București Sanatate Ultimele stiri

Superfood Company: Piața produselor de îngrijire a copiilor mici crește cu circa 5% în primul semestru din 2018

Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, estimează o majorare de 5% a pieței produselor de îngrijire a copiilor mici în primul semestru (S1) din 2018, față de aceeași perioadă a anului trecut. Pe acest fond de creștere, Superfood a încheiat S1 cu vânzări în valoare de aproximativ 11,5 milioane de euro (54 milioane lei), mai mari cu 7% față de S1 2017. Compania continuă astfel tendința ascendentă conturată în primul trimestru al anului, precum și investițiile în consolidarea afacerii prin dezvoltarea mărcilor aflate în portofoliu. Investițiile aferente celui de-al doilea trimestru (T2) din 2018 se ridică la circa 300.000 euro (1,5 milioane lei), totalul sumei investite în S1 2018 ajungând astfel la aproximativ 537.000 euro (2,5 milioane lei).
„Am încheiat primul semestru al anului cu afaceri în creștere, așa cum prognozam. Sunt bucuros că în 2018 Superfood Company a reușit să își majoreze vânzările cu 7%, procent aflat peste nivelul de creștere a pieței pe care activăm, ceea ce înseamnă că ne-am mărit cota de piaţă, nu doar că am urmat o tendință. Sunt încrezător că această evoluție bună va continua și în următoarele șase luni, dar e greu să facem estimări deoarece piața produselor pentru copii, deși este stabilă în acest moment, este plină de provocări”, a declarat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.
Printre factorii de natură să influențeze pozitiv evoluția pieței putem menţiona un mediu economic predictibil în care toate deciziile să fie argumentate solid, precum și creșterea responsabilității individuale la locul de muncă. Potrivit reprezentaților Superfood Company, dezvoltarea pieței ar putea fi încetinită de tulburările social-politice care se materializează prin fluctuații de curs valutar, creșterea dobânzilor care afectează puterea de cumpărare și decizia românilor de a-și întemeia o familie şi implicit de a avea copii.
În următoarele luni, Superfood are în plan continuarea investițiilor, precum și extinderea depozitului central situat în București, în zona Pantelimon. Baby Nova a fost gama cea mai bine vândută din portofoliul companiei în S1 2018. Aceasta cuprinde o varietate de suzete, biberoane, tetine şi accesorii.
“Cea mai mare parte a investițiilor noastre vizează în prezent dezvoltarea gamelor de produse pe care le avem în portofoliu. Este foarte important ca soluțiile pe care le oferim clienților să fie personalizate pentru fiecare nevoie sau problemă pe care aceștia ar putea-o avea. Așadar căutăm întotdeauna să aducem produse inovatoare şi de o calitate superioară, de la producători care investesc permanent în cercetare şi dezvoltare”, a subliniat Daniel Dărăban.
Superfood Company este o companie germano-română și se numără printre jucătorii importanți de pe piața locală de import și distribuție de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani. Compania activează pe piața românească din 1992 și a fost fondată de omul de afaceri german, Johan Georg Hibler. Sediul central se află pe Șoseaua de Centură, la 15 km de centrul Bucureștiului, iar la nivel național Superfood Company deține șase sucursale situate în: Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Iași și Timișoara. Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanțuri de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanţuri de hypermarketuri şi supermaketuri din ţară, canalele de comerț tradițional. Superfood Company are în portofoliu și produse pe care le distribuie în parteneriat cu nume importante ca: Beiersdorf, Bella, S&C Johnson, Colgate, GlaxoSmithKline etc. Compania deține și un magazin on-line, dedicat în principal proaspetelor mame și bebelușilor: www.primele-cumparaturi.ro.

Related posts

Smart Building & Smart Energy Saving: clădirile inteligente devin soluții de viitor pentru mediul de afaceri din România

Stefana Muresan

Anunț Groupe Renault: Uzinele din Mioveni își întrerup activitatea începând de mâine

Ligia Voro

Tibbett Logistics opens 15th warehouse in Romania

Ionut Oprea

MedLife își mărește pachetul de acțiuni din grupul Genesys Arad

Ligia Voro

Zărnești investește 5 milioane de euro într-o stație de epurare modernă

Papuc Irina

Miliardar chinez, cel mai mare acționar al Daimler – concern cu două fabrici în Alba

Stefana Muresan

Proiectele de afaceri în lifestyle din România, promovate la Cluj

Nora Dumitrescu

Universal Alloy, în grafic cu noua uzină de componente de aeronave

Nora Dumitrescu

Capitala Unirii, capitala business-ului. Noul val de antreprenori din Ardeal

redactia

Calitate germană „Made in Brașov”

redactia

Contracte de finanţare de peste 13 mil. euro, semnate de firme private cu ADR Vest în cadrul Regio-POR

Stefana Muresan

Investiții ultramoderne la Aiud: vor fi procurate 16 autobuze electrice

Papuc Irina

Alergia la polenul de ambrozie poate fi tratată natural

Ligia Voro

Fermierii campioni la porumb din județele Alba și Sibiu

redactia

Angajații companiilor E.ON donează pentru dotarea spitalelor

Ligia Voro

Sibiu Quality Days, de Centenar: Cum asiguri calitatea când provocarea cere dezvoltare

redactia

FOTO-VIDEO: Se lucrează la pasajul peste A3 și calea ferată, la nodul Iernut

Ligia Voro

A fost semnat contractul pentru pasajul de pe centura Aradului cu firma Implenia Baugesellschaft; valoarea contractului, 25,7 milioane lei

Stefana Muresan

Cluj, Timișoara, Brașov, orașe ale clădirilor eco

Nora Dumitrescu

Tractoarele IRUM, potențial de Duster agricol

Ligia Voro

Trei noi oportunități de finanțare europeană pentru agricultori în luna iunie: 57 de milioane de euro disponibili

Ion Surdu

Gastronomia și vinurile din România, promovate intern și extern printr-o Gală de Ziua Națională

Ligia Voro

Începe Astra Film Festival 2019 la Sibiu: 126 de filme ce prezintă realitatea din 45 de țări

Papuc Irina

Cum s-au schimbat hobby-urile românilor în timpul carantinei determinată de COVID-19

Traian Dan

Leave a Comment