București Lideri si afaceri

96% din prima generație a masteranzilor ABSL au fost angajați în domeniul serviciilor pentru afaceri

96% din prima generație a masteranzilor ABSL au fost angajați în domeniul pe care l-au studiat – servicii pentru afaceri, în cadrul companiilor membre ale Asociației Business Leaders în România (ABSL), creatorii acestui program. Aceștia au primit ieri diplome de absolvire, în prezența profesorilor, specialiștilor din business – care le-au predat pe parcursul celor doi ani, dar și a reprezentanților companiilor membre ABSL care i-au susținut prin burse și programe de internship.
Industria serviciilor pentru afaceri, una dintre cele mai profitabile din România, are un potențial al pieței de 300.000 de oameni în următorii ani și, în prezent, 120.000 de angajați. Nevoia de forță de lucru calificată a determinat companiile să acționeze pe mai multe direcții pentru identificarea personalului, printre care și crearea programului de masterat în Business Services.
Masteratul a fost creat de către ABSL în parteneriat cu Academia de Studii Economice (ASE), în cadrul facultății de Contabilitate și Informatică de Gestiune și, în prezent, oferă 50 de locuri pentru tinerii interesați de o carieră în domeniu. Dintre acestea, 30 sunt susținute cu burse de către companiile membre ABSL. Anul acesta, înscrierea la masterat are loc în perioada 23-25 iulie și include un examen scris și un interviu.

„Nevoia de forță de lucru calificată în această industrie a stat la baza deciziei ABSL de a crea un program de masterat care să îmbine teoria cu practica, să îi pregătească pe tineri pentru ceea ce se cere în prezent în companii și să le dea șansa de a găsi un loc de muncă într-o industrie care se dezvoltă puternic – oferind oportunități pe măsură. Suntem recunoscători tuturor celor care au susținut programul si foarte mândri de prima generație de absolvenți, sperând să replicăm acest program și în alte centre universitare”, a declarat Cătălin Iorgulescu, Vicepreședinte ABSL.
Cursurile masteratului sunt predate de către profesorii de la ASE, iar seminariile sunt susținute de către specialiști cu experiență din industrie, angajați ai companiilor membre ABSL. O parte extrem de importantă a seminariilor o reprezintă studiile de caz, în care masteranzii sunt puși față în față cu realitatea din piață și cu exemple de bune practici din industrie.
„Absolvenții acestui program de master pleacă la drum cu tot bagajul necesar de cunoștințe şi de abilităţi practice pentru a face carieră în domeniul serviciilor de afaceri. A fost o reală plăcere să pun la dispoziția unor tineri atât de talentați experienţa mea de peste 10 ani şi astfel să-i pregătesc pentru o integrare rapidă la locul de muncă”, a declarat Cătălin Şerbănescu, Quality Assurance Manager Stefanini și profesor colaborator în cadrul masteratului de Business Services.
Studenții erau angajați în proporție de 96% la finalizarea masteratului ABSL, în industria serviciilor pentru afaceri. În plus, aceștia au realizat proiecte complexe încă din timpul cursurilor.
„Pentru a sublinia legătura puternică existentă între programul de masterat Business Services şi realităţile din mediul de afaceri, aş menţiona faptul că, pornind de la tema lucrării de disertație, o studentă a propus un proiect pe care o companie membră ABSL urmează să-l implementeze la nivel global”, a declarat Conf. Univ. Dr. Ionuţ Anica-Popa, reprezentant ASE.
Mai multe informații despre înscriere și despre programul de materat găsiți aici: http://mbs.ase.ro/.
Asociația Business Service Leaders în România (ABSL) este cea mai importantă organizație care reprezintă sectorul de Business Services, adunând în componența sa cele mai importante companii din piață care își desfășoară activitatea în domenii precum Shared Services Center (SSC), Business Process Outsourcing (BPO), Information Technology Outsourcing (ITO), Research and Development (R&D).
Rolul ABSL România este de a susține expansiunea sectorului de Business Service și transformarea acestuia într-un vector important al creșterii economice a României. Asociația își atinge obiectivele prin facilitarea colaborării principalilor jucători, angajarea autorităților și grupurilor de interes în dezvoltarea aspectelor operaționale cheie ale industriei.

Related posts

KPMG își mută birourile în MIRO, cel mai nou proiect Speedwell în București

Papuc Irina

România a urcat 17 poziţii în clasamentul PwC Paying Taxes 2020

Papuc Irina

Coșuri cadou corporate de sărbători – pentru succesul afacerii tale

Nicolae Pop

Evoluția pieței pensiilor private în primul semestru al anului 2019

Ligia Voro

CUM ÎȘI VINDE ROMÂNIA PRODUCȚIA DE CIREȘE – PRIMUL GHID AGROTRENDS DEDICAT SECTORULUI POMICOL

Stefana Muresan

Încă un expert confirmat la Conferința „Litigii pe Fonduri Europene”, București

redactia

BNR anunță rezultatele analizei soldurilor și fluxurilor conturilor financiare ale administrației publice în trimestrul III al 2019

Papuc Irina

Make real estate great again

Ionut Oprea

Cum vrea să atragă noi angajați una dintre principalele companii de tehnologie și producătoare de jocuri video

Papuc Irina

Sumă record strânsă la a 10-a ediție a DHL Carpathian Marathon

Ligia Voro

Tot ce trebuie să știi despre Transylvania Awards

redactia

Seroussi, eleganta business-ului

Radu- Ştefan Oprea: Consilierii comerciali sunt la post pentru a răspunde solicitărilor antreprenorilor români

Stefana Muresan

Traficul de pasageri în aeroporturile din România a crescut cu 6% în 2019

Papuc Irina

Marile tranzacții office ale RE/MAX s-au mutat în zona Bucureștiului

Nora Dumitrescu

Panel central Cities of Tomorrow #6

Ionut Oprea

myhive, the address for business refined

Ionut Oprea

The Woman a adus in prim plan femeia lider a zilelor noastre

ALINSO: 10 years anniversary at Ploiesti West Park

Ionut Oprea

Restricțiile privind comerțul cu carne de porc în România, menținute din cauza ineficienței autorităților

Ligia Voro

Globalworth District, the first art&tech district in Romania

Stefana Muresan

Violeta Oltean, proprietara MAVIPROD, laureată la Gala Women in Economy

Ligia Voro

Noul Duster, cel mai vândut SUV din Romania, a atins borna de 500 000 de unități produse la Mioveni

Nicolae Pop

Topul firmelor private din România. Primii antreprenori premiați la gala IMM-urilor private

Papuc Irina

Leave a Comment