Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Grupul TERAPLAST și-a adus la Marketing omul care a revigorat Farmec și Gerovital

Ioana Borza, fostul director de marketing al companiei FARMEC SA, a preluat poziția similară din grupul TERAPLAST SA Bistrița, controlat de omul de afaceri clujean Dorel Goia. Ioana și-a adus o contribuție importantă la revirimentul FARMEC și GEROVITAL, unele dintre cele mai cunoscute branduri românești, scrie bistritabusiness.ro.
Începând cu 5 aprilie, Ioana Borza a părăsit Farmec SA, după aproape 12 ani la conducerea departamentului de marketing al companiei. Împreună cu echipa pe care a coordonat-o, Ioana Borza a dezvoltat pentru portofoliul Farmec opt noi categorii de produse, sub brandul Gerovital: șampoane, geluri de duș, dermatocosmetice, produse profesionale, tratamente pentru îngrijirea părului, produse de îngrijire pentru bărbați, cosmetice de lux și cosmetică decorativă. Totodată, a creat, dezvoltat și coordonat divizia de reprezentanți medicali și departamentul de e-com (până în 2015 când acesta a trecut la Vânzări), departamentul de PR și Social Media, precum și divizia de trade marketing. s-a ocupat de strategia de marketing a companiei Farmec, incluzând aici și dezvoltarea a peste 100 de produse noi și modernizate anual. De asemenea, Ioana și echipa ei au dezvoltat conceptele și strategia de marketing pentru magazinele de brand Farmec și Gerovital.
Farmec SA a obținut în ultimii ani numeroase premii și distincții din partea unor prestigioase publicații și organizații, toate fiind în legătură directă cu performanțele echipei de marketing.







Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Wizz Air anunță o nouă rută din Sibiu spre Tel Aviv

Articolul următor

GDPR, politici impuse companiilor și amenințarea unor sancțiuni enorme

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
CNIPT
Citeste mai mult

Peregrinări prin Țara de Jos a Călatei

Centrul Național de Informare și Promovare Turistică (CNIPT) Zalău va promova această zonă a județului Sălaj printr-un tur…
Educație
Citeste mai mult

KINDER EXPO în Timișoara

KINDER EXPO, târg dedicat femeilor însărcinate, bebelușilor și copiilor , va avea loc în Timișoara, între 23 și…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share