Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

O firmă românească face locomotive hybrid plug-in din vechituri de acum 40 de ani

Compania România Euroest din Constanța cere Parlamentului European și Comisiei Europene sprijin derularea unui program de conversie a locomotivelor diesel vechi, poluante şi cu durata de viaţă depăşită, în locomotive “verzi”, adică locomotive electrice pe acumulatori şi locomotive hibrid plug – in.

Compania românească este de părere că în acest fel industria feroviară ar fi susţinută pentru a promova, la scară largă, aplicaţii feroviare inovatoare, în scopul creării de avantaje competitive transportului feroviar.

În februarie 2018, ROMÂNIA EUROEST a finalizat şi pus în funcţie prima locomotivă plug – in Hybrid din România (LHy — M), locomotivă care se află astăzi la finalul procesului de urmărire în exploatare şi certificare produs conform NNTR — România.

Locomotivele care ar urma să fie modernizate și „ecologizate” au vechime de peste 40 de ani fiind excesiv de poluante. Pe lângă nenumărate avantaje tehnice şi economice, modernizarea locomotivelor ar micșora drastic emisiile de dioxid de carbon. Astfel în cazul a 110 locomotive diesel poluante folosite pe platforme industriale emisiile de C02 ar fi reduse cu cel puțin 2400 de tone, iar zgomotul produs cu până la 65%, potrivit clubferoviar.ro .

Total
1
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Emerson a ajuns la peste 2.500 de angajaţi la Cluj şi mai recrutează 150 de oameni

Articolul următor

Fujikura Automotive Romania, Emerson și Banca Transilvania - cei mai mari angajatori ai Clujului. Top zece

Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Total
1
Share