Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Etem țintește proiecte noi

Andreas Laspadakis, Director General Etem Romania, sintetizează detaliile strategiei pentru 2018, în urma unui nou eveniment Etem Business Partners.
Ținând cont de evoluția pieței și numărul proiectelor viitoare, care sunt obiectivele dvs. pentru 2018?
Conform celor mai recente estimări realizate de compania noastră, volumul pieţei autohtone de profil s-a ridicat, în 2017, la aproximativ 216 milioane de euro. Rezultatele au evoluat încurajator în ultima perioadă, astfel încât, la finele exerciţiului financiar anterior, am reușit să raportăm încasări de peste 4,6 milioane de euro. Pentru 2018, dat fiind faptul că numărul proiectelor de mare anvergură a scăzut oarecum, situaţie compensată într-o anumită măsură de dinamica deosebită a obiectivelor de mai mică amploare, ţinta noastră, dictată de raţiuni de obiectivitate, este să obţinem vânzări de cel puţin 4,2 milioane de euro. Dacă luăm în considerare că Etem livrează sisteme din aluminiu, ocupând, așadar, un segment destul de restrâns din acest sector a cărui valoare este determinată prin însumarea vânzărilor de produse finite, cota pe care o deţinem actualmente în România se situează în jurul nivelului de 2%.
Ce soluții / produse noi au fost introduse de ETEM?
În afară de sistemele bine-cunoscute pentru tâmplărie din seriile E45 și E75, precum și cele de faţadă cortină E85, oferta noastră a fost completată cu modelul E68, reprezentând o soluţie destinată execuţiei de ansambluri termoizolante cu cercevea ascunsă. De asemenea, am mai lansat și seriile glisante E78, precum și cele pentru uși monobloc E75. Toate aceste produse asigură, prin proiectarea lor ingenioasă, transferuri minime de căldură și, implicit, economii energetice importante. În ceea ce privește aspectul, designul plat este în conformitate cu multe dintre conceptele estetice moderne.
Ce proiecte reper, respectiv principii, definesc activitatea curentă?
Printre cele mai reprezentative lucrări din Bucuresti, pot fi menţionate: The Bridge, Metropolitan Residence Mihai Bravu și Unirii View – București, spitalul de copii din Timișoara, Inspectoratul Judeţean de Poliţie – Vaslui, Water Park – Craiova, bazinul olimpic din Brăila și multe altele. Desigur, activitatea noastră nu a fost complet lipsită de probleme, dar considerăm că modalitatea de abordare a acestora este esenţială. De aceea, stimulăm perseverenţa și încercăm să soluţionăm orice impediment în cel mai scurt timp, în mod profesional și cu o implicare la capacitate maximă.







Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Începe construcția unui nou parking cu 400 de locuri în Cluj-Napoca; executant - asocierea TCI & Projektentwicklung SRL & Conpac Arhitect SRL

Articolul următor

Grupul Dan Steel Beclean țintește afaceri de peste 200 mil. lei

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
CNIPT
Citeste mai mult

Peregrinări prin Țara de Jos a Călatei

Centrul Național de Informare și Promovare Turistică (CNIPT) Zalău va promova această zonă a județului Sălaj printr-un tur…
Educație
Citeste mai mult

KINDER EXPO în Timișoara

KINDER EXPO, târg dedicat femeilor însărcinate, bebelușilor și copiilor , va avea loc în Timișoara, între 23 și…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share