Real Estate Ultimele stiri

Imoteca, the residential experts: cum sa inovezi în imobiliare în 2018

Revolutia tehnologica din ultimii ani a schimbat complet piata imobiliara. Conform studiilor Imoteca The Residential Experts, investitiile in segmentul tehnologic sunt cele care pozitioneaza o companie imobiliara si cele care cresc awarenessul cu pana la 80%. In ultimii ani, Imoteca a investit intr-o biblioteca virtuala, intr-o platforma de inchirieri unica in Romania, precum si in alte unelte de e-residential, toate ajutand vizibil la pozitionarea de astazi a companiei, ca cea mai mare din Romania pe segmentul sau.

Imoteca, the residential experts continua dezvoltarea unor programe noi in domeniul imobiliar – workshop-uri in cadrul companiilor, primul tool e-residential din Romania, biblioteca virtuala Imoteca de unde se pot downloada reviste si brosuri cu informatii utile despre piata locala si internationala de real-estate, programele Fine&Country unde clientii pot gasi proprietati upper-quarter selectate, platforma we-rent.ro destinata celor care cauta sa inchirierez pe termen lung sau scurt, proprietari si chiriasi. .

“Anul acesta am resimtit atat succesul programelor pornite in 2017, cat si al proiectului Fine&Country Fine Living,. Am pornit pe exploatarea segmentelor de nisa pentru ca ne-am dat seama ca avem o piata matura, si ca odata cu evolutia tehnologica si a mentalitatilor, abordarea clasica pentru consultanta si vanzari trebuie si ea imbunatatita. Este un moment in care, pentru a putea continua trebuie sa inovezi constant. : sa generezi programme noi, sa fii cat mai aproape de schimbarile mediului online, sa gasesti oportunitatile potrivite pentru dezvoltatorii si investitorii imobiliari, sa valorifici international imobile de lux cu un bagaj istoric impresionant sunt dar cateva din lucrurile pe care echipa Imoteca a ales sa-si concentreze atentia in ultimul an, iar rezultatele nu au intarziat sa apara.” (Rafaela Nebreda, Imoteca)

Marketingul in imobiliare este despre client

Conform studiilor Imoteca, astazi nu mai functioneaza marketingul imobiliar care pleaca de la produs. Intr-o piata matura, sanatoasa, clientii au nevoi reale si bine conturate iar aceste nevoi sunt cele de la care trebuie sa plece orice plan de marketing. « Doar cercetand cu atentie nevoile si dorintele clientului final putem ajunge, pe de o parte, la o dezvoltare imobiliara sanatoasa si sustenabila pe termen lung, si pe de alta parte la marketing eficient. Marketingul are nevoie sa inteleaga ca nu mai poate vinde visuri. Este momentul sa ofere solutii la dorintele si nevoile clientului. « (Rafaela Nebreda, Imoteca)

Exemple concrete

In proiectul GranVia, dupa o analiza atenta a pietei, s-a pus accentul pe spatiile de depozitare. « Spatiile de depozitare sunt o cerinta specifica, pe care am intalnit-o de-a lungul timpului la majoritatea clientilor. GranVia a intlees aceasta nevoie si a lasat spatii speciale pentru depozitare in fiecarre apartament. A fost doar unul dintre motivele pentru care acest ansamblu s-a vandut rapid. » (Rafaela Nebreda).

In proiectul Aviatiei Apartments, au fost prevazute prize pentru masini electrice.

Imoteca are 16 ani de experiență pe piața românească, coordonând și adminstrând cel mai mare portofoliu de ansambluri rezidentiale noi din România. Compania pune accentul pe conceptul de „Human to Human”, oferind servicii one stop shop clienților și partenerilor si detine cel mai mare portofoliu de proiecte boutique din Bucuresti. În prezent, Imoteca este agentul exclusiv de marketing și vânzări pentru unele dintre cele mai reprezentative proiecte rezidențiale din România și singura companie românească care a reușit să obțină licența pentru brandul internațional Fine&Country.

Related posts

Corina Crețu despre aderarea României la Zona Euro: ”Este un deziderat de urmărit”

redactia

Clujul va avea cel mai mare parc industrial din Transilvania. Peste 1.000 de noi locuri de muncă

Stefana Muresan

Studiu: Companiile din regiunea Nord-Vest investesc anual 12% din cifra de afaceri pentru digitalizarea business-ului

redactia

Companiile brașovene au depus peste 2.000 de cereri în jumătate de lună pentru a solicita plata pentru șomaj tehnic

Ion Surdu

Rata de neocupare a spațiilor de birouri moderne din București a scăzut sub 10%

Ionut Oprea

Asocierea Spedition UMB – Tehnostrade – Artera Proiect va construi Lotul 3 al Autostrăzii de Centură Bucureşti, în valoare de 882 mil. lei

Stefana Muresan

BERD acordă Primăriei Sibiu un împrumut de 65,7 milioane de lei pentru achiziţia a 50 de autobuze noi

Stefana Muresan

Uzinele Tenaris au trimis echipament medical la Zalău și Călărași

Nora Dumitrescu

GRAN VIA trece în acest an pragul de 2.000 de apartamente finalizate

Papuc Irina

Conferința anuală DAFCOCHIM Agro: Borealis L. A. T, recomandare de fertilizanți sofisticați

Ligia Voro

Cine transformă sediul Consiliului Județean Cluj în prima clădire publică verde din România

Stefana Muresan

Menținerea unui nivel ridicat de implicare a angajaților, principala provocare din HR în 2020

Ion Surdu

Peste 3.900 angajati in cladirile Palas Iasi

Transilvania Business

Fabrica de Lapte Brașov și-a majorat afacerile de 12 ori în zece ani

Stefana Muresan

Ambasadorul SUA, în vizită la Astra Rail Industries din Arad

Stefana Muresan

Cercetarea în România: cum pot fi atrase mai multe fonduri. Sistemul național de CDI are nevoie de o amplă evaluare și de o nouă strategie

Ion Surdu

Autostrada Târgu-Mureș – Ungheni va costa 47 de milioane de euro

Nora Dumitrescu

UNTOLD, sprijin pentru prima trecere de pietoni cu marcaj orizontal 3D

Ligia Voro

ACEA: Vânzările de autoturisme Dacia în Europa, avans de 2,4% în februarie

Stefana Muresan

Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului în Timiș, declarată de utilitate publică

redactia

ZF: Cel mai mare pariu al Kaufland pentru piața din România – investiții de 300 de milioane de euro în 2020

Papuc Irina

Revenirea la birou: Măsurile luate în clădirea Vox Technology Park din Timișoara

Papuc Irina

Venituri în creștere cu 5% pentru Digi Comunication NV pe trimestrul doi 2020

Traian Dan

2,5 milioane de lei pentru refacerea Dealului Ciuperca din Oradea

Traian Dan

Leave a Comment