Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Compania Transavia primește certificarea exclusivă în România, Global G.A.P. pentru produsele sale

Fermele Transavia implementează în premieră românească standardul Global G.A.P. de bune practici și sustenabilitate în agricultură. Fermele Transavia au primit o nouă certificare exclusivistă care atestă calitatea produselor din carne de pui printr-o producție durabilă și sigură. În cadrul companiei, siguranța alimentară presupune aplicarea celor mai noi cerințe ale standardelor internaționale de calitate și siguranță. În acest sens, Transavia a implementat cele mai înalte standarde de calitate în domeniul alimentar.
Pentru consumatori și comercianți, GLOBAL G.A.P. reprezintă garanția faptului că produsele alimentare ating cel mai înalt nivel de calitate și siguranță alimentară, fiind realizate într-un mod sustenabil pe tot lanțul de producție, respectând cele mai drastice cerințe în ceea ce privește siguranța alimentară, bunăstarea animalelor, impactul asupra mediului înconjurător, utilizarea responsabilă a apei, producția sigură și durabilă a hranei pentru animale, a activităților de creștere și a normelor legate de securitatea și bunăstarea angajaților.
”Siguranța alimentară și calitatea vieții consumatorilor noștri stau la baza principiilor companiei noastre. Toate produsele pe care le comercializăm la nivel național și internațional sunt produse în conformitate cu ultima versiune a celor mai înalte norme și standarde internaționale de siguranță alimentară, sub atenta supraveghere a autorităților sanitar-veterinare și de mediu. Compania are implementate și certificate până în momentul actual următoarele standarde: ISO 22000, FSSC 22000, BRC Food v7, Halal”, confirmă dr.ing. Ioan Popa, președintele Transavia.
Din iunie 2018, un nou certificat atestă calitatea produselor Transavia și acesta este Global G.A.P. (Good Agricultural Practices)- cel mai important program de asigurare a fermelor la nivel mondial, care atestă Bunele Practici din agricultură în ferme și facilități de producție.
Acest standard reușește conexiunea importantă între producător și comerciant, pentru asigurarea unui produs cât mai sigur pentru consumatori. Standardul Global G.A.P. cultivă ideea unei agriculturi durabile la toate nivelele: siguranță alimentară, mediu, bunăstarea animalelor și sănatatea muncitorilor, bunăstare și siguranță în muncă. Asigură producția sustenabilă la nivelul strategic de producție furaj și hrană păsări, reproducție și incubație, ferme de creștere, foarte important și specific doar pentru producătorii de carne de pasăre, categorie în care compania Transavia este lider în România de peste 11 ani.
Global G.A.P. este un standard specific si exclusiv producătorilor- deoarece vizează aceste secțiuni importante, asigurând transparența producției în fața retailerilor și a consumatorilor. Transavia este singurul producător integrat 100% de la bob la furculiță care a dobândit în exclusivitate această certificare pe piața românească, îndeplinind toate condițiile impuse de acest standard. Sunt peste 450 de cerințe Global G.A.P, parcurse și completate peste tot în fermele și facilitățile de producție Transavia și acestea reunesc o compilație de acte legislative și cerințe ale mai multor retaileri importanți din străinătate.
„Obținerea certificatului Global G.A.P. reprezintă o nouă recunoaștere a activității pe care o realizăm de peste 27 de de ani în concordanță cu cele mai noi standarde și tehnologii moderne, având rolul de a asigura consumatorii de seriozitatea și implicarea noastră în întreg procesul integrat de producție. Încă o dată, ne respectăm promisiunea făcută către consumatorii de pretutindeni prin Well Made in Romania și comunicată directă pe ambalajul produselor noastre prin Siguranță asumată de familia fondatoare”, declară dr.ing.Ioan Popa, președintele Grupului Transavia.
Despre Transavia
Transavia este unul dintre cele mai reputate business-uri de familie românești, cu o experiență de peste 27 de ani pe piață, timp în care a devenit liderul local al industriei de carne de pui. Companie cu capital 100% românesc, Transavia operează sustenabil cu un model de business integrat vertical pentru a oferi cel mai bun standard de alimentație consumatorilor români și de pretutindeni. Deschiderea permanentă spre inovație în business a contribuit la succesul de care Transavia se bucură astăzi, clasându-se în topul celor mai valoroase companii din România. Calitatea produselor, precum și performanțele atinse, au adus companiei Transavia titlul onorific de Furnizor al Casei Regale a României în anul 2006, precum și o serie de premii naționale și internaționale. În prezent, Transavia are peste 2000 de angajați, 28 ferme de creștere a păsărilor și 4 ferme de producție vegetală, o fabrică de nutrețuri combinate, 3 abatoare performante de ultimă generație și o fabrică de procesare a cărnii. Fermele Transavia sunt localizate în 8 județe din România, în Alba, Cluj, Sibiu, Brașov, Timiș, Mureș, Harghita și Caraș Severin, unde anual se produc peste 70.000 de tone de carne de pui. Produsele companiei se ridică la cele mai înalte standarde de calitate și sunt prezente în majoritatea lanțurilor de retail modern prin bradurile Fragedo și Papane. Peste 25% la sută din producția anuală a companiei merge pe piața de export, în mai multe țări europene, precum Marea Britanie, Irlanda, Franţa, Olanda, Ungaria, Grecia, Slovacia, Bulgaria, Spania și Croația.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Comerțul electronic este principalul motor al creșterii și schimbării pentru piața depozitelor

Articolul următor

A fost lansat zborul direct IAȘI-CLUJ. Ruta internă este operată de compania Tarom

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

Universitatea FITS

Festivalul Internaţional de Teatrul de la Sibiu și-a extins an de an domeniile în care excelează. În paralel…
Haos în gestionarea deșeurilor în Baia Mare Amestecarea deșeurilor, depozitarea ilegală, lipsa facilităților pentru colectarea separată, deșeurile din construcții sunt principalele “scurtcircuite” Asociația Ecoteca și Primaria Baia Mare au organizat o masă rotundă pentru a discuta soluții de eficientizare a gestionării deșeurilor în județul Maramureș. Aceasta beneficiat de sprijinul organizațiilor GreenPoint Management, Envirom, Alucro, Ecotic și companiei Egger România. Printre participanți s-au numărat Agenția pentru Protecția Mediului Maramureș, Poliția Locală, Consiliul Județean Maramureș, Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Gestionarea Integrată a Deșeurilor Menajere (ADI-GIDM) Maramureș, Colegiul Economic N. Titulescu, Serviciul Public Ambient Urban. Temele dezbătute au vizat cadrul local și aspecte specifice județului, Sistemul de Garanție – Returnare (SGR), implementarea sistemului de colectare separată, eficiența actuală și pașii următori în gestionarea deșeurilor. Ecoteca a formulat idei principale și concluzii după discuțiile cu instituțiile și companiile implicate. “România nu își atinge țintele de reciclare, cu o scădere a procentului de deșeuri reciclate. Penalitățile pentru țintele neatinse sunt plătite de fiecare unitate administrativ teritorială (UAT), iar gestionarea acestei probleme se decide la nivel local. Prin Planul Național de Redresare și Reziliență se planifică instalarea a 110 de insule ecologice și 90 de module în Baia Mare, trei centre de colectare cu aport voluntar mici și unul mare. Autoritățile locale consideră că sistemul de colectare separată este subfinanțat. PBM prevede platforme de colectare îngropate cu cartele pentru fiecare apartament; există deja 54 de astfel de platforme în oraș. Deși întâmpină dificultăți, proiectul continuă. Colectarea în Baia Mare se face pe patru fracții: hârtie - carton, plastic - metal, sticlă și rezidual. Campaniile trimestriale sunt organizate pentru deșeurile voluminoase”, potrivit Ecoteca. “Nu există o soluție gratuită pentru deșeurile din construcții. Cetățenii pot apela la colectori autorizați contra-cost. Deșeurile vegetale merg la stația de compost și sunt incluse în calculul țintei de reciclare. ADI-GIDM susține că gradul de colectare separată și reciclare a crescut de la 3% în 2021 la 9% în 2024. SGR a redus cantitățile de sticlă și plastic. Cetățenii din Baia Mare primesc amenzi pentru depozitarea ilegală a deșeurilor pe spațiul public. Nu există trasabilitate a deșeurilor, iar instituțiile publice nu au control asupra deșeurilor ilegale din localitate. ADI-GIDM și operatorul de salubrizare fac campanii de conștientizare în școli, dar acestea sunt discontinue. Infrastructura de colectare separată există, dar elevii sunt descurajați de amestecarea deșeurilor de către personalul de serviciu și colectori. Există puține campanii de conștientizare în școli, iar eforturile sunt inutile fără facilități pentru colectarea separată acasă și pe stradă. Reprezentanții PBM și ADI-GIMD nu raportează cantitățile colectate conform site-ului RetuRO SGR. Aceștia nu știau că pot face acest lucru, dar vor începe să raporteze de acum încolo”, potrivit raportului Ecoteca.
Citeste mai mult

Haos în gestionarea deșeurilor la Baia Mare

Amestecarea deșeurilor, depozitarea ilegală, lipsa facilităților pentru colectarea separată, deșeurile din construcții sunt principalele “scurtcircuite” depistate de experții…
Citeste mai mult

Euro 2024 se vede în Iulius Mall Cluj

Fanii „sportului rege” și pasionații de experiențe unice sunt așteptați pe terasa food court-ului să vadă meciurile din…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share