Vitacom Electronics, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de electro-retail, a încheiat primul trimestru cu o cifră de afaceri de 13,5 milioane de lei, în creştere cu 25% faţă de perioada similară a anului trecut, pe fondul dezvoltării portofoliului de produse.
“Dacă vorbim punctual despre rezultatele din primul trimestru, lucrurile sunt destul de clare: dezvoltarea susţinută a portofoliului de produse şi menţinerea unei echipe omogene ne-a ajutat să vindem mai mult şi mai bine. Dacă ne uităm la ritmul de creştere din ultimii ani, principalul vector este încrederea pe care o primim din partea partenerilor şi clienţilor noştri. Construim acest capital de încredere de peste 27 ani de zile şi consider că avem toate premisele necesare să atingem rezultate şi mai bune în viitor”, declară Aviva Vita, Marketing & PR Director, Vitacom Electronics.
Compania a vândut în primele trei luni ale anului 3,4 milioane de produse, o valoare asemănătoare cu aceeaşi perioadă a anului trecut. În 2018, însă, Vitacom a vândut produse şi accesorii electronice cu o valoare unitară mai mare.
În ceea ce priveşte profitul companiei din primul trimestru, Vitacom estimează o valoare de 840.000 de lei, dublă faţă de perioada similară a anului trecut.
În ceea ce priveşte obiectivele companiei pentru anul în curs, Vitacom mizează pe menţinerea trendului de creştere şi aşteaptă la finalul anului o cifră de afaceri cu aproximativ 16% mai mare decât în 2017. De asemenea, compania are în plan extinderea portofoliului de produse, precum şi un proces de rebranding al celor 8 magazine en-detail deţinute.
Vitacom Electronics a fost fondată în anul 1991 de Vasile Andrei Vita (foto) şi a dezvoltat două branduri proprii: WELL şi CHROME, pe lângă parteneriate cu branduri recunoscute la nivel mondial precum: GP Batteries, Valueline, Konig, HQ, Cyberpower, Maxell, Goobay, Fixpoint, ProsKit, NGS şi Legrand.
Citește și:
Chimcomplex își susține angajații
Grupurile CRC și SCR își ajută în primul rând angajații (peste 2.000) și apoi, pe cei din zonă.…
18 aprilie 2024
Hidroelectrica și Masdar (EAU) extind acordul de colaborare
O delegație a Hidroelectrica, condusă de Karoly Borbely, președinte al directoratului societății, participă la vizita de lucru a…
18 aprilie 2024
Studiu: Temperaturile preferate de români în locuințe
Aproape jumătate dintre români preferă temperatura în locuințe între 22 și 24°C, și chiar peste; Peste 40% și-au…
18 aprilie 2024
Trimișii Ardealului vor să schimbe statutul urșilor și lupilor în UE
Reprezentanții Transilvaniei la Bruxelles susțin modificarea stării de protecție a carnivorelor mari din strict protejat în protejat. Comitetul…
18 aprilie 2024
Grădină botanică și lac artificial în Cartierul Nufărul din Oradea
Primăria Oradea vrea să realizeze o Grădina Urbană în Cartierul Nufărul. În acest sens, a fost lansat în…
18 aprilie 2024
Antreprenorii clujeni, așteptați de marile corporații în Japonia
Giganții tehnologici japonezi vor avea întâlniri directe cu antreprenorii locali după succesul Forumului de Inovare România-Japonia (FIRJ) de…
17 aprilie 2024
Start Conferinței Tehnologia & iHealth în medicina secolului XXI
UMFST „G.E. Palade” Târgu Mureș și Academia de Științe Medicale, sub egida Academiei Române, organizează, în perioada 17-19…
17 aprilie 2024
„Ne-am triplat numărul de angajați și am crescut cifra de afaceri cu 50% față de 2022”
OPTGroup, una dintre companiile clujene pe zona de proiectare și construcții de infrastructură, civile și electrice, a avut…
17 aprilie 2024