Auto București Eveniment Industrie Slider Ultimele stiri

Cum va arăta sectorul Supply Chain & Logistics în viitor?

Ajuns la cea de-a treia ediție, evenimentul Supply Chain & Logistics Forum & Expo, organizat de BusinessMark și găzduit de Hotel Radisson Blu din București în data de 04 octombrie 2018, va prezenta experți locali și internaționali ce vor împărtăși din know-how-ul lor în acest domeniu. Ne propunem să discutăm despre noul val de schimbare, despre ce este posibil și ce este diferit acum în supply chain.

În cadrul evenimentului ne vom bucura să interacționăm cu următorii specialiști:
Invitați speciali

  • ETIENNE GERRITS, MBA, Vice President, Customer Satisfaction & Quality, Global Operations, SCHNEIDER ELECTRIC, Netherlands;
  • ARISTIDES MATOPOULOS, Reader in Logistics and Supply Chain Management, ASTON UNIVERSITY, Visiting Professor, UNIVERSITY OF LILLE, Director, SUPPLY CHAIN GNOSIS (Consulting Services), U.K.;
  • LAURENT POUJOL, Director of Customer Operation, Western Europe, EMEA Supply Chain, HP, France.

Specialiști locali

  • ALEXANDRU CRĂCIUN, Director Comercial, ADMINISTRAȚIA PORTURILOR MARITIME CONSTANȚA, Logistics and Operations Senior Consultant, SFERA BUSINESS;
  • RADU MANOLIU, CS&L Manager România, Bulgaria & EAM, MONDELEZ EUROPE PROCUREMENT GMBH;
  • LUCIAN POPA, Director Logistică, MACROMEX;
  • ADRIANA PALASAN, Managing Partner, SUPPLY CHAIN MANAGEMENT CENTER, Vicepreședinte, ARILOG;
  • LAURENȚIU CIOINAC, Site Logistic Manager, BERGENBIER;
  • MIHAI PETRE, Senior Manager, Servicii consultanță vamală, DELOITTE ROMÂNIA.

Într-o lume din ce în ce mai volatilă, lanțurile de aprovizionare sunt mai atente la comportamentul  consumatorului, la creșterea continuă a cererii pentru calitate și diferențiere. În acest sens, tehnologizarea își spune cuvântul, oferind organizațiilor posibilitatea de a atinge o nouă performanță, iar adaptarea rapidă la noul context este esențială. Astfel, ne punem întrebările: este suficient să continuăm activitatea business-ului utilizând modelul tradițional de aprovizionare? În ce măsură putem crea strategiile organizației prin intermediul tehnologiei?
Printre temele abordate în cadrul evenimentului se regăsesc:

  • Optimizare în supply chain: Strategii de optimizare și managementul lanțului de aprovizionare;
  • Industrie 4.0 și transformare digitală;
  • Client centricity: Transformarea și construirea lanțului de aprovizionare cu focus pe client;
  • Mișcare globală și lanțuri de aprovizionare ca avantaj strategic;
  • Management în logistică: Gestionarea lanțului de aprovizionare ca prioritate strategică;
  • Managementul stocurilor și planificare: Bune practici și îmbunătățirea performanței în depozitare și livrare;
  • Soluții noi de aprovizionare: Cum să ajungem mai rapid la consumatorii noștri;
  • Workforce în supply chain. Digitalizare și automatizare vs. profesioniști înalt calificați;
  • Poziționare strategică și deschidere maritimă: Rolul strategic al Portului Constanța în regiune și oportunități de dezvoltare a proiectelor de transport maritim;
  • Importanța punctelor nodale: Coordonarea lanţului de aprovizionare prin intermediul punctelor nodale;
  • Intralogistică și circulația mărfurilor. Facilități imobiliare și logistice: parcuri logistice, containere, cargo, utilaje;
  • Inovații și oportunități în Supply Chain: IoT, Big data, omnichannel, asset sharing economy, cloud și digitalizare;
  • E-commerce centric: Provocări specifice comerțului online la nivel de supply chain;
  • Tax & Legal în supply chain și logistică: Aspecte legale și fiscale specifice industriei. Provocări și oportunități. Vămuirea centralizată a mărfurilor, primul pas spre automatizare;

Evenimentul va fi împărțit în două sesiuni, urmate de un seminar susținut de ALEXANDRU CRĂCIUN –Director Comercial, ADMINISTRAȚIA PORTURILOR MARITIME CONSTANȚA, Logistics and Operations  Senior Consultant, SFERA BUSINESS
Seminarul “Biciul din lanțul de aprovizionare” va dinamiza evenimentul prin realizarea unei simulări în supply chain, va aborda subiecte precum: locul întreprinderii noastre pe lanţul de aprovizionare, cât de importante sunt vizibilitatea şi sincronizarea, fenomenul bullwhip – unul dintre conceptele de bază ale lanţului de aprovizionare, obţinerea vizibilităţii de la un capăt la altul al lanţului de aprovizionare. De asemenea, seminarul va include și un studiu de caz – controlul fenomenului bullwhip cu ajutorul tehnologiei.
Înscrierea la evenimentul Supply Chain & Logistics Forum & Expo se poate face online, pe site-ul BusinessMark – link, unde puteți regăsi, totodată, mai multe detalii despre eveniment cât și a programului acestuia.
Evenimentul este organizat de BusinessMark, cu susținerea Arilog.
Radio-ul oficial al evenimentului: Europa FM.
Parteneri media: AGERPRES, Business24, Ziare.com, Curierul Național, Financial Market, Jurnalul de Afaceri, Financiarul.ro, New Money, Transilvania Business, IQ ADS, DeBizz, Revista de Transport si Logistica, Revista TRANZIT, Portal Management, Moneybuzz, Truckandvan.ro, Revista materiale si tehnologii pentru constructii, Administratie.ro, SMARK, Revista Constructiv, PR Box, 1asig.ro, Spatiul Construit, PR Wave, Social Media Romania, Gazeta de stiri, Avocatura, Global Manager, Femei în afaceri, InTurda Media, Rbe Connect, Monitorul de Făgăraș, InfoOradea, Cargo Magazin, Ziarul Clujean.
 

Related posts

Conformarea la GDPR, urmărită prin investigații de către autoritățile de protecția datelor din UE

Nicolae Pop

Peste 6.500 de participanți la „școala” națională online, organizată de JA

Traian Dan

Antreprenorul bistrițean Ioan Petruț, nouă afacere în domeniul IT&C

Stefana Muresan

Aeroportul Internațional „Avram Iancu” Cluj, zboruri interne spre Timișoara cu Tarom

Stefana Muresan

Preşedintele Comisiei de Sănătate a Camerei Deputaţilor: „pandemia de Covid-19 va opri globalizarea”

Papuc Irina

Academie în domeniul automobilismului, la Timișoara

Stefana Muresan

Sibiul, singurul oraş cu trei stele Michelin, va concura pentru un loc în Top 20 destinaţii europene

redactia

Zonă de agrement și debarcader pe malul râului Mureș la Alba Iulia: licitație și execuție în 2020

Papuc Irina

Casă nouă de Moș Nicolae pentru 13 medici de la Spitalul din Satu Mare

Traian Dan

Brașovul și Maramureșul, în topul turismului rural dintre ani

Nora Dumitrescu

BuildGreen depășește 3 milioane m2 asistați pentru certificare sustenabilă

Nicolae Pop

Suedezii de la Autoliv, investiție de 6,5 milioane de euro într-o nouă hală în Brașov

Stefana Muresan

BCR a câștigat contul CNAIR pentru rovinietă și taxa de pod de la Cernavodă

Ion Surdu

Topul firmelor din Brașov: performanță în valoare de 10 miliarde de euro

redactia

Faurecia Romania a avut un profit de 9 milioane lei în 2019 după 2 ani de pierderi

Ion Surdu

[Enjoy Transylvania!] Oradea, bijuteria șlefuită cu fonduri comunitare. Sumă record atrasă din proiecte cu finanțare europeană

Ligia Voro

CBRE preia administrarea portofoliului de clădiri de birouri ale NEPI Rockcastle din București

Stefana Muresan

Fabrica Aramis Baia Mare va fi creditată cu 11 milioane de euro

Nora Dumitrescu

Fonduri europene în valoare de 14 mil. euro pentru Timișoara

Stefana Muresan

CJ Bihor a semnat contractele de execuție pentru primele două bazine didactice de înot de la Săcueni şi Nucet

redactia

UMF Iași câştigă anual 12,5 milioane de euro din taxele studenților străini

redactia

Producătorul acoperișurilor Bilka Steel din Brașov: Comenzile au crescut, dar ne așteptăm la o stagnare

Ion Surdu

Promisiuni de finanțare pentru Sala Polivalentă din Oradea și pentru stadion

Traian Dan

Tenaris a introdus un sistem informatic de gestionare a cheltuielilor

Nora Dumitrescu

Leave a Comment