Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Grupul TERAPLAST și-a adus la Marketing omul care a revigorat Farmec și Gerovital

Ioana Borza, fostul director de marketing al companiei FARMEC SA, a preluat poziția similară din grupul TERAPLAST SA Bistrița, controlat de omul de afaceri clujean Dorel Goia. Ioana și-a adus o contribuție importantă la revirimentul FARMEC și GEROVITAL, unele dintre cele mai cunoscute branduri românești, scrie bistritabusiness.ro.
Începând cu 5 aprilie, Ioana Borza a părăsit Farmec SA, după aproape 12 ani la conducerea departamentului de marketing al companiei. Împreună cu echipa pe care a coordonat-o, Ioana Borza a dezvoltat pentru portofoliul Farmec opt noi categorii de produse, sub brandul Gerovital: șampoane, geluri de duș, dermatocosmetice, produse profesionale, tratamente pentru îngrijirea părului, produse de îngrijire pentru bărbați, cosmetice de lux și cosmetică decorativă. Totodată, a creat, dezvoltat și coordonat divizia de reprezentanți medicali și departamentul de e-com (până în 2015 când acesta a trecut la Vânzări), departamentul de PR și Social Media, precum și divizia de trade marketing. s-a ocupat de strategia de marketing a companiei Farmec, incluzând aici și dezvoltarea a peste 100 de produse noi și modernizate anual. De asemenea, Ioana și echipa ei au dezvoltat conceptele și strategia de marketing pentru magazinele de brand Farmec și Gerovital.
Farmec SA a obținut în ultimii ani numeroase premii și distincții din partea unor prestigioase publicații și organizații, toate fiind în legătură directă cu performanțele echipei de marketing.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

Wizz Air anunță o nouă rută din Sibiu spre Tel Aviv

Articolul următor

GDPR, politici impuse companiilor și amenințarea unor sancțiuni enorme

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
0
Share