Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Un canal online pentru copii, lansat de doi antreprenori din Iaşi, premiat de Google cu “butonul de diamant”

LooLooKids, cel mai popular canal YouTube din România, a fost recent premiat de Google cu “butonul de diamant”, distincţie oferit canalelor care depășesc pragul de 10 milioane de abonați. Ideea le aparţine unor antreprenori din Iaşi, care au povestit pentru StartupCafe cum au construit acestă afacere şi cum se fac bani din YouTube, anunță startupcafe.ro

 

LooLoo Kids oferă cântece și conținut educațional pentru copii, sub forma animației 3D, și se adresează unui public global. Conținutul este oferit în 7 limbi: engleză, cea mai mare parte, la care se adaugă română, rusă, spaniolă, portugheză, turcă și lituaniană, alte trei – franceză, germană, italiană – fiind în pregătire. LooLoo Kids găzduiește 100 de cântece originale pentru copii, în total 230 de minute de animație 3D.

Lansat în august 2014, de soţii Cristina şi Alexandru Badan, canalul are în prezent peste 13 milioane de abonați și mai mult de 5 miliarde de vizualizări. Cea mai mare parte a publicului vine din Statele Unite, cu aproximativ 700 milioane de vizualizări, urmat de Indonezia, India, Tailanda, Marea Britanie și Brazilia, scrie publicația citată.

Total
0
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Corina Crețu despre aderarea României la Zona Euro: ”Este un deziderat de urmărit”

Articolul următor

ISHO Offices din Timișoara va găzdui noul centru de dezvoltare pe care compania de software automotive Visteon îl deschide în România

Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Total
0
Share