București Eveniment

BusinessMark organizează evenimentul CSR OVERVIEW 2018

- bm - BusinessMark organizează evenimentul CSR OVERVIEW 2018

CSR-ul începe să fie un element strategic esențial pentru brandurile din zilele noastre, lucru care influențează toate departamentele unei organizații, dar și procesul de aliniere a acestora la o viziune comună. Astfel, BusinessMark anunță evenimentul CSR OVERVIEW ce se va ține în data de 6 decembrie 2018 la Hotel Intercontinental.
Ce înseamnă cu adevărat un brand responsabil? Cum poate CSR-ul să depășească zona de marketing și să se impregneze în valorile fundamentale ale companiei? Cum pot companiile influența pozitiv propriile comunități, încurajând angajații și consumatorii să fie și ei responsabili la rândul lor? Cât de important este CSR-ul la nivel de business, dezvoltare și profitabilitate? Va invităm să elaborăm asupra acestora, la cea de a VI-a ediție CSR Overview, pe 6 decembrie 2018, la Hotel InterContinental.

Ne vom bucura să îi avem alături de noi pe:
• MĂDĂLINA DICU – Global Corporate Citizenship, HONEYWELL ROMÂNIA
• ALEX BRATU, Country Manager România & Bulgaria, JYSK
• DANA DOBRESCU, Corporate & Government Affairs Manager, MONDELEZ ROMÂNIA
• CONSTANTIN FLORIN SARI, CSR & Good governance Manager, FEDERAȚIA ROMÂNĂ DE FOTBAL
• OANA CIOBANU, HR & CSR Manager, UP ROMÂNIA
• CAMELIA DRAGOMIRESCU, Coatings Group Marketing Director, POLICOLOR-ORGACHIM
• ALEXANDRU LĂPUȘAN, CEO & Founding partner, ZITEC
• OANA DUMITRU, Director, RINGIER FOUNDATION

Câteva dintre temele abordate se vor orienta către următoarele subiecte:
PURPOSE EQUALS PROFIT- Dacă ne concentrăm pe îndeplinirea scopurilor companiei, în termeni benefici pentru societate, va deveni mai ușoară generarea de profit?
DEVELOP-SUSTAIN-ACHIEVE- Cum conturăm obiective de dezvoltare responsabile și eficente? Pentru a ajunge la o economie cu adevărat sustenabilă, companiile trebuie să se axeze pe o viziune long-term în schimbul uneia concentrate pe termen scurt.

STAKES ARE HIGH- Pentru a avea un brand cu adevărat responsabil, este necesar ca toți cei implicați în activitatea companiei să dezvolte un comportament complementar. Cum încurajezi stakeholder-ii să adopte o conduită responsabilă?
MEASURE & REPORT- Cum masurăm efectele practicilor de CSR implementate, mai mult de atât, cum raportăm rentabiltatea investiției și efectele sale asupra societății? Monitorizarea devine esențială în CSR.
TOP TO BOTTOM- Este necesar ca toți angajații, de la Top Management la executivi, să acționeze pe baza acelorași valori. Cum reușim să angajăm toți membrii echipei în politici responsabile?

CREATING BRAND VALUE- În ce măsură sunt brandurile sustenabile mai apreciate de către consumatorii lor? Devin consumatorii mai receptivi asupra practicilor CSR pe care le practică brandurile lor preferate? CSR-ul ca factor de influențare a deciziei de cumpărare.

SHARING IS CARING- Transparența este importantă în reasigurarea încrederii din partea consumatorilor. Cum comunicăm practicile CSR cu audiența astfel încât mesajul să aduca valoare companiei, evitand fenomenul de Greenwashing?
IT’S ALL ABOUT YOU- Personalizarea devine din ce în ce mai importantă. Cum implicăm angajații în alegerea și implementarea cauzelor sociale susținute de către brand și ce efecte are acest lucru asupra echipelor?
EMPLOYER BRANDING- Care este rolul CSR în Employer Branding? Millennialii devin tot mai preocupați de impactul social al companiei unde lucrează. De aceea, este important să ne asiguram că reusim să rezonăm cu valorile acestora. Cum reușim să comunicăm practicile responsabile cu milennialii și mai mult, cu generația Z, care debutează pe piața muncii.

POSITIVELY DIFFERENT- CSR-ul ca parte din strategiile mai ample de branding și PR ale companiilor. Cum ne poate susține CSR-ul în eforturile de diferențiere față de concurență?
NO ACTION IS SMALL- Responsabilitatea socială nu ar trebui să se rezume doar la giganții industriei. Cum reusim să implementăm practici responsabile în companiile de dimensiuni mici și mijlocii, pentru a construi branduri puternice.

SOCIAL INNOVATORS- Cum creăm soluții inovatoare folosind principii sustenabile? Ce efect au acestea asupra performanței companiei?

RESPONSIBLE SOURCING- Este necesară transparență și vizibilitate totală între furnizor și companie, astfel incât lanțul de aprovizionare să fie sustenabil. Cum încurajăm furnizorii să implementeze politici de CSR și cum monitorizăm activitatea lor?

IS THE FUTURE BRIGHT?- Cum arată viitorul nostru? Cum abordăm un Human-Centered design în companii pentru ca societatea să aibă un viitor strălucit? NO MORE FAKE NEWS- Știrile false sunt tot mai des întâlnite în zilele noastre. Ce efect au acestea asupra societății în care trăim? Cum putem combate practicile de dezinformare din partea media, astfel încât societatea să nu fie influențată în mod negativ?
NURTURE VS CONSUMERISM- Unde ne îndreptăm când vine vorba de consum? Cum dezvoltăm un comportament benefic pentru societatea în care trăim?

Înscrierea la evenimentul CSR OVERVIEW se poate face online, pe site-ul BusinessMark – link, unde puteți regăsi, totodată, mai multe detalii despre eveniment.

Evenimentul este organizat de BusinessMark.

Partenerii evenimentului sunt: JYSK, Mondelez România, Up Romania, AVIS, Rent for Comfort.
Radio-ul oficial al evenimentului: Europa FM.
Eveniment organizat cu susținerea: CCIFER, NRCC, BRCC, BCCBR, Zelist Monitor.
Parteneri media: AGERPRES, Administratie.ro, Global Manager, Curierul Național, Moneybuzz, DeBizz, FEMEI IN AFACERI, Financial Market, Gazeta de stiri, Financiarul.ro, aktual24.ro, New Money, Spatiul Construit, CSR media, Green Report, Romania Responsabila, PR Box, Rbe Connect, PRwave, Jurnalul de Afaceri, Business24, Ziare.com, IQads, SMARK, 1asig.ro, Social Media Romania, Monitorul de Făgăraș, Cargo Magazin, Portal Management, InfoOradea, Inturda.ro, Manager Express, Ziarul Clujean, MATEK, Piata Trade Services.

Related posts

Marian Pîrvu, noul director general al Depaco, companie a Grupului TeraPlast

redactia

Exact Systems România organizează a 3-a ediție a Quality Academy

Stefana Muresan

Monica Bârlădeanu vine la The Woman After 5pm! Oradea

Stefana Muresan

Expediție științifică a UBB în Caucaz

Ligia Voro

MIPIM 2017: The New Deal

Ionut Oprea

Salvați Copiii face un apel către companii, să sprijine dotarea maternităților

Ligia Voro

600 milioane de lei, prima emisiune de obligațiuni nepreferențiale a BCR

Ligia Voro

Forumul Internațional de Agricultură RALF 2016, speakeri și fermieri

Georgiana BĂDESCU – Partener, Schoenherr și Asociații, participă la conferința PRIA Competition Cluj-Napoca în 16 mai 2019

Stefana Muresan

HARMAN, 7.700 m2 in Metroffice, pe 10 ani

Ionut Oprea

Nicoleta NUȚU, Partner Development Manager pentru ISV, Microsoft Romania, participă la PRIA IT&C and Intellectual Property 2018, în 15 mai, la Cluj-Napoca

Stefana Muresan

Otopeniul are pasageri interni cât Clujul, Timișoara și Iașiul la un loc

Nora Dumitrescu

Adrian Crizbasianu joins VGP as Country Manager Romania

Papuc Irina

MIPIM 2018 announces bumper edition for hotel & tourism

Ionut Oprea

Pineberry, cămășile „no one without”

Papuc Irina

Ce ați ratat dacă n-ați fost la Internet & Mobile World 2018

redactia

IBF 2019 – oportunități pentru dezvoltarea capacității de export și a investițiilor românești pe piețele externe

Ligia Voro

Advanced Embedded Technologies (AET) Business Unit – verticala în plină dezvoltare a NTT DATA Romania  

redactia

Muzeul Vieții Transilvănene din Castelul Kálnoky își deschide porțile

Ligia Voro

Instalație de lumini “made in Cluj” în centrul financiar al Londrei

Nora Dumitrescu

Open Call pentru artisti! Inscrie-te in proiectul Fusion Arts!

Ionut Oprea

PressHUB market – o premieră absolută în presa românească

Ligia Voro

STAR–T – Scoala Tehnica Austriaca din Romania la Cluj Napoca

Florin Segărceanu: “Golful este un sport care te solicită foarte mult mental”

Ligia Voro

Leave a Comment