Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Un antreprenor din Iaşi a adunat 50 de producători din zona Moldovei pe o platformă care sprijină mărcile locale

Vasile Moraru, din Iaşi, a adunat pe platforma Roade şi Merinde 50 de pro­ducători din domeniul alimentar, din judeţele Iaşi, Botoşani, Neamţ, Bacău, Suceava şi Vaslui cu scopul de a sprijini pro­du­cătorii din regiunea Moldovei şi de a educa consumatorii să aleagă un produs românesc, sănătos, în detrimentul unuia din import, scrie zf.ro.

Astfel, în 2014, rămas fără serviciu, cu dorinţa de a porni propriul business şi de a-şi hrăni cei trei copii cu produse naturale, a pus pe picioare brandul Merinde Ţărăneşti, redenumit în 2017 Roade şi Merinde.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Primul sat românesc din America, creat de un director din cadrul Cupru Min Abrud

Articolul următor

Una dintre cele mai bune şcoli de afaceri din Europa se află în Sighetu Marmației

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică România (DEER) Cluj, cel mai mare distribuitor național de profil, a organizat proiectul educativ “Școala Altfel cu Micul Energetician”, proiect care face parte din campania sa educativă.
Citeste mai mult

DEER predă energetica viitoarelor generații

3.000 de elevi din ciclul primar de învățământ învață despre energie în cadrul proiectului educativ. Distribuție Energie Electrică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share