Auto București Eveniment Industrie Slider Ultimele stiri

Cum va arăta sectorul Supply Chain & Logistics în viitor?

Ajuns la cea de-a treia ediție, evenimentul Supply Chain & Logistics Forum & Expo, organizat de BusinessMark și găzduit de Hotel Radisson Blu din București în data de 04 octombrie 2018, va prezenta experți locali și internaționali ce vor împărtăși din know-how-ul lor în acest domeniu. Ne propunem să discutăm despre noul val de schimbare, despre ce este posibil și ce este diferit acum în supply chain.

În cadrul evenimentului ne vom bucura să interacționăm cu următorii specialiști:
Invitați speciali

  • ETIENNE GERRITS, MBA, Vice President, Customer Satisfaction & Quality, Global Operations, SCHNEIDER ELECTRIC, Netherlands;
  • ARISTIDES MATOPOULOS, Reader in Logistics and Supply Chain Management, ASTON UNIVERSITY, Visiting Professor, UNIVERSITY OF LILLE, Director, SUPPLY CHAIN GNOSIS (Consulting Services), U.K.;
  • LAURENT POUJOL, Director of Customer Operation, Western Europe, EMEA Supply Chain, HP, France.

Specialiști locali

  • ALEXANDRU CRĂCIUN, Director Comercial, ADMINISTRAȚIA PORTURILOR MARITIME CONSTANȚA, Logistics and Operations Senior Consultant, SFERA BUSINESS;
  • RADU MANOLIU, CS&L Manager România, Bulgaria & EAM, MONDELEZ EUROPE PROCUREMENT GMBH;
  • LUCIAN POPA, Director Logistică, MACROMEX;
  • ADRIANA PALASAN, Managing Partner, SUPPLY CHAIN MANAGEMENT CENTER, Vicepreședinte, ARILOG;
  • LAURENȚIU CIOINAC, Site Logistic Manager, BERGENBIER;
  • MIHAI PETRE, Senior Manager, Servicii consultanță vamală, DELOITTE ROMÂNIA.

Într-o lume din ce în ce mai volatilă, lanțurile de aprovizionare sunt mai atente la comportamentul  consumatorului, la creșterea continuă a cererii pentru calitate și diferențiere. În acest sens, tehnologizarea își spune cuvântul, oferind organizațiilor posibilitatea de a atinge o nouă performanță, iar adaptarea rapidă la noul context este esențială. Astfel, ne punem întrebările: este suficient să continuăm activitatea business-ului utilizând modelul tradițional de aprovizionare? În ce măsură putem crea strategiile organizației prin intermediul tehnologiei?
Printre temele abordate în cadrul evenimentului se regăsesc:

  • Optimizare în supply chain: Strategii de optimizare și managementul lanțului de aprovizionare;
  • Industrie 4.0 și transformare digitală;
  • Client centricity: Transformarea și construirea lanțului de aprovizionare cu focus pe client;
  • Mișcare globală și lanțuri de aprovizionare ca avantaj strategic;
  • Management în logistică: Gestionarea lanțului de aprovizionare ca prioritate strategică;
  • Managementul stocurilor și planificare: Bune practici și îmbunătățirea performanței în depozitare și livrare;
  • Soluții noi de aprovizionare: Cum să ajungem mai rapid la consumatorii noștri;
  • Workforce în supply chain. Digitalizare și automatizare vs. profesioniști înalt calificați;
  • Poziționare strategică și deschidere maritimă: Rolul strategic al Portului Constanța în regiune și oportunități de dezvoltare a proiectelor de transport maritim;
  • Importanța punctelor nodale: Coordonarea lanţului de aprovizionare prin intermediul punctelor nodale;
  • Intralogistică și circulația mărfurilor. Facilități imobiliare și logistice: parcuri logistice, containere, cargo, utilaje;
  • Inovații și oportunități în Supply Chain: IoT, Big data, omnichannel, asset sharing economy, cloud și digitalizare;
  • E-commerce centric: Provocări specifice comerțului online la nivel de supply chain;
  • Tax & Legal în supply chain și logistică: Aspecte legale și fiscale specifice industriei. Provocări și oportunități. Vămuirea centralizată a mărfurilor, primul pas spre automatizare;

Evenimentul va fi împărțit în două sesiuni, urmate de un seminar susținut de ALEXANDRU CRĂCIUN –Director Comercial, ADMINISTRAȚIA PORTURILOR MARITIME CONSTANȚA, Logistics and Operations  Senior Consultant, SFERA BUSINESS
Seminarul “Biciul din lanțul de aprovizionare” va dinamiza evenimentul prin realizarea unei simulări în supply chain, va aborda subiecte precum: locul întreprinderii noastre pe lanţul de aprovizionare, cât de importante sunt vizibilitatea şi sincronizarea, fenomenul bullwhip – unul dintre conceptele de bază ale lanţului de aprovizionare, obţinerea vizibilităţii de la un capăt la altul al lanţului de aprovizionare. De asemenea, seminarul va include și un studiu de caz – controlul fenomenului bullwhip cu ajutorul tehnologiei.
Înscrierea la evenimentul Supply Chain & Logistics Forum & Expo se poate face online, pe site-ul BusinessMark – link, unde puteți regăsi, totodată, mai multe detalii despre eveniment cât și a programului acestuia.
Evenimentul este organizat de BusinessMark, cu susținerea Arilog.
Radio-ul oficial al evenimentului: Europa FM.
Parteneri media: AGERPRES, Business24, Ziare.com, Curierul Național, Financial Market, Jurnalul de Afaceri, Financiarul.ro, New Money, Transilvania Business, IQ ADS, DeBizz, Revista de Transport si Logistica, Revista TRANZIT, Portal Management, Moneybuzz, Truckandvan.ro, Revista materiale si tehnologii pentru constructii, Administratie.ro, SMARK, Revista Constructiv, PR Box, 1asig.ro, Spatiul Construit, PR Wave, Social Media Romania, Gazeta de stiri, Avocatura, Global Manager, Femei în afaceri, InTurda Media, Rbe Connect, Monitorul de Făgăraș, InfoOradea, Cargo Magazin, Ziarul Clujean.
 

Related posts

Companii de renume internațional vin să accentueze importanța leadershipului feminin la The Woman

Stefana Muresan

Aeroportul Internaţional din Timişoara, plan de investiţii de peste 76 milioane de lei

Stefana Muresan

Noile autovehicule vor fi dotate cu senzori – radar concepute la Sibiu și Timișoara

Robert Bloancă

Finanțare de peste 134 milioane de lei pentru modernizarea CET Oradea

Traian Dan

Pașii

Ligia Voro

Festivalul Național de Folclor „Strugurele de Aur”, o nouă ediție susținută de Jidvei

Ligia Voro

Studiu: Mai mult de două treimi dintre manageri folosesc inteligența artificială în afaceri

Papuc Irina

Spectacol cu roboți creați de liceeni în Timișoara

redactia

Două centre medicale de urgență, în Padiș și Stâna de Vale, prin fonduri UEpene

Traian Dan

Crama Liliac a lansat noua etichetă young.LILIAC

Stefana Muresan

BMW aută software "Made in România"

Stefana Muresan

Antreprenorii din Maramureș reiau proiectele locate de pandemie

Nora Dumitrescu

Lucrările de reabilitare a zidurilor Cetății Oradea, realizate în procent de 73%

Traian Dan

Solutii inovatoare de tip Smart City in standul Telekom Romania, partener principal IMWorld 2017

Stefana Muresan

Pitech concepe softul pentru brățările de urmărire a deținuților din Elveția

Nora Dumitrescu

Institutul Inimii din Cluj-Napoca își relocă arhiva de documente pentru reorganizarea activității în contextul pandemiei COVID-19

A. I.

Aeroportul International Avram Iancu Cluj – un secol de activitate aviatică si primul milion de pasageri în 2017

Stefana Muresan

Marțian Vasile Roșca, crescătorul de Angus de la poalele Călimanilor

Stefana Muresan

Topul judeţelor cu cel mai mare număr de tranzacţii cu terenuri agricole în S1. Străinii, aproape 30% din suprafaţa totală

Stefana Muresan

Primarul Oradiei, Florin Birta, vrea să țină sus ștacheta ridicată de Ilie Bolojan

Traian Dan

Centre de vaccinare la firmele cu peste 100 de angajați din Sălaj

Nora Dumitrescu

Testarea prin metoda PCR pentru depistarea Covid-19 a demarat la Sibiu

Papuc Irina

România a atras până la finele lui 2018 finanțări în valoare de 1,12 miliarde euro pentru proiecte de mediu, dezvoltare urbană, sănătate, educație sau IMM-uri

redactia

Poziția BNR vizavi de monedele virtuale

Traian Dan

Leave a Comment