Cluj Industrie Ultimele stiri

Producătorul de încălțăminte Clujana deschide primul magazin online și un nou showroom în Cluj-Napoca

Clujana, unul dintre cele mai importante branduri intrate în portofoliul CITR, a deschis săptămâna asta primul magazin online și cel de-al doilea showroom de încălțăminte din piele în Cluj-Napoca. Deși a intrat în insolvență la începutul acestui an, Clujana arată deja primele semne reale de însănătoșire.

Cu o investiție minimă, compania, aflată în procedură de insolvență în portofoliul CITR, deține astăzi două showroom-uri în Cluj-Napoca și colaborează pentru desfacerea produselor sale cu parteneri din mai multe județe din țară, printre care: Sibiu, Mureș, Iași și Cluj și exportă produsele în mai multe magazine din Germania și Italia.
Prin această decizie, Clujana și CITR estimează o creștere cu 20% a vânzărilor produselor din portofoliu.

Mariana Boiciuc, Partner CITR Cluj: „Clujana însemnă în primul rând istorie și tradiție, atât prin prisma longevității sale, cât și prin calitatea produselor pe care le fabrică. Unul dintre obiectivele noastre este să creăm mediul propice pentru adaptarea brandului la piață și să cucerim un segment de clienți neexplorat până acum, tineri cu vârste între 25-40 de ani. Restructurarea Clujana presupune un mix de tradiție și modernitate, esențial pentru salvarea acestui brand important. Ca și până acum, CITR își propune reintegrarea pe piață a brandurilor locale cu potențial, care să contribuie la stabilitatea economiei românești.”

Florin Gliga, Administrator special Clujana. „Deschiderea magazinului online și extinderea printr-un nou showroom în Cluj-Napoca marchează o nouă etapă în relația cu clienții noștri. Vrem ca produsele Clujana să ajungă mai repede la ei. Ne propunem să continuăm tradiția Clujana, dar și să dăm un suflu nou brandului prin diversificarea portofoliul de produse. De aceea, credem noi, trecerea în mediul digital demonstrează că înțelegem mai bine piața și că suntem deschiși să ne adaptăm. Avem încredere că acești primi pași deschid un nou drum, de creștere, pentru compania noastră.”

Cu o istorie de peste 100 de ani, povestea Clujana începe în 1911, odată cu înființarea tăbăcăriei și a fabricii de pielărie, care a devenit rapid cea mai mare fabrică de încălțăminte din Estul Europei timp de mai mulți ani. În anii ’80-’90, Clujana a fost identificată ca fiind cea mai mare fabrică din industria tăbăcăriei din România, care distribuie produse atât pentru piața internă cât și pentru export.

Related posts

Sorin Paveliu: „România trebuie să aplice strategia de dublă testare”

Papuc Irina

O clădire modulară cu dotări de ultimă generație, ridicată la Sibiu: Școală de Design Thinking și Markerspace

Papuc Irina

CFR, contracte de aproximativ 1 mld de euro pentru reabilitarea secțiunii de la km 614 Bârzava până la Ilteu

Stefana Muresan

Brașov- Kronospan, parc industrial dedicat industriei lemnului

Stefana Muresan

Firmele testate de către vizitatori la Noaptea Companiilor

Ligia Voro

Elite în business. Județul Mureș. Ranking 11: NOVA VITA HOSPITAL, 10 ani de servicii medicale de excelență

Transilvania Business

Erste Group, partener principal oficial al Finalei League of Legends (LEC)

Traian Dan

Centura municipiului Satu Mare, finanţată din fonduri europene; investiție de peste 400 de milioane de lei

redactia

Aeroportul Internaţional din Timişoara, plan de investiţii de peste 76 milioane de lei

Stefana Muresan

Turbinele eoliene, principala sursă de energie a țării

redactia

„Deal!” – Acord istoric la Bruxelles. Șefii celor 27 de state UE au aprobat planul de redresare economică și cadrul financiar multianual: 80 de mlrd. de euro pentru România

Ion Surdu

Felix Stroe, președintele Asociației Române a Apei: „Necesarul total de investiții la nivel național depășește 20 de miliarde de euro”

Ion Surdu

Planetariul Mobil revine la Cluj – Napoca

Ligia Voro

Unilact Transilvania exportă jumătate din producţie pe zece pieţe europene

Stefana Muresan

Mihai Aniței, director general AZOMUREȘ: “Este foarte important ca fiecare să realizeze că AZOMUREȘ produce valoare adăugată în România și pentru România” (I)

Ligia Voro

FOTO: Cea mai mare fabrică de nutrețuri din România la Sânpaul, după 15,6 mil. euro investiți

Ligia Voro

Fonduri europene pentru moți

Stefana Muresan

Brașov: Internsnack, profit de aproape 3 milioane de lei anul trecut

Stefana Muresan

Sectoarele de FMGC și retail conduc tranziția României spre economia circulară

Ligia Voro

Lanțul de showroom-uri Divani & Sofa, reactivat în Transilvania

Nora Dumitrescu

CTP l-a numit pe Daniel Paraschiv în funcția de Business Development Manager pentru Transilvania

Stefana Muresan

Investiţie de 3,6 mil. euro pentru realizarea unui incubator de afaceri destinat industriei creative la Oradea

Stefana Muresan

Investițiile europene din ultimii 2 ani în Blaj reprezintă 600 de euro per locuitor

Ion Surdu

Ce își doresc zălăuanii: să scape de rablele abandonate

Nora Dumitrescu

1 comment

Cele mai citite articole publicate pe site-ul Transilvania Business în 2018 – Transilvania Business – Sursa ta de informatii Economice 1 January 2019 at 18:37

[…] 3. Producătorul de încălțăminte Clujana deschide primul magazin online și un nou showroom în Clu… […]

Reply

Leave a Comment