Bihor Turism Ultimele stiri

Municipalitatea recurge la o firmă de profil pentru stabilirea brandului de destinație Oradea. Sprijin și din partea reprezentanților businessurilor locale

Asociația pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune (APTOR) a contactat firma Brandient în vederea conceptualizării și consolidării brandului de destinație Oradea. Proiectul a început, simbolic, pe 1 decembrie 2018, cu ocazia aniversării centenarului României moderne, iar finalizarea acestuia este planificată pentru lansare în luna mai 2019.

„Conturarea unui brand de oraș este un demers pe care l-am abordat la începutul anului 2018, printr-un concurs public, care în ciuda faptului că nu a desemnat un câștigător, a asigurat un nivel de transparență obligatoriu pentru astfel de proiecte (vezi site-ul www.brandoradea.ro). Nu am reușit să desemnăm un câștigător, pentru că nici o propunere nu ne-a convins din perspectiva strategică, și a trebuit să ne recunoaștem limitele și să acceptăm umil observațiile și criticile constructive ale participanților și publicului. Este clar că un brand nu se poate conceptualiza prin concurs public și, în această logică, am decis să abordăm cei mai reputați specialiști români din domeniu și ne bucurăm că au acceptat provocarea și propunerea noastră. De asemene, suntem convinși că expertiza și munca Brandient vor fi un factor care va aduce valoare adăugată orașului, acesta din urmă fiind scopul pe care l-am atribuit procesului de branding în Oradea. Ne bucurăm și suntem onorați de încrederea și sprijinul pe care Brandient ni le-a oferit când au decis să construim împreună acest proiect, știind experiența și numeroasele premii internaționale în proiecte mari de branding, acumulate de echipa Brandient”, a declarat Mihai Jurca, director executiv APTOR.

Proiectul va beneficia de suportul unui steering committee format din reprezentanți ai businessurilor locale, ai educației, culturii și artelor, ai tinerilor și studenților, ai cultelor – precum și dintre lideri de opinie locali. Proiectul va parcurge mai multe stadii, începând cu runda de consultări cu reprezentanții locali, continuând apoi cu conceptualizarea brandului la nivel ideologic și vizual, și mai departe, cu creația și designul unor manifestări concrete, de bază, ale brandului.

„Oradea a devenit în ultimii ani un model de administrație inteligentă și vizionară, și este acum în stadiul în care are nevoie de un instrumentar modern de management al businessului de destinație”, a declarat Aneta Bogdan, managing partner Brandient.

Related posts

Aplicația pentru înscrierea în Start-Up Nation 2018 se poate testa de vineri până duminică

redactia

Baia Mare își va decontamina solurile poluate cu metale grele

Nora Dumitrescu

RODIH: PNRR ocolește IMM-urile, clusterele și Centrele de Inovare Digitală din România?

Nicolae Pop

Cel mai mare parc etnografic din România se extinde la 42 hectare. Investiție de 10 milioane euro

Stefana Muresan

Eldi reinventează reţeta bunului gust

Stefana Muresan

Stațiunea Băile 1 Mai, reabilitată cu 7 milioane de euro, fonduri europene

Traian Dan

Două aeroporturi din Transilvania vor primi compensații de la stat

Nora Dumitrescu

Furnizorul de componente auto Eckerle Automotive, afaceri de peste 45 mil. euro cu fabrica din Cluj

Stefana Muresan

Kiat Group a pierdut lucrările pentru drumul județean Cluj – Alba

Nora Dumitrescu

Efectele Coronavirusului se vor simți și în România. „Pe canalul comercial. Mai devreme sau mai târziu”

Papuc Irina

Chinezii de la Sinohydro vor să termine centura Zalăului înainte de termen

Nora Dumitrescu

Proiectarea și execuția secțiunii 4 a autostrăzii Sibiu – Pitești, în linie dreaptă

redactia

Echipamente de protecție și biocide de la Superbet pentru Spitalul Clinic CF Oradea

Traian Dan

Elite în business. Județul Mureș: AAGES Mureș (Ranking 18), producător strategic pentru industrie

Transilvania Business

Trei produse noi în portofoliul Azomureş

redactia

Restricție de viteză pe A1, Sibiu – Sebeș, la Săliște

Ligia Voro

Cristina Pop – Head of Asset Management Romania, P3

Ionut Oprea

CA Immo aduce arta stradală și în Orhideea Towers

Papuc Irina

MADR: Peste 5.000 de crescători și 188 de furnizori, înregistrați în programul de susținere a raselor de porci Mangaliţa şi Bazna

Stefana Muresan

Sectorul HoReCa, scutit de impozitul specific până la sfârșitul anului 2020

Traian Dan

GastroArt continuă seria de conferințe dedicate Zilei Naționale a Gastronomiei și Vinului

Ligia Voro

UVT a câștigat 5 milioane de lei pentru cercetare și inovare

redactia

Profi a ajuns la 200 de Magazine Agent administrate de foști șefi de magazin

Traian Dan

Afacerile din Maramureș, promovate în SUA de James Rosapepe

Nora Dumitrescu

Leave a Comment