Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Șase oferte pentru modernizarea subsecțiunii de cale ferată Cața – Apața, contract de 2,86 miliarde lei

CFR a anunțat că a primit șase oferte pentru modernizarea subsecțiunii Cața – Apața, aflată Între Brașov și Sighișoara. Valoarea totală estimată a contractului este de 2,86 miliarde lei.
La licitaţia deschisă au depus documentaţie următoarele 6 asocieri de firme:
– Asocierea Rail Works
– Asocierea Pizzarotti Spa, Pizzarotti SA, IC IÇTAȘ INȘAAT SANAYI VE TICARET A.Ș.
– Asocierea FCC Construcction S.A., Astaldi S.p.A., Activ Group Management SRL.
– Asocierea SAIPEM S.P.A. , Dogus Insaat ve Ticaret AS
– Asocierea STRABAG AG- STRABAG SRL
– Asocierea Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.Ș. – Makiol Inșaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.Ș.
Valoarea totală estimată a contractului este de 2.867.944.000. RON fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată de Comisia Europeană prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei (CEF), în proporţie de 81,74%, iar cofinanțarea în proporţie de 18,26% de la Bugetul de Stat. În perioada următoare, comisia de evaluare va analiza documentele de calificare şi propunerile tehnice şi financiare, precizează CFR.
Subsecțiunea 2. Apața Cap Y- Cap X Cața (km 208+088,954 – km 236+157,940), circa 28 km, va fi reabilitată prin intermediul unui contract de lucrări care va acoperi lucrările civile din stații, terasamente și consolidări, poduri, podețe, tuneluri, drumuri, energoalimentare și telecomunicatii feroviare, precum și lucrările ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR), semnalizare și centralizare electronică.
Perioada de execuție a lucrărilor este de patru ani (48 luni) la care se adaugă 60 luni perioada de notificare a defecțiunilor.
Secțiunea presupune un traseu nou pentru linia de cale ferată din Ardeal, eliminând o buclă pe care vechea cale ferată o face în zona Apața-Ormeniș-Augustin-Racoș. Astfel, după stația Apața, traseul căii ferate “cotește” spre vest prin tunelul Ormeniș, evitând bucla care trecea pe lângă localitatea Augustin. Noul traseu, imediat după stația Racoș, nu va mai face un “ocol” pe la Rupea, ci va merge drept, prin tunelul Homorod.
Proiectul prevede realizarea a trei tuneluri, două dintre ele având o lungime considerabilă:
– Tunel Homord – 5 km
– Tunel Mureni – 700 metri
– Tunel Ormenis – 6,9 km

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Noi echipamente medicale de ultimă generatie pentru două spitale clujene

Articolul următor

SÂMBĂTĂ, 5 MAI 2018, ORELE 10.30-16.00: ÎMPREUNIȘUL-MĂSURIȘUL OILOR ÎN TRANSILVANIA TRADIȚIONALĂ, RECONSTITUIT ÎN PARCUL ETNOGRAFIC „ROMULUS VUIA”

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Better Quality Assurance (BetterQA) Cluj este acum o filială a WillDom. Acest parteneriat marchează o etapă importantă pentru noi, deschizând noi oportunități de creștere și excelență în asigurarea calității.
Citeste mai mult

BetterQA își unește forțele cu WillDom

Parteneriatul dintre societatea clujeană și grupul american va da naștere companiei WillDoom Romania. “Better Quality Assurance (BetterQA) Cluj…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share