București Eveniment

BusinessMark organizează evenimentul CSR OVERVIEW 2018

CSR-ul începe să fie un element strategic esențial pentru brandurile din zilele noastre, lucru care influențează toate departamentele unei organizații, dar și procesul de aliniere a acestora la o viziune comună. Astfel, BusinessMark anunță evenimentul CSR OVERVIEW ce se va ține în data de 6 decembrie 2018 la Hotel Intercontinental.
Ce înseamnă cu adevărat un brand responsabil? Cum poate CSR-ul să depășească zona de marketing și să se impregneze în valorile fundamentale ale companiei? Cum pot companiile influența pozitiv propriile comunități, încurajând angajații și consumatorii să fie și ei responsabili la rândul lor? Cât de important este CSR-ul la nivel de business, dezvoltare și profitabilitate? Va invităm să elaborăm asupra acestora, la cea de a VI-a ediție CSR Overview, pe 6 decembrie 2018, la Hotel InterContinental.

Ne vom bucura să îi avem alături de noi pe:
• MĂDĂLINA DICU – Global Corporate Citizenship, HONEYWELL ROMÂNIA
• ALEX BRATU, Country Manager România & Bulgaria, JYSK
• DANA DOBRESCU, Corporate & Government Affairs Manager, MONDELEZ ROMÂNIA
• CONSTANTIN FLORIN SARI, CSR & Good governance Manager, FEDERAȚIA ROMÂNĂ DE FOTBAL
• OANA CIOBANU, HR & CSR Manager, UP ROMÂNIA
• CAMELIA DRAGOMIRESCU, Coatings Group Marketing Director, POLICOLOR-ORGACHIM
• ALEXANDRU LĂPUȘAN, CEO & Founding partner, ZITEC
• OANA DUMITRU, Director, RINGIER FOUNDATION

Câteva dintre temele abordate se vor orienta către următoarele subiecte:
PURPOSE EQUALS PROFIT- Dacă ne concentrăm pe îndeplinirea scopurilor companiei, în termeni benefici pentru societate, va deveni mai ușoară generarea de profit?
DEVELOP-SUSTAIN-ACHIEVE- Cum conturăm obiective de dezvoltare responsabile și eficente? Pentru a ajunge la o economie cu adevărat sustenabilă, companiile trebuie să se axeze pe o viziune long-term în schimbul uneia concentrate pe termen scurt.

STAKES ARE HIGH- Pentru a avea un brand cu adevărat responsabil, este necesar ca toți cei implicați în activitatea companiei să dezvolte un comportament complementar. Cum încurajezi stakeholder-ii să adopte o conduită responsabilă?
MEASURE & REPORT- Cum masurăm efectele practicilor de CSR implementate, mai mult de atât, cum raportăm rentabiltatea investiției și efectele sale asupra societății? Monitorizarea devine esențială în CSR.
TOP TO BOTTOM- Este necesar ca toți angajații, de la Top Management la executivi, să acționeze pe baza acelorași valori. Cum reușim să angajăm toți membrii echipei în politici responsabile?

CREATING BRAND VALUE- În ce măsură sunt brandurile sustenabile mai apreciate de către consumatorii lor? Devin consumatorii mai receptivi asupra practicilor CSR pe care le practică brandurile lor preferate? CSR-ul ca factor de influențare a deciziei de cumpărare.

SHARING IS CARING- Transparența este importantă în reasigurarea încrederii din partea consumatorilor. Cum comunicăm practicile CSR cu audiența astfel încât mesajul să aduca valoare companiei, evitand fenomenul de Greenwashing?
IT’S ALL ABOUT YOU- Personalizarea devine din ce în ce mai importantă. Cum implicăm angajații în alegerea și implementarea cauzelor sociale susținute de către brand și ce efecte are acest lucru asupra echipelor?
EMPLOYER BRANDING- Care este rolul CSR în Employer Branding? Millennialii devin tot mai preocupați de impactul social al companiei unde lucrează. De aceea, este important să ne asiguram că reusim să rezonăm cu valorile acestora. Cum reușim să comunicăm practicile responsabile cu milennialii și mai mult, cu generația Z, care debutează pe piața muncii.

POSITIVELY DIFFERENT- CSR-ul ca parte din strategiile mai ample de branding și PR ale companiilor. Cum ne poate susține CSR-ul în eforturile de diferențiere față de concurență?
NO ACTION IS SMALL- Responsabilitatea socială nu ar trebui să se rezume doar la giganții industriei. Cum reusim să implementăm practici responsabile în companiile de dimensiuni mici și mijlocii, pentru a construi branduri puternice.

SOCIAL INNOVATORS- Cum creăm soluții inovatoare folosind principii sustenabile? Ce efect au acestea asupra performanței companiei?

RESPONSIBLE SOURCING- Este necesară transparență și vizibilitate totală între furnizor și companie, astfel incât lanțul de aprovizionare să fie sustenabil. Cum încurajăm furnizorii să implementeze politici de CSR și cum monitorizăm activitatea lor?

IS THE FUTURE BRIGHT?- Cum arată viitorul nostru? Cum abordăm un Human-Centered design în companii pentru ca societatea să aibă un viitor strălucit? NO MORE FAKE NEWS- Știrile false sunt tot mai des întâlnite în zilele noastre. Ce efect au acestea asupra societății în care trăim? Cum putem combate practicile de dezinformare din partea media, astfel încât societatea să nu fie influențată în mod negativ?
NURTURE VS CONSUMERISM- Unde ne îndreptăm când vine vorba de consum? Cum dezvoltăm un comportament benefic pentru societatea în care trăim?

Înscrierea la evenimentul CSR OVERVIEW se poate face online, pe site-ul BusinessMark – link, unde puteți regăsi, totodată, mai multe detalii despre eveniment.

Evenimentul este organizat de BusinessMark.

Partenerii evenimentului sunt: JYSK, Mondelez România, Up Romania, AVIS, Rent for Comfort.
Radio-ul oficial al evenimentului: Europa FM.
Eveniment organizat cu susținerea: CCIFER, NRCC, BRCC, BCCBR, Zelist Monitor.
Parteneri media: AGERPRES, Administratie.ro, Global Manager, Curierul Național, Moneybuzz, DeBizz, FEMEI IN AFACERI, Financial Market, Gazeta de stiri, Financiarul.ro, aktual24.ro, New Money, Spatiul Construit, CSR media, Green Report, Romania Responsabila, PR Box, Rbe Connect, PRwave, Jurnalul de Afaceri, Business24, Ziare.com, IQads, SMARK, 1asig.ro, Social Media Romania, Monitorul de Făgăraș, Cargo Magazin, Portal Management, InfoOradea, Inturda.ro, Manager Express, Ziarul Clujean, MATEK, Piata Trade Services.

Related posts

Aeroportul clujean se modernizează cu 20 de milioane de euro

Nora Dumitrescu

Antreprenoris – scoala de antreprenoriat

Transilvania Business

MPR Partners este membru al Consiliului Național de Transformare Digitală

Ionut Oprea

GDPR, politici impuse companiilor și amenințarea unor sancțiuni enorme

Ligia Voro

Electrogrup se împarte cu șantierele între București și Ardeal

Nora Dumitrescu

252 de staţii de încărcare rapidă şi ultra-rapidă pentru autovehicule electrice până în 2020

Ligia Voro

Strategia energetica a Romaniei va fi dezbatuta la PRIA Energy Conference

Sute de invenții inedite, din țară și din străinătate, la Salonul Internațional PRO INVENT 2018!

Stefana Muresan

Deco Days 2017: Expozitie atipica de perdele si draperii la Cluj Napoca

Stefana Muresan

21 martie: Cătălina Ponor, Melania Medeleanu, Mona Nicolici sau Maia Morgenstern urcă pe scena The Woman la Cluj-Napoca

Stefana Muresan

CEO Conference – Shaping the Future: Evenimentul anual de referinta al mediului de afaceri din Romania se desfasoara marti, 22 mai 2018, in Bucuresti

Stefana Muresan

Speakerii L.I.F.T. 2019: Cristian Florea, social media manager, Kooperativa 2.0

Ligia Voro

Perspective internationale in arhitectura, la Cluj-Napoca

Transilvania Business

CEE M&A Awards, Warsaw, March 22nd

Ionut Oprea

Peste 3 miliarde de dolari în fonduri de venture capital administrate de investitorii care vin la Techsylvania 2018

Stefana Muresan

Recrutari pentru fabrica Bosch din Jucu

Ionut Oprea

Blue Air, curse charter pe ruta Oradea – Constanţa

Stefana Muresan

NRCC Summer Rooftop Dinner in Cluj, 16 July 2018

Stefana Muresan

C&W Echinox: in 2016, tranzactiile cu terenuri au atins un nou record

Ionut Oprea

Importurile, tema principală pe agenda Meat & Milk 2016

Federația Națională PRO AGRO organizează FARM FOOD FORUM

Stefana Muresan

Trenchless Romania, conferință & expoziție

Ionut Oprea

A chance to meet leading real estate decision makers  

Ligia Voro

Companiile de avocatură NNDKP și Păun & Asociații vor fuziona

Nora Dumitrescu

Leave a Comment