Business-ul AdePlast, producător de materiale de construcţii autohton, a înregistrat în prima parte a anului o evoluție conform prognozelor. „Cifra de afaceri înregistrată în primul trimestru 2018 a crescut cu 10% față de primul trimestru al anului precedent. Cu această dezvoltare, ne încadrăm în strategia proiectată anul trecut, evoluțiile pozitive realizându-se conform așteptărilor”, declară Daniel Stăncescu, CEO AdePlast.
În intervalul menționat, compania a obținut rezultate semnificative din vânzări la export, provenite în mare parte din comercializarea materialelor de construcții în Ungaria și Bulgaria. Cifrele au crescut și grație certificărilor europene de calitate ETAG 004 și, mai nou, BBA (The British Board of Agrements din Marea Britanie). “Exportul a atins o pondere de 10,5% în vânzările noastre, marcând o creștere cu 1.5 puncte procentuale față de perioada similară a anului precedent. Ne așteptăm în continuare la o dezvoltare însemnată pe piețele din Ungaria și Bulgaria și ne consolidăm în Republica Moldova. De asemenea, înregistrăm creșteri consistente a vânzărilor pe piețe occidentale ca Austria sau Marea Britanie, unde presiunea pe calitate este foarte mare”, adaugă Dainel Stăncescu.
Adeplast deschide o nouă platformă industrială la Isalnița, în apropiere de orașul Craiova. “Suntem în grafic cu lucrările la Işalniţa, care avansează într-un ritm extrem de rapid. Acolo vom implementa cele mai noi tehnologii la nivel european pentru producţia mortarelor uscate şi a adezivilor, precum şi a polistirenului expandat. Pe lângă tehonologii, vom amenaja, în premieră pentru România, o suprafață de 1800 mp pentru maturarea blocurilor de polistiren”, afirmă Daniel Stăncescu.
Cele două fabrici se desfășoară pe o suprafață de 20 de hectare, aici urmând să se producă 450.000 de tone de mortare uscate și 700.00 de metri cubi de polistiren. Platforma industrială a necesitat un aport investițional de 22 milioane euro. Investiția s-a făcut cu scopul de a deservi partea de sud a țării, Bulgaria, Serbia, precum și celelalte țări din fosta Iugoslavie.
Adeplast creează noi locuri de muncă în 2018, pentru noua facilitate de producție de la Ișalnița, Craiova. La final de an va funcționa cu peste 400 de angajaţi pe platformele industriale de la Oradea, Ploieşti, Roman şi Craiova. „În prezent, operăm cu 370 de angajaţi pe cele trei platforme industriale (Oradea, Ploieşti şi Roman), iar din acest an vom mai primi în echipa Adeplast încă 70 de specialişti”, precizează Daniel Stăncescu.
Adeplast deține și alte trei platforme industriale.
Oradea– Capacitatea de producție este de 250.000 de tone adezivi și mortare uscate, 50.000 de tone / an vopsele și tencuieli decorative și 700.000 metri cubi de polistiren expandat (EPS), având inclusă și capacitatea de producție de polistiren grafitat în cobranding cu firma BASF.
Ploiești– Pe platforma industrială de la Ploiești se află o fabrică de adezivi și mortare uscate cu o capacitate de 450.000 de tone / an, o fabrică de polistiren expandat (EPS) de 1.050.000 de metri cubi, o linie de producție de polistiren grafitat de 150.000 de metri cubi, la care se adaugă o fabrică de vopsele, tencuieli decorative, lacuri și emailuri, cu o capacitate de 50.000 tone / an.
Roman– AdePlast deține o zonă industrială care include o fabrică de adezivi și mortare uscate cu o capacitate de 450.000 de tone / an și o linie de producție de polistiren expandat cu o capacitate anuală de 700.000 de metri cubi. Astfel, Adeplast devine producătorul de termosistem numărul 1 din Romania, având toate materialele componente realizate în fabricile proprii.
Citește și:
Startup-urile se pot înscrie în Incubatorul de afaceri „Cresc Oradea Mare”
Circa două săptămâni mai la dispoziție startup-urile pentru a depunere cerere de înscriere în Incubatorul de afaceri ,,Cresc…
19 aprilie 2024
PORR Construct toarnă asfalt pe Centura Oșorhei. Stadiul lucrărilor: 65-68%
Vineri, 19 aprilie, a început turnarea primului strat de asfalt pe Centura Oșorhei, la capătul dinspre Oradea. Stadiul…
19 aprilie 2024
Fagura anunță lansarea noii sale identități vizuale, parte a strategiei de brand și de repoziționare construite împreună cu echipa de consultanți de la Brandocracy
Fagura, platforma de investiții alternative în finanțarea antreprenorilor, marchează o nouă etapă în parcursul său, dezvăluind o identitate…
19 aprilie 2024
EBM PAPST a dotat un laborator de la IETI cu echipamente de ultimă generație
Pe baza unui protocol de colaborare între Facultatea de Inginerie Electrică și Tehnologia Informației (IETI) și Compania EBM-PAPST…
19 aprilie 2024
Tinerii orădeni sunt invitați să se lanseze în afaceri – eveniment VSFA
Universitatea din Oradea deschide Aula Magna pentru toți tinerii orădeni care vor să se lanseze în afaceri. „Vreau…
19 aprilie 2024
Oradea face pași hotărâți în era digitală
Interacțiunea digitală cu cetățenii este o realitate palpabilă, la Oradea. Concret, iată cum se manifestă deschiderea Primăriei Oradea…
19 aprilie 2024
Florin Drăgan, rectorul UPT, militează pentru dezvoltarea conurbației Arad-Timișoara
Dacă în anii 2000 Aradul și Timișoara au însemnat o importantă poartă de intrare a investițiilor străine în…
19 aprilie 2024
Chimcomplex își susține angajații
Grupurile CRC și SCR își ajută în primul rând angajații (peste 2.000) și apoi, pe cei din zonă.…
18 aprilie 2024