Bistrița-Năsăud Industrie Lideri si afaceri Ultimele stiri

Grupul TERAPLAST și-a adus la Marketing omul care a revigorat Farmec și Gerovital

Ioana Borza, fostul director de marketing al companiei FARMEC SA, a preluat poziția similară din grupul TERAPLAST SA Bistrița, controlat de omul de afaceri clujean Dorel Goia. Ioana și-a adus o contribuție importantă la revirimentul FARMEC și GEROVITAL, unele dintre cele mai cunoscute branduri românești, scrie bistritabusiness.ro.
Începând cu 5 aprilie, Ioana Borza a părăsit Farmec SA, după aproape 12 ani la conducerea departamentului de marketing al companiei. Împreună cu echipa pe care a coordonat-o, Ioana Borza a dezvoltat pentru portofoliul Farmec opt noi categorii de produse, sub brandul Gerovital: șampoane, geluri de duș, dermatocosmetice, produse profesionale, tratamente pentru îngrijirea părului, produse de îngrijire pentru bărbați, cosmetice de lux și cosmetică decorativă. Totodată, a creat, dezvoltat și coordonat divizia de reprezentanți medicali și departamentul de e-com (până în 2015 când acesta a trecut la Vânzări), departamentul de PR și Social Media, precum și divizia de trade marketing. s-a ocupat de strategia de marketing a companiei Farmec, incluzând aici și dezvoltarea a peste 100 de produse noi și modernizate anual. De asemenea, Ioana și echipa ei au dezvoltat conceptele și strategia de marketing pentru magazinele de brand Farmec și Gerovital.
Farmec SA a obținut în ultimii ani numeroase premii și distincții din partea unor prestigioase publicații și organizații, toate fiind în legătură directă cu performanțele echipei de marketing.

Related posts

Industria auto față în față cu viitorul

redactia

Spitalul Clinic Municipal Oradea, reabilitat cu aproape 8 mil. euro

Stefana Muresan

Câștigătoarele programului TalentA: Corteva premiază cu 12 000 $ proiectele dedicate securității alimentare

Papuc Irina

Asfalt nou pe Drumul Bistriței, pe banii Europei

Nora Dumitrescu

Curse spre Egipt și Turcia de pe Aeroportul Oradea

Traian Dan

Kozma Mónika, directorul executiv al Fundației Pro Economica și vicepreședinte OFA: “Femeile pot face diferența în mediul antreprenorial”  

Ligia Voro

Endava vinde divizia fintech

Ligia Voro

Aeroportul Oradea a fost tranzitat de 220.000 de pasageri în 2018

redactia

Autobuzul electric MAN Lion’s City E este testat în România

Nicolae Pop

FOTO: Golf, soare și tentația hole-in-one la Transilvania Business Challenger

Ligia Voro

Festivalul Internațional de Film Transilvania va fi amânat

Nora Dumitrescu

Trei companii vor dota spitalele sălăjene cu 16 tuneluri de dezinfecție

Nora Dumitrescu

Peste 30 de milioane de lei, sprijinul ROMGAZ pentru comunitate

Ligia Voro

Marile festivaluri “made in Cluj” produc 25 milioane euro

Nora Dumitrescu

Kaufland își caută oameni pentru centrele sale logistice

Nora Dumitrescu

Cosmin Moldovan: “Industria alimentară resimte cel mai puțin efectele crizei”

Nora Dumitrescu

O Istorie simbolică a funeraliilor Regelui Mihai

Stefana Muresan

Romsilva a publicat harta parcurilor naționale și naturale

Ligia Voro

KeysFin, despre impactul Brexit asupra economiei românești: Va fi marginal

Papuc Irina

Veeam Software se extinde in Business Garden Bucharest

Ionut Oprea

Asociația Crișana. Să mâncăm gustos și sănătos.

Ligia Voro

Vinurile românești pe piețele cehă și slovacă, Jidvei a făcut parte din delegație

Ligia Voro

S-a semnat contractul pentru realizarea drumului de legătură Oradea – Oșorhei

Stefana Muresan

Început în forță pe Autostrada Târgu-Mureș – Ungheni

Nora Dumitrescu

Leave a Comment