Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Vitacom Electronics încheie primul trimestru cu afaceri de 13,5 milioane lei, în creştere cu 25%

Vitacom Electronics, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de electro-retail, a încheiat primul trimestru cu o cifră de afaceri de 13,5 milioane de lei, în creştere cu 25% faţă de perioada similară a anului trecut, pe fondul dezvoltării portofoliului de produse.
“Dacă vorbim punctual despre rezultatele din primul trimestru, lucrurile sunt destul de clare: dezvoltarea susţinută a portofoliului de produse şi menţinerea unei echipe omogene ne-a ajutat să vindem mai mult şi mai bine. Dacă ne uităm la ritmul de creştere din ultimii ani, principalul vector este încrederea pe care o primim din partea partenerilor şi clienţilor noştri. Construim acest capital de încredere de peste 27 ani de zile şi consider că avem toate premisele necesare să atingem rezultate şi mai bune în viitor”, declară Aviva Vita, Marketing & PR Director, Vitacom Electronics.
Compania a vândut în primele trei luni ale anului 3,4 milioane de produse, o valoare asemănătoare cu aceeaşi perioadă a anului trecut. În 2018, însă, Vitacom a vândut produse şi accesorii electronice cu o valoare unitară mai mare.
În ceea ce priveşte profitul companiei din primul trimestru, Vitacom estimează o valoare de 840.000 de lei, dublă faţă de perioada similară a anului trecut.
În ceea ce priveşte obiectivele companiei pentru anul în curs, Vitacom mizează pe menţinerea trendului de creştere şi aşteaptă la finalul anului o cifră de afaceri cu aproximativ 16% mai mare decât în 2017. De asemenea, compania are în plan extinderea portofoliului de produse, precum şi un proces de rebranding al celor 8 magazine en-detail deţinute.
Vitacom Electronics a fost fondată în anul 1991 de Vasile Andrei Vita (foto) şi a dezvoltat două branduri proprii: WELL şi CHROME, pe lângă parteneriate cu branduri recunoscute la nivel mondial precum: GP Batteries, Valueline, Konig, HQ, Cyberpower, Maxell, Goobay, Fixpoint, ProsKit, NGS şi Legrand.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Compania farmaceutică Ropharma, deținută de Mihai Miron, buget de investiții de 9 mil. euro

Articolul următor

Comisia Europeană susţine continuarea finanţării de 1,13 miliarde euro pentru proiectele de dezvoltare a infrastructurii feroviare

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share