CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului de proiectare și de execuție a lotului 1 al Autostrăzii de Centură București, care va avea o lungime de aproape 17 km ( Sectorul 1, Km 52+070 – Km 52+770, aferent Centurii Nord și Sectorul 2, Km 52+770 – Km 69+000, aferent Centurii Sud). Ofertantul desemnat câștigător este Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS din TURCIA, cu preţul de 830.679.662,15 lei, fără TVA și cu un punctaj total de 98,25 puncte, din care 60 puncte pentru componenta financiară și 38,25 puncte pentru componenta tehnică.
În data de 26 aprilie, Asocierea Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL – Artera Proiect SRL, a fost desemnată câștigătoarea contractului pentru proiectarea și execuția lotului 3 al Autostrăzii de Centură București, un punctaj total de 96,28 puncte, din care 58,03 puncte pentru componenta financiară și 38,25 puncte pentru componenta tehnică.
Construcția și proiectarea lotului 3, cu o lungime de aproximativ 18 km, se ridică la suma de 882.363.613,61 lei, fără TVA. Contractul de achiziție publică pentru Loturile 1 și 3 ale Autostrăzii de Centură București vor putea fi semnate după soluționarea tuturor contestațiilor ori plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.
Oferta pentru ultimul lot al acestui proiect se află în faza finală de evaluare, urmând ca săptămâna viitoare să fie anunțat câstigătorul.
Cele trei loturi ale Autostrăzii de Centură Sud a Municipiului București vor avea o lungime însumată de aproximativ 52 de km și după ce vor fi finalizate vor face face legătura între A1 și A2.
În valoare de aproximativ 580 de milioane de euro, întregul proiect va permite descongestionarea circulației în zona de Sud a Bucureștiului și va asigura traficul rutier de tranzit pe segmentul românesc al coridorul 4 Pan- European.
Proiectarea fiecărui lot al acestui Autostrăzii de Centură Sud a Municipiului București, va dura 12 luni, iar execuția 30 de luni, după atribuirea contractelor.
Acest proiect, similar soluțiilor aplicate în zona marilor metropole europene, face parte din Master Planul General de Transport și urmează să fie finanțat prin POIM 2014-2020.
Citește și:
Oradea trece la iluminat public pe LED
Oradea va eficientiza energetic sistemul de iluminat public până la finalul anului 2025. În momentul de față Oradea…
30 noiembrie 2023
Bosch Cluj: Un deceniu de inovație și excelență
Amplasate în inima Transilvaniei, cele două facilități Bosch au devenit piloni strategici de inovație și producție. Din 2013,…
29 noiembrie 2023
De Ziua Națională, patru trenuri ale CFR vor purta numele unor personalități
Vineri, 1 decembrie 2023, România sărbătorește 105 de ani de la Marea Unire a tuturor provinciilor istorice sub…
29 noiembrie 2023
Pădure urbană, parc aventura și plajă pe malul stâng al Crișului Repede
Toate acestea, și multe altele, fac parte dintr-un concept ecologic și sustenabil al municipalității orădene pentru revitalizarea teritoriilor…
29 noiembrie 2023
Regenerare urbană de 22 de milioane de euro a Cartierului Nufărul I Oradea
Consilierii locali au aprobat în cadrul ședinței de miercuri, 29 noiembrie 2023, Planul Urbanistic Zonal de regenerare urbană…
29 noiembrie 2023
Fermierii campioni la floarea-soarelui din vestul țării
Într-un an dificil, cu secetă pedologică severă, producțiile de floarea-soarelui la nivel național nu au fost cele scontate…
29 noiembrie 2023
Centura Beclean se inaugurează de Ziua Națională
Varianta de ocolire a orașului din Bistrița-Năsăud va fi dată în folosință chiar de 1 Decembrie. “Comisia de…
29 noiembrie 2023
Industria se redresează la Cluj, comerțul internațional e pe tobogan
Cifrele din mediul industrial arată mai bine în județ la începutul toamnei, însă balanța comercială se înclină în…
29 noiembrie 2023
Zi de Zi știri economice:
