Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Programul Made in Romania și-a desemnat cele 50 de companii semifinaliste

  • Aproape 300 de companii au fost înregistrate în a treia ediție a programului Made in Romania, cu 50% peste nivelul din 2018

Programul Made in Romania: Liga BVB și-a desemnat cele 50 de companii semifinaliste, printr-un proces complex de selecție, dintr-un total de aproape 300 de companii antreprenoriale înscrise. Aflat la cea de-a treia ediție, programul a reconfirmat succesul în creștere în rândul comunității de afaceri din România, printr-o creștere de aproape 50% a numărului de companii înregistrate comparativ cu ediția precedentă.

Interesul în creștere pentru Made in Romania este datorat inclusiv sprijinului oferit de partenerii Bursei de Valori Bucuresti (BVB), a membrilor Comitetului de Nominalizare, membrilor Juriului, precum și companiilor care au intrat în Liga BVB în primele două ediții ale Made in Romania.

Cele 50 de companii semifinaliste sunt:

5 to GoGreen Spots Technology
AdServioGrup Șapte
Agroserv Măriuța – Lăptăria cu caimacJidvei
AltexJolidon International
AMC RomaniaKober
Annabella (Fabrica de Conserve Râureni)La Mama
Arobs Transilvania SoftwareLacto Solomonescu
Bio EelLuna Solai
Cel.roMerlin’s Beverages (Vitamin Aqua)
Christian TourMoldovan – Carmangeria Sânnicoară
CiseromNoah Watches
Clinicile Dr. LeahuNorofert
Dacia PlantOscar Downstream
DocProcessOtter-Distribution
Elba ElectronicsPescado
Elis PavajeRegina Maria
Elsaco ElectronicRodbun
F64 StudioSalad Box
Fabrica de Bere BunăSecom
CatenaSpartan
Fildas TradingTed’s Coffee
FlancoTimesafe (Pago)
FortechTransylvania College
French RevolutionTyping DNA
Fruteria.roVivre Deco

„Made in Romania a câștigat mult în vizibilitate în doar trei ediții, numărul companiilor participante aproape s-a dublat și ne bucurăm să vedem că o inițiativă pe care Banca Transilvania a susținut-o de la bun început are șanse reale să devină reper în identificarea și promovarea antreprenoriatului local. Sunt multe povești de business de succes care au nevoie de lumini și scenă, iar Made in Romania tocmai asta face. Ne-am bucura ca acest gest de recunoaștere a valorii în antreprenoriat să faciliteze până la urmă crearea unei comunități de business strânse, active și sănătoase în jurul pieței de capital locale”, a afirmat Dan Rusu, membru al Comitetului de Nominalizare și Șeful Departamentului Analiză, Grupul Financiar Banca Transilvania.

Programul Made in Romania a început în 2017, cu 166 de companii nominalizate. La a doua ediție (2018), numărul nominalizărilor a crescut cu 20%, la 201, pentru ca în a treia ediție (2019), să fie înregistrate 296 de companii, cu aproximativ 50% peste nivelul din 2018 și aproape dublu față de prima ediție.

„A fost o selecție foarte grea și un exercițiu extrem de informativ. Este impresionantă diversitatea de companii propuse și mi-ar plăcea să avem oportunitatea de a le finanța prin intermediul emisiunilor de acțiuni sau obligațiuni în anii următori. Există un potențial imens de inovare și dezvoltare în rândul companiilor nominalizate și cu suficientă ambiție și, bineînțeles, capital, acestea pot ajunge lideri în domeniile lor”, a declarat Mihai Purcărea, membru al Comitetului de Nominalizare și Director General al BRD Asset Management.

Dintre cele 50 de semifinaliste, un juriu format din 12 experți va alege 14 companii. Cea de a 15-a companie va fi aleasă pe baza votului publicului, în perioada 8 – 21 aprilie, pe website-ul proiectului www.bvbleague.ro/vot-public. Numele celor 15 finaliste vor fi anunțate în data de 14 mai, în cadrul Galei Made in Romania.

Total
26
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Grupul Banca Transilvania valorează peste 10 miliarde de lei

Articolul următor

SVN deschide un birou în România și ținteste top 5 consultanți imobiliari în 2020

Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Total
26
Share