Bistrița-Năsăud Industrie Lideri si afaceri Ultimele stiri

Grupul TERAPLAST și-a adus la Marketing omul care a revigorat Farmec și Gerovital

Ioana Borza, fostul director de marketing al companiei FARMEC SA, a preluat poziția similară din grupul TERAPLAST SA Bistrița, controlat de omul de afaceri clujean Dorel Goia. Ioana și-a adus o contribuție importantă la revirimentul FARMEC și GEROVITAL, unele dintre cele mai cunoscute branduri românești, scrie bistritabusiness.ro.
Începând cu 5 aprilie, Ioana Borza a părăsit Farmec SA, după aproape 12 ani la conducerea departamentului de marketing al companiei. Împreună cu echipa pe care a coordonat-o, Ioana Borza a dezvoltat pentru portofoliul Farmec opt noi categorii de produse, sub brandul Gerovital: șampoane, geluri de duș, dermatocosmetice, produse profesionale, tratamente pentru îngrijirea părului, produse de îngrijire pentru bărbați, cosmetice de lux și cosmetică decorativă. Totodată, a creat, dezvoltat și coordonat divizia de reprezentanți medicali și departamentul de e-com (până în 2015 când acesta a trecut la Vânzări), departamentul de PR și Social Media, precum și divizia de trade marketing. s-a ocupat de strategia de marketing a companiei Farmec, incluzând aici și dezvoltarea a peste 100 de produse noi și modernizate anual. De asemenea, Ioana și echipa ei au dezvoltat conceptele și strategia de marketing pentru magazinele de brand Farmec și Gerovital.
Farmec SA a obținut în ultimii ani numeroase premii și distincții din partea unor prestigioase publicații și organizații, toate fiind în legătură directă cu performanțele echipei de marketing.

Related posts

Fond de premiere de 60.000 euro pentru programul Bursele ANIS 2019. Încă 4 zile de înscriere

Ligia Voro

Leoni, angajări masive în Bistrița și Arad

Stefana Muresan

Telemeaua de Sibiu a obţinut protecţie naţională, producătorii vor fi certificaţi

Stefana Muresan

Cupru Min SA Abrud, investiții de 65 de milioane de lei, planificate pentru anul 2018

Stefana Muresan

La OCPI Bihor se pot studia din nou cărțile funciare vechi: taxa 10 lei/15 minute

Traian Dan

IEAS – ediție aniversară de 15 ani

Ligia Voro

Ministerul Turismului introduce localităţi din Maramureş, Sibiu şi Sălaj în lista zonelor cu prioritate la investiţii

Stefana Muresan

BRAT: Directiva privind drepturile de autor în piața unică digitală, aprobată de Consiliul UE

Stefana Muresan

ABSL digital forum 2020

Ionut Oprea

CBRE consiliază închirierea a 18.000 mp de spații industriale în Timișoara

Papuc Irina

Cluj Business Campus: Ready for a new chapter

Ionut Oprea

Satu Mare: Un nou magazin Kaufland

Stefana Muresan

„Ruta bisericilor de lemn din Bihor”, recunoscută de Ministerul Economiei

Traian Dan

Complex imobiliar, dezvoltat pe vechea locație a Teraplast din Bistrița. Cine va fi dezvoltatorul

Papuc Irina

Porsche a deschis un birou la Timişoara, prin intermediul subsidiarei specializate în servicii IT

Robert Bloancă

Dunwell: Un nou record pe piața imobiliară

Stefana Muresan

Digi cumpără al doilea cel mai mare operator maghiar pentru 140 milioane euro

Stefana Muresan

USAMV Cluj, vânzări de mii de lei zilnic. Lapte și ouă din fermele proprii

redactia

Ziua Porților Deschise la Școala Finlandeză din Sibiu

Papuc Irina

Ministerul Culturii finanțează lucrările interioare la Palatul Greco –Catolic Oradea

Traian Dan

Furnizor pentru CFR, Thales Systems Romania vrea sa ajunga la peste 1.000 de angajati

Stefana Muresan

Comunitatea bihoreană și-a desemnat laureații

Traian Dan

Spitalul Județean de Urgență Deva, în Programul național de tratare a accidentelor vasculare ischemice

redactia

La Sibiu s-a discutat despre nevoia de stimulare a fermelor de elită: strategii europene în domeniul creșterii ovinelor și caprinelor

Papuc Irina

Leave a Comment