Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

„Te Răcorești și Reîmpădurești” cu încă 50.000 de brazi plantați de Bergenbier anul acesta

Bergenbier, berea inspirată din răcoarea naturii, începe în aprilie 2019 a doua ediție a plantărilor de brazi, ca parte a campaniei ”Te răcorești și reîmpădurești!”. Astfel, prin plantarea a încă 50.000 de brazi anul acesta, numărul total de puieți plantați de Bergenbier alături de ONG-ul EcoAssist – ”Plantăm fapte bune în România” ajunge la 100.000. Prin această acțiune, consumatorii Bergenbier oferă înapoi naturii o parte din răcoarea care a stat la baza inspirației în producerea berii maturate la rece, filtrate la rece și cu CO2 din fermentație naturală.  

”Bergenbier este o bere inspirată din răcoarea muntelui. Maestrul berar a dezvoltat rețeta dorind să creeze cea mai răcoritoare bere, iar numele berii păstrează dovada acestei inspirații. Campania ”Te Răcorești și Reîmpădurești” a pornit din dorința de a-i  da înapoi naturii o parte din răcoarea pe care ne-o oferă și care ne inspiră. Prietenii care se răcoresc cu Bergenbier contribuie la plantare, iar anul acesta, cu ajutorul lor, dublăm numărul puieților plantați”, a spus Mihaela Mocanu, Brand Manager Bergenbier.

 

În același timp, Bergenbier își invită consumatorii să își cheme prietenii la bere, numind brazii pentru a caror plantare contribuie când se răcoresc împreuna cu Bergenbier, pe site: http://racorimromania.ro/cubrazi/editia2

”Am găsit în Bergenbier un partener care înțelege rostul acțiunilor pe termen lung, cu impact în comunitate. Am cercetat și studiat din punct de vedere tehnic toate aspectele, astfel încât să asigurăm sustenabilitatea plantărilor, pentru a ne bucura, peste ani, de un Bergenbier la răcoarea brazilor plantați acum”, a declarat Mihai Enescu, inginer silvic, Plantăm Fapte Bune în România.

 

Inițiativa se încadrează în cele mai ample proiecte de reîmpădurire și este un angajament pe termen lung pentru menținerea și îngrijirea zonelor plantate. Prima etapă a plantărilor a avut loc în aprilie 2018, când au fost plantați 50.000 de puieți de brad pentru a completa cultura forestieră din trei zone montane din vestul României. Pentru protejarea zonelor plantate, Bergenbier se implică în următorii trei ani în toate etapele care au legătură cu menținerea și îngrijirea acestora. Locurile în care vor fi plantați puieții de brad în ediția a doua urmează să fie anunțate la finalul lunii martie 2019.

Bergenbier S.A. este unul dintre cei mai activi producători de bere de pe piaţa românească, activând în România din anul 1994. Compania operează în prezent o unitate de producţie la Ploieşti, iar echipa numără aproximativ 700 de angajaţi. Bergenbier S.A. face parte din grupul Molson Coors Brewing Company, al treilea mare producător de bere din lume.

Portofoliul companiei cuprinde mărcile locale: Bergenbier – cu sortimentele Bere blondă, Bere blondă fără Alcool, ALE, Fresh Lemon și Fresh Grapefruit – şi Noroc  precum şi mărcile internaţionale produse local: Staropramen, Stella Artois, Beck’s, Löwenbräu. Alături de acestea, Bergenbier S.A. importă specialităţile belgiene Leffe şi Hoegaarden precum și berea mexicană numărul 1 în lume, Corona.

Molson Coors Brewing Company este al treilea producător de bere la nivel mondial, cu mărci extraordinare care încântă consumatorii de bere din toata lumea. Portofoliul său include mărci premium, lideri de piaţă, precum Coors Light, Molson Canadian, Carling, Staropramen, Blue Moon şi Cobra în America de Nord, Europa şi Asia. Compania Molson Coors este listată în Indicele de Sustenabilitate Dow Jones (DJSI) pentru America de Nord şi este constant preocupată de găsirea de noi soluţii pentru a maximiza impactul pozitiv asupra societăţii. Pentru mai multe informaţii despre Molson Coors Brewing Company, vizitaţi website-ul companiei: www.molsoncoors.com.

 

Plantăm fapte bune în România” este o iniţiativă naţională de împădurire bazată pe voluntariat, care a pornit la drum în 2011.

Până în prezent, 32.300 voluntari au plantat și îngrijit 660.000 copacii pe un total de peste 206 hectare de terenuri publice neproductive în 21 de judeţe. În 2013 inițiativa a primit Înaltul Patronaj al Alteței Sale Regale Principesa Margareta a României, iar de-a lungul anilor i s-au acordat șase distincții din partea comunității. Misiunea noastră este Să creştem şi să protejăm păduri în România.

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
AFIR

România vrea să atragă fonduri europene în valoare de 12,5 miliarde de euro, în 2019

Articolul următor

UVT participă la proiectul de înființare a Universității Europene UNITA

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share