între 14-20 mai, în două locații principale ultracentrale, Athénée Palace Hilton și Piața Universității, precum și în alte zeci de spații ale partenerilor, și va conecta profesioniști și consumatori cu cele mai recente inovații tehnologice.
Punct de referință pe harta tehnologiei, #btechweek reunește peste 1.400 de lideri din mediul de business, vizionari și inovatori, aproximativ 18.000 de fani și peste 65 de evenimente partenere menite să mobilizeze întreaga comunitate și să construiască cea mai puternică rețea de evenimente tech din Capitală.
Festivalul Bucharest Technology Week revine cu cele trei componente de bază care l-au consacrat:
1. Cinci Summituri Premium de Business cu peste 50 de speakeri internaționali și naționali, la care sunt așteptați peste 1.400 de profesioniști din mediul de business. La fel ca în edițiile anterioare, acestea vor avea loc tot la Athénée Palace Hilton, între 15-18 mai. Structura conferințelor din 2018 cuprinde Innovation Summit, HR Masters Summit, Java Summit și, în premieră, alte două secțiuni: Fintech Summit, și .Net Summit. Conferințele pentru profesioniști vor fi acompaniate de o expoziție indoor dedicată soluțiilor tech de business.
2. Expoziția din outdoor, programată în weekendul festivalului, 18-20 mai, este deschisă publicului curios să testeze tehnologii high end. Și pentru ediția a treia se preconizează păstrarea și confirmarea reputației de cea mai amplă expoziție tech B2C din industria națională. Pe o suprafață de peste 2.300 de metri pătrați vor fi prezentate peste 300 de produse și soluții tech. Accesul la expoziția din Piața Universității este gratuit pe baza înscrierii online, pe site-ul evenimentului.
3. Evenimentele partenere. Pe parcursul întregii săptămâni (14-20 mai), zeci de evenimente, ce au ca subiect comun tehnologia, vor fi organizare în diferite locații din București de către parteneri ai festivalului, pentru public din toate segmentele de vârstă, profil etc.
Accesul la oricare dintre cele 3 secțiuni ale Bucharest Technology Week se face prin înregistrarea online, pe www.techweek.ro.
„În fiecare an încercăm să privim tehnologia dintr-un unghi diferit. Misiunea noastră merge dincolo de a demonstra că putem să organizăm un eveniment de asemenea anvergură dedicat, atât oamenilor de business, cât și consumatorilor. Dorința noastră este ca oamenii să afle informații clare, exacte despre cum tehnologia îi poate ajuta să își îmbunătățească stilul de viață, modul de lucru, interacțiunea cu mediul înconjurător. Anul acesta încercăm să evidențiem latura umană a tehnologiei și faptul că trăim în vremuri care ne permit să asistăm la un progres extrem de accelerat al tehnologiei”, a declarat Cătălina Manea, project manager Bucharest Technology Week.
Raiffeisen Bank, una dintre instiituțiile bancare care inovează constant, investind în tehnologii avansate, este, pentru al doilea an, partenerul principal Bucharest Technology Week.
„Ne bucurăm să fim prezenți la acest eveniment de anvergură pentru că tehnologia este parte din viața noastră. Bucharest Technology Week ne provoacă prin felul în care ne pune imaginația și creativitatea la încercare pentru a adăuga valoare muncii noastre de zi cu zi, dar ne și surprinde cu noile trenduri în tehnologie, în cele mai neașteptate moduri”, a declarat Florin Boldescu, manager Digital Banking Raiffeisen Bank.
Tot pe site-ul oficial al festivalului, s-au pus în vânzare biletele pentru cele cinci Business Summituri. Până în 3 aprilie, biletele sunt în perioada Early Bird, care oferă o reducere de 80 euro față de prețul final.
Pentru informații suplimentare, urmăriți platformele oficiale de comunicare:
www.techweek.ro
Facebook.com/Btechweek
Facebook Event – Bucharest Technology Week 2018
Despre Universum Events
De peste 10 ani în industria evenimentelor, UNIVERSUM Events are ca fundament arhitectura de evenimente corporate.
Sub umbrela UNIVERSUM au luat formă conceptele proprii și o divizie de evenimente personalizate: MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions), axată pe evenimente de amploare pentru clienți.
Concepte proprii:
IMWorld – cea mai prestigioasă marcă a companiei, fiind în același timp și cea mai amplă expo-conferință B2B dedicată soluțiilor IT și digitale din regiune;
Festivalul Bucharest Technology Week, ajuns la a treia ediție, care mobilizează comunitatea tech din Capitală;
My Conector, o platformă online dedicată evenimentelor, care operează accesul la evenimente, de la înregistrarea online până la intrare.
Compania este reprezentatul unic în România al celei mai mari licențe de teambuilding din lume, Catalyst Teambuilding Global, deținând un portofoliu de peste 150 de concepte personalizabile pentru clienții săi.
Despre Raiffeisen Bank
Raiffeisen Bank are peste 20 de ani de activitate pe piața bancară din România, susține peste 100.000 de companii să-și dezvolte afacerile și este banca pe care au ales-o peste 2 milioane de clienți persoane fizice. Prin platformele digitale, 470.000 dintre clienții Raiffeisen Bank fac, anual, milioane de tranzacții în țară și în lume.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Premiile Galei "PRIA Women in Agriculture", editia 3-a

Articolul următor

ADR Centru: IJJ Sibiu este beneficiarul unui contract peste un milion euro, prin Programul REGIO 2014-2020

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share