Kaufland România, unul dintre cei mai mari angajatori privați de pe piața românească, anunță majorarea venitului minim pentru lucrătorii comerciali din magazine la 3.300 lei brut și actualizează pachetul de beneficii pentru angajați.
Noul venit minim pornește de la suma de 3.300 lei brut, incluzând tichetele de masă și sporurile salariale, și va intra în vigoare începând cu luna martie a acestui an. Tot la 1 martie 2019 va intra în vigoare și noul contract colectiv de muncă, cu o creștere de până la 20% pentru ajutoarele în bani prin care compania le este alături angajaților săi în diverse evenimente din viețile personale. Complementar sprijinului financiar, pentru copiii nou-născuți ai angajaților Kaufland, compania va oferi pachete cu produse de igienă necesare unui bebeluș, din gama Bevola, marca proprie Kaufland.
Începând din primăvară, printre politicile companiei, va fi adoptat și programul de recomandări, care îi recompensează cu suma de 1.000 lei brut, în anumite condiții, pe angajații care recomandă în companie candidați potriviți pentru posturile disponibile.
„Decizia Kaufland România de a mări pachetul salarial și de beneficii de care se bucură angajații noștri consolidează angajamentul de a crea un mediu de lucru corect, orientat către dezvoltare profesională și individuală. Vrem să le oferim angajaților noștri pachete salariale și beneficii competitive, de aceea urmărim permanent să le adaptăm în funcție de nevoile reale ale celor din echipă”, a declarat Marco Hößl, Director General Kaufland România.
Modificarea salarială este amplificată de măsurile luate anul trecut pentru bunăstarea angajaților companiei. Printre beneficiile suplimentare pe care le au aceștia se numără o suită de programe și avantaje care întrețin o bună sănătate fizică și emoțională, precum asigurarea voluntară de sănătate, cursurile de meditație și yoga sau concediul sabatic. Pentru că implicarea face diferența, fiecare angajat are dreptul la 2 zile libere plătite pe an în care se poate dedica voluntariatului – precum acțiuni de ecologizare în parteneriat cu Let’s Do It, Romania!, construirea de case pentru familii cu venituri reduse prin proiectul Big Build sau acțiuni de împădurire.
Compania continuă să ofere pentru echipa sa sesiuni de terapie antifumat și anul acesta, iar începând din primăvară va organiza și cursuri de nutriție. Tot în luna martie, Kaufland România va organiza o campanie națională de consult oftalmologic gratuit, accesibil tututor angajaților companiei. Pentru a le furniza angajaților săi servicii de calitate în pachetul de beneficii oferite, Kaufland România alege să continue și anul acesta colaborările cu parteneri de renume precum Bookster, 7card și Pegas.
Unul dintre cele mai frumoase proiecte desfășurate la nivel intern de Kaufland România a fost „CEO Breakfast”, o serie de întâlniri care au facilitat dialogul între Marco Hößl și angajații din sediul central, centrele logistice și magazine. Succesul proiectului se datorează atmosferei de lucru relaxate: la toate nivelurile companiei, colegii își vorbesc la „per tu” iar exprimarea liberă este încurajată.
Kaufland „Angajator de Top”
Kaufland România a obținut pentru al patrulea an consecutiv certificarea „Angajator de Top” în România și, pentru prima dată, titlul de „Angajator de Top” în Europa, dovedind astfel că angajații sunt o prioritate pentru companie și că atingerea performanței, inclusiv la nivelul grijii pentru oamenii Kaufland, a devenit deja o tradiție. Certificarea se bazează pe analiza beneficiilor primare și secundare oferite angajaților, a condițiilor de lucru, a pregătirii profesionale şi oportunităților în dezvoltarea carierei, precum și a culturii organizaţionale. Distincția dobândită de Kaufland România este acordată de Top Employers Institute din Olanda în urma unei analize riguroase a proceselor de resurse umane din interiorul companiei, a facilităților acordate și a posiblităților de dezvoltare pe care le au angajații de pe toate nivelurile.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în 7 țări și o rețea de 121 de magazine în România. În 2019, Kaufland România a primit pentru a treia oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. Mai multe detalii pot fi găsite pe www.kaufland.ro.