Societatea GOLDPLAST Bistrița va investi 4,1 milioane lei până la 31 martie 2019 în tehnologie, acțiuni de marketing și certificări de produse noi. Din această sumă, 2,1 milioane lei sunt fonduri nerambursabile, atrase prin Programul Operațional Regional (POR 2014-2020), potrivit bistritabusiness.ro.
Proiectul cu care GOLDPLAST a obținut această finanțare se numește “Trăinicia ambalajului” și a fost depus în cadrul Axei prioritare 2, Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii, Prioritatea de investiții 2.2 – Sprijinirea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor. Valoarea totală a proiectului este de 4.093.013,07 lei, din care finanţarea nerambursabilă aprobată este 2.120.974,73 lei.
Finanţarea va fi asigurată în baza contractului de finanţare încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, în calitate de Autoritate de Management, prin Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Vest, în calitate de Organism Intermediar.
Compania bistrițeană vizează diversificarea producției, inclusiv extinderea capacității (o creștere de 6% în primul an de implementare), prin investiţii în cinci active fixe de ultimă generaţie, creșterea vizibilității și a prezenței în piață prin participarea la un târg internațional, re-certificarea sistemului de management al calității ISO 9001 și certificarea unui produs nou (folie din polietilenă coextrudată). De asemenea, societatea va crea patru locuri noi de muncă, din care unul va fi ocupat de o persoană din categoria persoanelor defavorizate.
GOLDPLAST este una dintre primele companii private înființate în Bistrița (în 1991) după Revoluție. Ea este deținută de antreprenorul Ioan Stejărean și produce ambalaje pentru retaileri şi pentru alți clienți din diverse ramuri ale industriei alimentare, materialelor de construcţii, producţiei de mobilă, textile şi încălţăminte. Compania mai produce țevi de polietilenă pentru transport și distribuția de apă.
În 2017, GOLDPLAST a avut o cifră de afaceri de peste 3,2 milioane euro.
Citește și:
FlyLili zboară de pe Aeroportul Sibiu către 5 rute noi
FlyLili deschide în iulie 5 noi destinații directe către Spania, Italia și Germania de pe Aeroportul Internațional Sibiu.…
21 mai 2024
Jidvei sărbătorește trei sferturi de veac
Cele mai reprezentative vinuri Jidvei vor fi prezente în cadrul London Wine Fair, marcând cei 75 de ani…
20 mai 2024
Magnet clujean pentru “creierele” românești de la Harvard și Oxford
Platforma de cercetare Inspire – UBBMed își propune să atragă în hub-ul de imagistică medicală de la Cluj,…
20 mai 2024
Oxana Crețu a fost invitată la Coup de Cœur des Chefs în cadrul Challenge International du Vin Bordeaux
Challenge International du Vin a organizat Coup de Cœur des Chefs, o degustare a selecției de vinuri medaliate…
20 mai 2024
Romanian Workplace Management Forum, la Cluj Napoca, pe 23 mai
Pe 23 și 24 mai, Romanian Workplace Management Forum îți dezvăluie perspective importante ce vor influența mediul de…
20 mai 2024
IMOTECA își mărește portofoliul din România și își extinde activitatea în Spania
Imoteca – The residential experts – anunță extinderea semnificativă a portofoliului său din România și lansarea operațiunilor de consultanță…
20 mai 2024
Vinurile românești medaliate la Challenge International du Vin, Bordeaux 2024
Juriile Challenge International du Vin s-au întâlnit la Palatul Congreselor de la Bordeaux pentru a desemna câștigătorii celei…
20 mai 2024
Strategii avansate pentru optimizarea sănătății viței-de-vie pentru fermierii din România
Țările europene sunt recunoscute pentru producția de vinuri pe scară largă de secole, deoarece băuturile fac parte integrantă…
20 mai 2024