Ioana Borza, fostul director de marketing al companiei FARMEC SA, a preluat poziția similară din grupul TERAPLAST SA Bistrița, controlat de omul de afaceri clujean Dorel Goia. Ioana și-a adus o contribuție importantă la revirimentul FARMEC și GEROVITAL, unele dintre cele mai cunoscute branduri românești, scrie bistritabusiness.ro.
Începând cu 5 aprilie, Ioana Borza a părăsit Farmec SA, după aproape 12 ani la conducerea departamentului de marketing al companiei. Împreună cu echipa pe care a coordonat-o, Ioana Borza a dezvoltat pentru portofoliul Farmec opt noi categorii de produse, sub brandul Gerovital: șampoane, geluri de duș, dermatocosmetice, produse profesionale, tratamente pentru îngrijirea părului, produse de îngrijire pentru bărbați, cosmetice de lux și cosmetică decorativă. Totodată, a creat, dezvoltat și coordonat divizia de reprezentanți medicali și departamentul de e-com (până în 2015 când acesta a trecut la Vânzări), departamentul de PR și Social Media, precum și divizia de trade marketing. s-a ocupat de strategia de marketing a companiei Farmec, incluzând aici și dezvoltarea a peste 100 de produse noi și modernizate anual. De asemenea, Ioana și echipa ei au dezvoltat conceptele și strategia de marketing pentru magazinele de brand Farmec și Gerovital.
Farmec SA a obținut în ultimii ani numeroase premii și distincții din partea unor prestigioase publicații și organizații, toate fiind în legătură directă cu performanțele echipei de marketing.
Citește și:
Mai sunt doar câteva zile până la conferința PROW de la Timișoara
Timișoara este pe cale să devină centrul inovației și tehnologiei pe 18 octombrie, odată cu conferința PROW! Evenimentul…
10 octombrie 2024
Programul Autentic Românesc by Transavia
De Ziua Națională a Produselor Agroalimentare Românești, Transavia lansează Sezonul 3 al programului Autentic Românesc, cu un număr…
10 octombrie 2024
SuperCoders vine cu a XI-a ediție a programului Orange de educație digitală pentru copii
Programul educațional SuperCoders, un proiect dedicat copiilor cu vârste între 10 și 14 ani, menit să îi introducă…
10 octombrie 2024
Bringo și Carrefour propun cumpărături online cu reciclare
Bringo, primul brand care a adus serviciul de livrare a cumpărăturilor în România, și Carrefour România anunță o…
10 octombrie 2024
Muncim la stat sau la privat? Centrul de Formare APSAP răspunde
Un studiu realizat de Centrul de Formare APSAP, unul dintre cei mai mari furnizori de cursuri de formare…
10 octombrie 2024
JTI a înființat un centru global IT în România
Dacă acum 30 de ani, legătura dintre tutun și tehnologie însemna doar prelucrarea materiei prime în produse finite…
10 octombrie 2024
Exploratori de Viitor cu Fundația Leaders și Holcim
Programul Exploratori de Viitor, care dezvoltă competențele de leadership și angajabilitate este configurat pentru ca 210 elevi de…
10 octombrie 2024
BRD se implică în viața studențească din țară
BRD Groupe Société Générale a conceput un program prin care să îmbunătățească viața studenților din România. Mai multe…
10 octombrie 2024