Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Aplicația Programare online vă scurtează timpul petrecut la notar

Gorun & Asociații – Societate Profesională Notarială pune la dispoziția clienților săi o aplicație care le oferă acestora posibilitatea de a se programa online și a reduce substanțial timpul de așteptare la notar. Pașii sunt simpli și vă salvează timp prețios: accesați site-ul www.gorunsiasociatii.com, alegeți de la rubrica programare online documentul de care aveți nevoie, selectați apoi ora și ziua, vă introduceți datele personale și gata, aveți actul redactat. Aplicația Programare on-line targetează o anumită categorie de acte notariale.

 

Gorun & Asociații – Societate Profesională Notarială, după o investiție de 50.000 de euro în aplicație și în infrastructura internă, pune la dispoziția clienților săi o aplicație care le oferă acestora posibilitatea de a se programa online.
Însă actele nu pot fi autentificate în mediul on-line, ceea ce presupune un drum la sediul biroului notarial deoarece actele se autentifică, potrivit legii, doar în fața notarului. Concret vă veți prezenta la sediul biroului notarial pentru a fi identificat, pentru luarea semnăturii și a consimțământului, însă veți avea actul deja redactat pentru analiză și, eventual, semnare.
Aplicația Programare on-line targetează o anumită categorie de acte notariale, cum sunt procurile și declarațiile în mod special, dar și alte acte netranslative de proprietate. Procurile și declarațiile sunt acte unilaterale de voință, solicitate în marea majoritate a cazurilor de autoritățile publice locale, primării, organele de poliție, serviciul pașapoarte, Registrul Auto Român, instituții de invățământ și altele, în vederea înregistrării sau a finalizării unor proceduri cum sunt înmatricularea unui autoturism, obținerea unor drepturi cum ar fi pensia, alocația, ajutorul social, apoi obținerea pașapoartelor pentru minori, ridicarea sau depunerea unor acte de studiu, depunerea dosarelor pentru obținerea unei locuințe, depunerea declarațiilor la ANAF etc.

 

Cât timp salvați…

 

Tocmai aceste acte amintite anterior pot crea probleme fiindcă, de obicei, solicitanții se așteaptă ca ele să fie făcute pe loc, având un conținut mai scurt, nefiind necesară îndeplinirea unor proceduri prealabile de către notar. De partea cealaltă însă, lucrurile stau așa: instrumentarea unui act parcurge de obicei 3 etape sau faze cu 3 timpi diferiți: luarea corectă a informațiilor, redactarea actului și eliberarea actului.

1. Luarea corectă a informațiilor. De obicei, clienții sunt trimiși de reprezentanţii instituţiilor statului către notar în vederea obținerii unor declarații sau procuri autentice fără să li se spună cu precizie care este conținutul actului cerut și la ce folosește, astfel încât aceștia să știe ce să ceară. De obicei li se spune „știe notarul”. Din acest motiv culegerea de informații făcută de notar sau de angajații biroului în vederea redactării actului este anevoioasă, necesită timp, întrebări suplimentare la telefon sau la birou, informația în vederea redactării actului se ia din mai mute discuții succesive, poate chiar din mai multe surse. Rezultă că timpul de realizare a luării informațiilor (parte componentă a timpului de realizare a unui act) este mai lung.

2. Redactarea actului. În urma luării tuturor informațiilor necesare, se trece la redactarea actului. Amintim că simpla introducere a unor date de identificare a persoanei nu reprezintă redactare. Actele nu au un conținut predeterminat, iar solicitările sunt de multe ori diferite pentru același tip de declarație sau procură. Timpul de redactare poate fi cuantificat.
3. Eliberarea actului. Constă în aplicarea tuturor ștampilelor și a timbrului sec, capsarea actului, încasarea și emiterea instrumentelor de plată. Deci avem și aici un interval de timp de care trebuie să ținem seama, atunci când vorbim de timpul de realizare a unui act simplu. Timpul de eliberare poate fi cuantificat. Dacă etapele 2 și 3 țin de organizarea activității notarului, cu etapa 1 e mai complicat din considerentele de mai sus.
Programarea on-line rezolvă practic această problemă. Pașii sunt simpli și vă salvează timp prețios: accesați site-ul www.gorunsiasociatii.com, alegeți de la rubrica programare online documentul de care aveți nevoie. Pasul al doilea este să selectați ziua și ora, ceea ce ordonează într-o mare măsură activitatea de peste zi a biroului. În funcție de numărul lor, orele și zilele în care se fac aceste programări pot fi atribuite alte acte sau nu fiecăruia dintre redactori astfel încât se va putea răspunde chiar și pe loc solicitărilor. Nu în ultimul rând, programarea on-line poate fi făcută oricând și în orice moment al zilei chiar și după încheierea programului cu publicul și este tratată cu prioritate față de orice alte acte. Al treilea pas presupune să vă introduceți datele personale și să precizați exact pentru ce aveți nevoie de respectivul document. Vă așteptăm să vă faceți programarea la Gorun și Asociații. Salvați timp prețios!

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Bienala Națională de Arhitectură, ediția a XIII-a, 2018

Articolul următor

Producătorul de încălțăminte Clujana deschide primul magazin online și un nou showroom în Cluj-Napoca

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share