Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

ROMEXPO încheie anul 2018 cu un număr impresionant de evenimente și vizitatori

Anul 2018 a însemnat pentru ROMEXPO, cel mai mare organizator de târguri și expoziții din țară, reunirea unui număr record de evenimente din domenii de interes pentru specialiști și publicul larg.

Pe tot parcursul anului, vizitatorii au luat parte la 143 târguri, expoziții, festivaluri și alte tipuri de manifestări (sportive, de business, culturale, religioase), cu o importantă participare națională și internațională.

Calendarul expozițional din 2018 a cuprins:

34 de târguri/expoziții organizate de ROMEXPO;
29 de târguri/expoziții organizate de terți și găzduite de ROMEXPO;
9 târguri/expoziții organizate de ROMEXPO în parteneriat cu terți;
71 de evenimente organizate de terți și găzduite de Centrul Expozițional ROMEXPO;
Cele 34 de evenimente organizate de ROMEXPO pentru publicul specializat au atras o importantă participare națională și internațională, însumând peste 3.500 companii expozante, din 45 de țări, pe o suprafață expozițională de 143.000 mp și peste 142.000 de vizitatori.

De asemenea, în 2018 ROMEXPO a găzduit o serie de evenimente reprezentative pentru domeniile: auto, gastronomie stradală, biciclete, contractare produse industria ușoară, artizanat și meșteșuguri, jucării, servicii de mentenanță clădiri etc.

Astfel, pe lângă organizarea târgurilor și expozițiilor tradiționale, cum ar fi: INDAGRA, BIFE-SIM sau TÂRGUL DE TURISM AL ROMÂNIEI, ROMEXPO a găzduit în 2018 și numeroase evenimente organizate de parteneri, precum: Internet & Mobile World, Târgul Ghidul Miresei, Târgul Internațional de vinuri Good Wine, East European Comic-Con.

ROMEXPO își păstrează deschiderea spre evenimentele dedicate publicului larg, anul acesta găzduind: concertul The Scorpions, Bucharest Street Food Carnival, concertul Nightwish și altele.

Vedeta programului expozițional al anului 2018 a fost Salonul Internațional de Automobile București (SIAB), organizat de ROMEXPO, în colaborare cu Camera de Comerț și Industrie a României și împreună cu Asociația Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA).

La 11 ani distanță de la ultima ediție SIAB, organizată în 2007, evenimentul emblemă al industriei auto din România a întâmpinat vizitatorii în anul 2018 cu 20 dintre cele mai cunoscute mărci, cu peste 150 de modele de automobile și vehicule pe două sau trei roți, 3 premiere europene, 16 premiere naționale și 3 automobile concept sau prototip.

Investiții și servicii noi în oferta ROMEXPO

Majoritatea evenimentelor ROMEXPO s-au desfășurat în Pavilioanele B1 și B2, cele mai moderne spații de expoziție la nivel național, lansate anul trecut. Acestea dispun de o suprafața totală utilă de 27.270 de metri pătrați.

Anul 2018 a fost un an al adaptării și al schimbărilor. Au apărut servicii noi în oferta ROMEXPO care au facilitat clienților posibilitatea unei promovări mai susținute și șansa diferențierii de concurență: serviciul de suspendare structuri de plafonul pavilioanelor, promovarea prin intermediul casetelor luminoase și a mesh-urilor în interiorul și exteriorul pavilioanelor B. În plus, s-a investit și într-o instalație de aer comprimat, adaptată standardelor internaționale, care să ajute la prezentarea optimă a echipamentelor și utilajelor specifice.

Premiul de Excelență la Topul Național al Firmelor

Suntem onorați că ne-am situat și în 2018 printre companiile din România a căror excelență a fost recunoscută prin premierea la Topul Național al Firmelor.

„Această apreciere a performanțelor ne determină să devenim și mai buni, astfel încât clienții noștri să primescă servicii de înaltă calitate, aliniate la standardele pieței conturate de marii organizatori de evenimente din Europa și din lume. Ne bucurăm să constatăm că și în 2018 ROMEXPO a fost cel mai cunoscut și căutat loc de întâlnire dintre companii și publicul lor. În fiecare an, prin implicare și profesionalism, Centrul Expozițional reușește să fie un punct de deschidere a pieței românești către exterior și să ofere un schimb de experiență benefic pentru economia românească. Ne propunem ca și în 2019 să ne păstrăm poziția de lider pe piața din România”, transmite Mihai Costriș, directorul general ROMEXPO.

În 2019, ROMEXPO propune publicului peste 140 de evenimente

ROMEXPO pregătește deschiderea unui nou sezon de târguri și expoziții. De la sfârșitul lunii februarie 2019, vizitatorii vor fi din nou așteptați la cele mai importante evenimente tematice pentru industria turistică și hotelieră: Târgul de Turism al României I și Romhotel. Tot în primul semestru al anului 2019 urmează evenimente dedicate industriei de construcții și home&deco: Construct – Ambient Expo, Romtherm, Mobila Expo, Expo Flowers & Garden, precum și altor domenii de interes: Antique Market I, Modexpo, Rommedica, Denta I, Somn Expo, MetalShow & TIB, Inventika, Tibco, Bio Life & Style Expo, Senior Expo, Expo Funerare.

Noi proiecte în programul expozițional

Din 2019, ROMEXPO redefinește conceptul târgurilor de construcții și home & deco. Două dintre cele mai importante târguri din domeniu, CONSTRUCT EXPO și AMBIENT EXPO, devin o singură manifestare expozițională: CONSTRUCT – AMBIENT EXPO. Târgul internațional de tehnologii, echipamente, utilaje și materiale pentru construcții, amenajări interioare și exterioare, decorațiuni și piscine va avea loc în perioada 14 – 17 martie 2019, în Pavilionul B2 al Centrului Expozițional ROMEXPO.

ROMEXPO împreună cu specialiștii din domeniu, precum: medici, nutriționiști, companii, clinici, dar și cu producătorii de mobilă, articole textile și de iluminat, organizează SOMN EXPO – cea mai relaxantă expoziție din România.

SOMN EXPO – Expoziție de produse și servicii care asigură un somn liniștit – va avea loc în perioada 11 – 13 aprilie 2019, în pavilionul B1 al Centrului Expozițional.

În perioada 12 – 15 iunie 2019, ROMEXPO organizează expoziția „Bucharest DigIT Expo”– un proiect nou ce se adresează specialiștilor care înțeleg provocările și oportunitățile digitalizării și inovației tehnologice.

ROMEXPO S.A., liderul industriei românești de târguri și expoziții, îmbină tradiția cu experiența și calitatea de nivel internațional, toate în beneficiul expozanților și vizitatorilor specialiști care, an de an, confirmă buna reputație a firmei.

ROMEXPO S.A. este recunoscut și pe plan internațional, fiind singurul organizator român membru al Asociației Mondiale a Industriei de Expoziții – UFI, al Alianței Târgurilor din Europa Centrală – CEFA, al Uniunii Internaționale de Raportare a Statisticilor Expozițiilor – CENTREX și al Asociației Organizatorilor de Târguri Agricole din Europa – EURASCO.

Cel mai mare și important Centru Expozițional din România oferă toate serviciile și facilitățile pentru a găzdui orice tip de evenimente: târguri și expoziții, concerte, congrese, demonstrații, cursuri sau petreceri private.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Chimcomplex a lansat planurile de dezvoltare a noii Companii Române de Chimie, după preluarea Oltchim

Articolul următor

Cum arată investiția de 2 milioane de euro a Simonei Halep în Poiana Brașov

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share