Cluj Industrie Ultimele stiri

Producătorul de încălțăminte Clujana deschide primul magazin online și un nou showroom în Cluj-Napoca

Clujana, unul dintre cele mai importante branduri intrate în portofoliul CITR, a deschis săptămâna asta primul magazin online și cel de-al doilea showroom de încălțăminte din piele în Cluj-Napoca. Deși a intrat în insolvență la începutul acestui an, Clujana arată deja primele semne reale de însănătoșire.

Cu o investiție minimă, compania, aflată în procedură de insolvență în portofoliul CITR, deține astăzi două showroom-uri în Cluj-Napoca și colaborează pentru desfacerea produselor sale cu parteneri din mai multe județe din țară, printre care: Sibiu, Mureș, Iași și Cluj și exportă produsele în mai multe magazine din Germania și Italia.
Prin această decizie, Clujana și CITR estimează o creștere cu 20% a vânzărilor produselor din portofoliu.

Mariana Boiciuc, Partner CITR Cluj: „Clujana însemnă în primul rând istorie și tradiție, atât prin prisma longevității sale, cât și prin calitatea produselor pe care le fabrică. Unul dintre obiectivele noastre este să creăm mediul propice pentru adaptarea brandului la piață și să cucerim un segment de clienți neexplorat până acum, tineri cu vârste între 25-40 de ani. Restructurarea Clujana presupune un mix de tradiție și modernitate, esențial pentru salvarea acestui brand important. Ca și până acum, CITR își propune reintegrarea pe piață a brandurilor locale cu potențial, care să contribuie la stabilitatea economiei românești.”

Florin Gliga, Administrator special Clujana. „Deschiderea magazinului online și extinderea printr-un nou showroom în Cluj-Napoca marchează o nouă etapă în relația cu clienții noștri. Vrem ca produsele Clujana să ajungă mai repede la ei. Ne propunem să continuăm tradiția Clujana, dar și să dăm un suflu nou brandului prin diversificarea portofoliul de produse. De aceea, credem noi, trecerea în mediul digital demonstrează că înțelegem mai bine piața și că suntem deschiși să ne adaptăm. Avem încredere că acești primi pași deschid un nou drum, de creștere, pentru compania noastră.”

Cu o istorie de peste 100 de ani, povestea Clujana începe în 1911, odată cu înființarea tăbăcăriei și a fabricii de pielărie, care a devenit rapid cea mai mare fabrică de încălțăminte din Estul Europei timp de mai mulți ani. În anii ’80-’90, Clujana a fost identificată ca fiind cea mai mare fabrică din industria tăbăcăriei din România, care distribuie produse atât pentru piața internă cât și pentru export.

Related posts

Centrul Medical Transilvania își face sediu în centrul Clujului

Nora Dumitrescu

Bugetul județului Alba pentru 2021, mai mare cu 20% decât cel de anul trecut. Transilvania de Apuseni, cel mai important proiect de infrastructură rutieră

Ion Surdu

La inițiativa Asociației ProAfaceri, o delegație de oameni de afaceri au vizitat șantierul viitorului Aeroport Internațional Brașov

Nicolae Pop

Alu Metal Guss, cea mai veche turnătorie de aluminiu din lume, își vinde fabrica de lângă Timișoara

Stefana Muresan

BVB a implementat măsuri pentru ca activitatea să nu fie afectată de extinderea COVID-19

Ligia Voro

VGP începe dezvoltarea unui nou parc logistic în Brașov

Nicolae Pop

Finanțări de până la 5.000 de euro pentru cadrele didactice din partea industriei IT

Ion Surdu

Trenuri cu 160 de km/h pe ruta Simeria-Braşov-Bucureşti-Constanţa

Stefana Muresan

Romgaz continuă exploatarea unui număr de 11 perimetre petroliere

Stefana Muresan

Tehnicile gastronomice ale Ardealului, promovate în Europa

Nora Dumitrescu

P3 2017 expansion starts with €243 million Spanish portfolio acquisition

Ionut Oprea

Cum arată primul kit complet de protecție 100% românesc: produs la o fabrică din Călan, județul Hunedoara

Ion Surdu

Alin Tișe: Transparenţă cât mai mare în selectarea ONG-urilor finanțate de CJ

Stefana Muresan

Primul abonament de bere artizanală din România, lansat de The Beer Institute

Papuc Irina

Cel mai nou tramvai românesc, produs de Astra Vagoane Călători, testat pe liniile din Timişoara

Stefana Muresan

Secțiunea de autostradă Sebeș-Turda are finanțare: 272 mil. de euro din fondul european de dezvoltare regională

Stefana Muresan

Aegon România prelungește perioada de acoperire pentru riscurile asociate COVID-19 și în primul semestru din 2021

Transilvania Business

Începe construcţia autostrăzii pe care o aşteptăm de zeci de ani. Se fac 9 tunele de 5 km

redactia

De ce să ai încredere în soluțiile ERP?

redactia

Trei hectare de parcuri din Oradea, amenajate cu fonduri europene de circa 23 milioane lei

Stefana Muresan

Două noi loturi din Autostrada Transilvania, scoase la licitație: 25 km, 240 mil. €

Stefana Muresan

Italienii de la Itinera, câștigătorii contractului de peste 35 mil. euro pentru construirea pasajului Oltenița

Stefana Muresan

Listarea la BVB ar putea determina evaluarea AAGES la 7-9 mil. euro

Stefana Muresan

Primul model electric produs de Dacia – „Comfort Plus” – va costa 18.100 euro

Traian Dan

1 comment

Leave a Comment