Bihor Turism Ultimele stiri

Municipalitatea recurge la o firmă de profil pentru stabilirea brandului de destinație Oradea. Sprijin și din partea reprezentanților businessurilor locale

Asociația pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune (APTOR) a contactat firma Brandient în vederea conceptualizării și consolidării brandului de destinație Oradea. Proiectul a început, simbolic, pe 1 decembrie 2018, cu ocazia aniversării centenarului României moderne, iar finalizarea acestuia este planificată pentru lansare în luna mai 2019.

„Conturarea unui brand de oraș este un demers pe care l-am abordat la începutul anului 2018, printr-un concurs public, care în ciuda faptului că nu a desemnat un câștigător, a asigurat un nivel de transparență obligatoriu pentru astfel de proiecte (vezi site-ul www.brandoradea.ro). Nu am reușit să desemnăm un câștigător, pentru că nici o propunere nu ne-a convins din perspectiva strategică, și a trebuit să ne recunoaștem limitele și să acceptăm umil observațiile și criticile constructive ale participanților și publicului. Este clar că un brand nu se poate conceptualiza prin concurs public și, în această logică, am decis să abordăm cei mai reputați specialiști români din domeniu și ne bucurăm că au acceptat provocarea și propunerea noastră. De asemene, suntem convinși că expertiza și munca Brandient vor fi un factor care va aduce valoare adăugată orașului, acesta din urmă fiind scopul pe care l-am atribuit procesului de branding în Oradea. Ne bucurăm și suntem onorați de încrederea și sprijinul pe care Brandient ni le-a oferit când au decis să construim împreună acest proiect, știind experiența și numeroasele premii internaționale în proiecte mari de branding, acumulate de echipa Brandient”, a declarat Mihai Jurca, director executiv APTOR.

Proiectul va beneficia de suportul unui steering committee format din reprezentanți ai businessurilor locale, ai educației, culturii și artelor, ai tinerilor și studenților, ai cultelor – precum și dintre lideri de opinie locali. Proiectul va parcurge mai multe stadii, începând cu runda de consultări cu reprezentanții locali, continuând apoi cu conceptualizarea brandului la nivel ideologic și vizual, și mai departe, cu creația și designul unor manifestări concrete, de bază, ale brandului.

„Oradea a devenit în ultimii ani un model de administrație inteligentă și vizionară, și este acum în stadiul în care are nevoie de un instrumentar modern de management al businessului de destinație”, a declarat Aneta Bogdan, managing partner Brandient.

Related posts

Studiu INACO: România nu ține pasul cu digitalizarea serviciilor publice europene. Doar 10% din populație are competențe digitale

Papuc Irina

Germanii de la Ara Shoes își restructurează producția în România

Nora Dumitrescu

O clădire modulară cu dotări de ultimă generație, ridicată la Sibiu: Școală de Design Thinking și Markerspace

Papuc Irina

The sum of all fears, variant 2018: when CEOs’ lack of digital culture opens all gates to hackers.

redactia

ASA CONS din Tur­da, afaceri în creștere cu 10%

Stefana Muresan

BRK Financial Group va activa pe trei piețe europene

Nora Dumitrescu

Eurostat: România a exportat în UE vin în valoare de 25 milioane de euro

Papuc Irina

[Enjoy Transylvania!] Adventure Tourism and Ecotourism in Pădurea Craiului Mountains

Traian Dan

Rezultate AFI Europa Romania

Ionut Oprea

Firmele închise temporar de ANPC, obligate să afișeze acest lucru la punctul unde își desfășoară activitatea

Papuc Irina

Businessmenii din Baia Mare: vrem mai multe curse internaționale pe aeroport

Nora Dumitrescu

Drumul Nordului, în ritm de criză. “Mobilizarea nu este mulțumitoare”

Nora Dumitrescu

Proiecte europene în valoare totală de 15,6 mil. euro pentru Spitalul Județean și Spitalul Municipal din Oradea

Stefana Muresan

Finanțări pentru IMM-uri prin programul IMM Invest Romania

Traian Dan

Străinii cumpără tot mai mult pământ în Arad

Stefana Muresan

Seceta afectează culturile de toamnă și pune în pericol semănatul culturilor de primăvară

Ligia Voro

Mihai Daraban: Măsurile de supraimpozitare, o lovitură la adresa stabilității economice

redactia

Trei produse noi în portofoliul Azomureş

redactia

Raiko Transilvania debutează la bursă în toamnă

Nora Dumitrescu

Lotul 4 Lugoj – Deva a fost recepționat, dar nu poate fi deschis circulației

Ligia Voro

Îți planifici vacanța pentru anul viitor? Iată 3 destinații pe care să NU le ratezi!

Ioan Sandor

Fabrica de Arme Cugir, contracte de zeci de milioane de dolari încheiate cu parteneri străini

redactia

Vânzările Eximtur au depăşit 55 de milioane de euro în 2017

Stefana Muresan

Quai Antoine Ier: superyacht lifestyle exhibition at the 2017 MYS

Ionut Oprea

Leave a Comment