Bihor Turism Ultimele stiri

Municipalitatea recurge la o firmă de profil pentru stabilirea brandului de destinație Oradea. Sprijin și din partea reprezentanților businessurilor locale

Asociația pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune (APTOR) a contactat firma Brandient în vederea conceptualizării și consolidării brandului de destinație Oradea. Proiectul a început, simbolic, pe 1 decembrie 2018, cu ocazia aniversării centenarului României moderne, iar finalizarea acestuia este planificată pentru lansare în luna mai 2019.

„Conturarea unui brand de oraș este un demers pe care l-am abordat la începutul anului 2018, printr-un concurs public, care în ciuda faptului că nu a desemnat un câștigător, a asigurat un nivel de transparență obligatoriu pentru astfel de proiecte (vezi site-ul www.brandoradea.ro). Nu am reușit să desemnăm un câștigător, pentru că nici o propunere nu ne-a convins din perspectiva strategică, și a trebuit să ne recunoaștem limitele și să acceptăm umil observațiile și criticile constructive ale participanților și publicului. Este clar că un brand nu se poate conceptualiza prin concurs public și, în această logică, am decis să abordăm cei mai reputați specialiști români din domeniu și ne bucurăm că au acceptat provocarea și propunerea noastră. De asemene, suntem convinși că expertiza și munca Brandient vor fi un factor care va aduce valoare adăugată orașului, acesta din urmă fiind scopul pe care l-am atribuit procesului de branding în Oradea. Ne bucurăm și suntem onorați de încrederea și sprijinul pe care Brandient ni le-a oferit când au decis să construim împreună acest proiect, știind experiența și numeroasele premii internaționale în proiecte mari de branding, acumulate de echipa Brandient”, a declarat Mihai Jurca, director executiv APTOR.

Proiectul va beneficia de suportul unui steering committee format din reprezentanți ai businessurilor locale, ai educației, culturii și artelor, ai tinerilor și studenților, ai cultelor – precum și dintre lideri de opinie locali. Proiectul va parcurge mai multe stadii, începând cu runda de consultări cu reprezentanții locali, continuând apoi cu conceptualizarea brandului la nivel ideologic și vizual, și mai departe, cu creația și designul unor manifestări concrete, de bază, ale brandului.

„Oradea a devenit în ultimii ani un model de administrație inteligentă și vizionară, și este acum în stadiul în care are nevoie de un instrumentar modern de management al businessului de destinație”, a declarat Aneta Bogdan, managing partner Brandient.

Related posts

Teraplast Bistriţa vrea afaceri de 332 mil. lei și un profit de 22 milioane de lei, în acest an

Stefana Muresan

Aeroporturile Ardealului își revin după coronavirus

Nora Dumitrescu

Realizarea Hidrocentralei de la Tarniţa, obiectiv prioritar în noul Program de guvernare

Stefana Muresan

Prodvinalco a strâns dividende de 4 milioane din profiturile anterioare

Nora Dumitrescu

Baia Mare va avea prima fabrică de textile medicale din România

Nora Dumitrescu

A început reabilitarea Bazinului Olimpic Ioan Alexandrescu din Oradea

Traian Dan

PRIMER: Ce ar trebui sa stie pacientii despre mecanismului de serializare si verificare a medicamentelor

redactia

ROMGAZ și SOCAR au încheiat un Memorandum de Înțelegere

Ligia Voro

Un nou pachet de finanțare în valoare de 150 de milioane de euro de la BEI pentru a susține dezvoltarea României

redactia

Teraplast a încheiat preluarea Politub pentru 21,8 mil. lei

Stefana Muresan

Acțiunile Karpaten Meat, cumpărate cu 6 mil. de euro de fondul de investiții Agroinvest Plus

Stefana Muresan

Clujul va avea un centru naţional de excelenţă în neurochirurgie, investiţie de 45 de milioane de euro

Stefana Muresan

Oradea: Workshopul INDUSTRY 4.0 – Granița între ieri și mâine, parte din proiectul INDUSTRIA DE MÂINE

redactia

Lidl plusează la salarii. De la 1 martie, cel mai mic salariu brut – 4.000 de lei

Traian Dan

SEE Supply Chain & Logistics Forum & Expo, 31 octombrie @București

Ligia Voro

Speakerii L.I.F.T. 2019: Gheorghe Damian, primar

Ligia Voro

Urgent Cargus testează o soluție care permite curierilor să livreze coletele fără a interacționa cu destinatarul

Ion Surdu

Lucrări de infrastructură apă în regiunea Turda – Câmpia Turzii în valoare de 150 milioane euro

Stefana Muresan

Portland, bilant la 20 de ani

Ionut Oprea

A început târgul internațional Demo Metal 2019

Papuc Irina

Cramele Recas, credit de 1,8 milioane de euro pentru dezvoltare

Stefana Muresan

Produsele de Sibiu promovate la târgul gastronomic de la Poznan

Stefana Muresan

Ordin al Ministerului Sănătății: se suspendă pentru 6 luni exportul mai multor medicamente și dispozitive medicale

Papuc Irina

Zeci de mii de participanți sunt așteptați la Bucharest Tech Week

Ligia Voro

Leave a Comment