București Lideri si afaceri Real Estate Slider Ultimele stiri

Anuarul de real estate al României, la Expo Real Munich 2018

Transilvania Business a publicat și distribuie a 6-a ediție, exclusivă, a ghidului de investiții în real estate – „2018/19 Yearbook: Office, Logistic and Industrial Parks in Romania” ce include prezentări de proiecte comerciale, studii de piață și interviuri sau tendințe pentru România și spațiul CEE – un proiect exclusiv, print și online, în limba engleză, cu distribuție națională și internațională.

 

Cu sprijinul Camerei de Comerț și Industrie Româno – Germane și al partenerilor din industria de profil, publicația „2018/2019 Yearbook: Office, Logistic and Industrial Parks in Romania” este disponibilă în cadrul celei mai mari expoziții europene B2B pentru proprietăți comerciale, proiecte de dezvoltare și investiții la nivel internațional – Expo Real 2018, la standul României (A1.234), la forumul special „Romania – new market dynamics and opportunities” programat în prima zi a evenimentului internațional, cu participarea unor manageri, investitori, promotori etc. ai pieței românești și internaționale (pavilion A1, stand nr.250, ora 17 – ora Germaniei), dar și în întâlniri de business la eveniment, ori la standul Transilvaniei și conferința “Transylvania – market trends and investment opportunities” (8 octombrie, ora 18, pavilion A1, stand nr.250).
De asemenea, publicația va fi distribuită, până în luna august 2019, printr-o matrice extinsă și inovativă de evenimente exclusive B2B selectate special, în București și în principalele orașe – poli de dezvoltare ai României, dar și în Europa la Budapesta, Varșovia, Londra, Praga, Bratislava, Viena etc. (lista fiind permanent extinsă datorită unor parteneri internaționali – publicații de specialitate sau organizatori de conferințe) și, în plus, prin distribuție controlată către top manageri de companii din România.

„Pentru a-4 a oară consecutiv la Expo Real Munich, cei interesați de investiții în România pot folosi cel mai amplu și expresiv ghid dedicat unei piețe din CEE – România, un instrument de PR & marketing ce integrează prezentări de proiecte într-un produs menit să constituie o oglindă cât mai completă și elocventă a potențialului și dezvoltării pieței de real estate în România, alături de prezentări exclusive ale unor dezvoltatori reper internaționali și autohtoni care au ales să aibă astfel, în continuare, cea mai bună reprezentare internațională la forumuri sau târguri & expoziții. Inspirat inițial dintr-o serie de materiale ample despre parcurile industriale din Transilvania (între 2012 – 2013), pentru revista noastră lunară (cu focus regional la acel moment), proiectul unui catalog integrat a evoluat spre formatul unui ghid de investiții – anuar, cu ajutorul unor companii importante și al unor experți și lideri din acest sector al economiei.
Având privilegiul de a descoperi proiecte noi, simultan cu relansarea pieței europene de real estate și redefinirea celei autohtone, inițiatorii acestui proiect și-au asumat și rolul de a promova impactul pozitiv al acestor investiții, liderii și viziunile lor, noi oportunități și în afară sau mai departe de grupul specific, activ doar în această industrie, prin distribuție controlată către companii din România, prezența la evenimente selecționate B2B în plan intern sau distribuție la evenimentele reper din Europa, către și mai mulți potențiali chiriași, furnizori de servicii, investitori sau influenceri, media sau antreprenori activi, precum și către cluburi de afaceri, camere de comerț bilaterale, ambasade și reprezentanți diplomatici într-un context internațional de competiție accentuată între jucători sau chiar între țări pe scena CEE sau globală. Suntem onorați să putem furniza această ediție, cu numărul 6, și vă invităm să interacționăm mai mult, pentru a ne inspira să dezvoltăm împreună acest concept.
Am vrea cu această ocazie să mulțumim în mod special tuturor sponsorilor noștri strategici, parteneri, autori și furnizori de studii, celor care ne-au oferit idei, partenerilor de distribuție și networking, fără sprijinul cărora ar fi fost imposibil să conturăm acest anuar. De asemenea, mulțumiri speciale sunt adresate comunității belgiene de business, pentru contribuția decisivă la editarea ediției 2018/2019”, declară Ionuț Oprea, Publisher al „2018/2019 Yearbook: Office, Logistic and Industrial Parks in Romania”.

Anuarul reunește, în 160 de pagini, prezentări de proiecte (existente și în derulare), oportunități de investiții, interviuri și analize, fiind special construit și structurat pentru a prezenta argumentele strategice ale dezvoltatorilor majori activi în piața din România, rapoarte curente și perspective sau propuneri pentru evoluția pieței și proiectelor, într-un format exclusiv (capitole dedicate – office, logistică/industrial) – cu scopul de a genera business și a atrage noi investiții, precum și de a furniza date relevante de contact.

Parteneri principali ai proiectului – ediția 2018/2019

Parteneri strategici: Warehouses de Pauw & Alinso
Partener office: Record Park – Speedwell
Partener logistic: DPD
Partener travel: TAROM
Parteneri principali: Brisk, Immofinanz, CTParks, Zacaria, Anchor Grup, EMS Floor, Kesz Romania,

Pentru a comanda ediția tipărită – ionut.oprea@transilvaniabusiness.ro

Related posts

Decarbonizarea economiei: provocare pentru România, oportunitate pentru ROMGAZ

Ligia Voro

Firma orădeană Glow, cunoscută pentru confecții de lux, s-a reprofilat pe măști

Traian Dan

Primăria Sibiu scutește agenții economici locali de la plata taxei speciale pentru salubrizare

Ion Surdu

Leave a Comment