Peste 70% dintre furnizorii rețelei Kaufland pe plan local sunt români și mai mult de 50% dintre produsele comercializate sunt autohtone, se arată în Raportul de Sustenabilitate al companiei pentru perioada 2016-2017.
La cinci luni de la lansarea proiectului, Kaufland România a implementat raionul „Raftul Românesc” în magazinele Kaufland Barbu Văcărescu și Basarab (București), urmând ca până la finalul anului, să fie prezent în toate cele 119 hypermarketuri pe care le operează la nivel național. Raftul Românesc este o zonă special amenajată în magazine, în care sunt expuse separat produsele din carne de porc românească și oferă o sortimentație de 25 de produse. În prezent, 60% din carnea de porc din vitrinele Kaufland este românească, compania reușind prin acest program să reducă importurile.
De asemenea, retailerul comercializează în prezent în magazinele din România 2.000 de produse marcă proprie și 70 de mărci proprii Kaufland.
În 2016 Kaufland a investit peste 110 milioane de euro în modernizarea și extinderea rețelei. Pentru anul acesta, bugetul alocat acestei zone va fi dublu, potrivit declarațiilor anterioare ale lui Marco Hossl, CEO-ul Kaufland România.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în 7 țări și o rețea de 119 magazine în România. Potrivit celor mai recente date financiare raportate, retailerul a înregistrat în 2016 pe plan local o cifră de afaceri de 9,691 miliarde lei, în creștere cu 5,6% față de anul anterior.
Citește și:
Asocierea Precon Transilvania – Citadina 98 va construit Parcul Industrial Ștei
Vineri, 19 aprilie, a fost desemnat constructorul pentru execuția lucrărilor la Parcul de Specializare Inteligentă din Ștei. După…
20 aprilie 2024
Mediciniștii clujeni scot proiecte europene la foc automat
Modernizarea și reabilitarea clădirii Anatomia pe fonduri nerambursabile presupune o investiție de 11 milioane de euro. “Clădirea Anatomia…
19 aprilie 2024
Startup-urile se pot înscrie în Incubatorul de afaceri „Cresc Oradea Mare”
Circa două săptămâni mai la dispoziție startup-urile pentru a depunere cerere de înscriere în Incubatorul de afaceri ,,Cresc…
19 aprilie 2024
PORR Construct toarnă asfalt pe Centura Oșorhei. Stadiul lucrărilor: 65-68%
Vineri, 19 aprilie, a început turnarea primului strat de asfalt pe Centura Oșorhei, la capătul dinspre Oradea. Stadiul…
19 aprilie 2024
Fagura anunță lansarea noii sale identități vizuale, parte a strategiei de brand și de repoziționare construite împreună cu echipa de consultanți de la Brandocracy
Fagura, platforma de investiții alternative în finanțarea antreprenorilor, marchează o nouă etapă în parcursul său, dezvăluind o identitate…
19 aprilie 2024
Universitatea Babeș-Bolyai va sprijini tehnologiile promițătoare
Proiectul CapTTict vizează creșterea capacităților tehnologice în domeniul IT&C în țările europene. Universitatea Babeș-Bolyai (UBB) Cluj-Napoca a început…
19 aprilie 2024
EBM PAPST a dotat un laborator de la IETI cu echipamente de ultimă generație
Pe baza unui protocol de colaborare între Facultatea de Inginerie Electrică și Tehnologia Informației (IETI) și Compania EBM-PAPST…
19 aprilie 2024
Tinerii orădeni sunt invitați să se lanseze în afaceri – eveniment VSFA
Universitatea din Oradea deschide Aula Magna pentru toți tinerii orădeni care vor să se lanseze în afaceri. „Vreau…
19 aprilie 2024