Transilvania Business
Lideri si afaceri Sanatate

Happy Minds oferă evaluări de orientare vocațională

Cu ocazia zilei Copilului, Asociația Happy Minds va oferi pe toată durata lunii iunie evaluări de orientare vocațională pentru copiii de clasele a VII-a – XII-a din București.

 

Asociația Happy Minds își dorește prin această acțiune să ofere ghidaj copiilor care își doresc să afle ce aptitudini și abilități native sau dobândite au, ce tipare vocaționale au moștenit de la părinți, cum pot pune bazele unei cariere care să îi facă fericiți și cu ajutorul căreia să contribuie sănătos către societate. Activarea se bazează pe un principiu-reper de descoperire și dezvoltare personală, de care absolut fiecare copil are nevoie pentru a fi ghidat la începuturile sale de drum: “Dacă faci ceea ce îți PLACE, nu vei munci nicio zi din viața ta.Confucius

 

“Orientarea vocatională reprezintă ‘dirijarea’ unui adolescent sau adult spre meseria sau profesia care i se potriveşte cel mai bine din punct de vedere al: aptitudinilor, capacităţilor sau gusturilor sale, valorilor și idealurilor proprii, posibilităţilor de angajare și situaţiei familiale”, spune psihologul Yolanda Crețescu, fondatorul Happy Minds.

 

Desfăsurarea evaluărilor de orientare vocațională:

Când: în intervalul 01.06.2019 – 31.06.2019

Cum: cu programare telefonică la cabinetul de terapie Happy Minds – 0726.766.669

Unde: sediul asociației Happy Minds: Str. Emanoil Porumbaru, 31, Et. 2, Ap. 5, Sect. 1

Ce presupune: test computerizat specializat de orientare vocațională, teste de măsurare a aptitudinilor generale și speciale, urmat de evaluarea directă a psihologului Yolanda Crețescu

Cât: testul durează o oră și jumătate

Evaluare de grup: grup de cinci participanți

Ce are nevoie adolescentul: act de acord al părintelui și/sau însoțirea acestuia de către un părinte

Rezultatele testului: vor aduce în lumină talentul/vocația/aptitudinile adolescentului

Scop: ușurarea deciziei adolescentului către vocația sa

Cost: gratuit

 

Cazurile sociale au creat necesitatea apariției asociației Happy Minds. Happy Minds este o asociație care cuprinde Centrul vocațional de dezvoltare armonioasă și Cabinetul individual de psihologie clinică și psihoterapie. Asociația funcționează prin aplicarea principiilor de educație și dezvoltare terapeutică adleriană.

În anul 2012 au fost puse bazele centrului vocațional de dezvoltare armonioasă, ca nevoie de suport și dezvoltare a personalității copiilor în mod proactiv, în sistemul acestora unic de referință. Prin terapia adleriană copilul este abordat la 360 de grade, folosind educația ca instrument de intervenție psihologică. Astfel, copiii sunt îndrumați unic, individual, pentru a-și descoperi propriul potențial, astfel încât aceștia să își asume școala ca sarcină a propriei munci și nu dedicată nevoii de prestigiu a familiei.

Expertiza de peste 15 ani a fondatoarei, psihologul specializat în terapia adleriană Yolanda Crețescu, atât în domeniul clinic cât și psihoterapeutic, a fost suport în proiectele asociației:

  • de coordonare a activităților didactice, vocaționale și psihoterapeutice
  • de implementare a programelor psiho-educaționale pe tipuri de intervenție: autism, CES (cerințe educative speciale), ADHD (tulburări de atenție și hiperactivitate), tulburări de externalizare)
  • de coordonare și executare a activității de evaluare psihologică și clinică
  • coordonare și executare a evaluărilor vocaționale – peste 80 evaluări/an
  • de organizare și susținere de workshop-uri de dezvoltare personală, parenting, conștientizarea comportamentelor specifice micii copilării în procesul de adaptare școlară și familială – 10 workshop-uri/an
  • de consiliere psihologică și psihoterapie individuală, familie, cuplu
  • de implementare proiecte sociale de integrare a copiilor cu părinți plecați în străinătate: București, Suceava, Tulcea prin “Caravana Happy Minds”
  • de implementare de cursuri de dezvoltare dedicate cadrelor didactice si părinților
  • de implementare de cursuri de dezvoltare parentală în companii

 

Ce înseamnă terapia adleriană:

  • Dezvoltarea eficientă a copilului în raport cu școala creează beneficii și premise optime de relaționare atât în familie cât și în grupul imediat social, cu prietenii sau la școală.
  • Conștientizarea propriei identități și a rolului social valorizează resursele și calitățile copilului, în totalitatea sistemului lui. Filosofia adleriană de lucru este aceea de a acționa 360°  în jurul copilului.
  • Exersează autonomia și conștientizarea propriilor eforturi ca beneficiu personal, raportat la  performanțele școlare și se dezvoltă pe alte paliere relația copilului cu părintele său. În alte cuvinte, relația părinte-copil va avea ca focus îmbogățirea, armonia și armonizarea, în detrimentul conflictelor, frustrărilor sau condiționărilor ce apar în urma suprapunerii de roluri (rolul părintelui alternează cu rolul învățătorului, educatorului, profesorului, iar rolul copilului alternează cu rolul elevului).
  • Abordarea fiecărui copil în totalitatea comportamentelor sale. Un copil nu poate fi doar „rău”, doar „absent” sau doar „agresiv”. Pentru a pătrunde gândirea copilului, în toată complexitatea acțiunilor sau alegerilor sale, este nevoie să fie luate în considerare multitudinea  reacțiilor și varietatea răspunsurilor de care dispune. Altfel spus, se iau în considerare resursele copilului și abordăm reacțiile sale prin prisma mediului sau a particularităților sale.

 

 

Comentarii

Comentarii

Related posts

Majoritarii de la MedLife au vândut într-o singură şedinţă acţiuni de 13,2 mil. lei

Stefana Muresan

Maravela|Asociații alături de grupul american Standex

Ionut Oprea

BuildGreen depășește 3 milioane m2 asistați pentru certificare sustenabilă

Nicolae Pop

Comentarii

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More