Bihor Infrastructura Slider Ultimele stiri

Au fost desemnați câștigătorii pentru construcția a încă 54,9 km ai Autostrăzii Transilvania!

Asocierea CONSTRUCȚII SA (ROMANIA) – HIDROELEKTRA MEHANIZACIJA D.D. CROAȚIA a fost desemnată câștigătoarea licitației pentru proiectarea și execuția Subsecțiunii 3C1: Suplacu de Barcău – Chiribiș.

Lotul cu o lungime de 26,35 km a fost atribuit acestei Asocieri, la o valoare a ofertei de 361.901.913,71 lei fără TVA, echivalentul a 75,7 milioane euro.

Pe traseul acestei Subsecțiuni va fi amenajat un nod rutier la km 24+525 și vor fi construite sau finalizate 19 poduri, pasaje si viaducte.

Potrivit prevederilor contractuale, perioada de proiectare este de 6 luni, iar cea de execuție a lucrărilor este de 18 luni.

Pentru Subsecțiunea 3C2: Chiribiș – Biharia, în lungime de 28,55 km, Comisia de evaluare a desemnat câștigătoare Asocierea TRAMECO SA – VAHOSTAV -SK, a.s. – DRUMURI BIHOR SA – DRUM ASFALT SRL – EAST WATER DRILLINGS SRL.

În cadrul contractului cu o valoare de 326.515.056,68 lei fără TVA, echivalentul a 68,3 milioane euro, Asocierea are la dispoziție 6 luni pentru activitatea de proiectare și 18 luni pentru execuția lucrărilor.

De-a lungul traseului acestei subsecțiuni vor fi construite sau finalizate 18 poduri, pasaje și viaducte.

Ambele Asocieri au ofertat o perioadă de garanție a lucrărilor de 10 ani. Procedura de semnare a contractelor va putea fi declanșată după 10 zile, dacă în acest termen legal nu vor fi depuse contestații.

Însă în situația în care vor fi înregistrate contestații împotriva rezultatului procedurilor, CNAIR SA va trebui să aștepte soluționarea acestora și doar după aceea va putea iniția procedurile de semnare a contractelor.

 

Informații suplimentare:

Subsecțiunea 3C1: Suplacu de Barcău – Chiribiș, face parte din Autostrăzii Brașov – Tg. Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3C: Suplacu de Barcău – Borș

Traseul Subsecțiunii 3C1 începe în zona localității Marca (intersecția cu DC95) la km 4+200. La km 6+700 traseul autostrăzii traversează lacul de acumulare Suplacu de Barcău, după care intră în zona câmpului petrolier unde intersectează, la km 9+000, DJ191B (Suplacu de Barcău-Foglas).

În continuare, traseul autostrăzii se îndreaptă spre vest, în lungul DN 19B (Suplacu de Barcău- Marghita), la sud de localitățile Dolea și Margine.

La km 22+500, la sud de Abrum, traseul traversează calea ferată Tauteu-Marghita, iar la km 24+300, la sud de Chiribiș, intersectează DJ 191A (Chiribiș-Tauteu), unde a fost prevăzut un nod rutier pentru legătura cu municipiul Marghita.

În continuare, traseul se desfășoară într-o zonă de câmpie, în zona Chiraleu și Sînlazăr, intersectând DN 19E la km 30+480.

Traseul Subsectiunii 3C2 începe în zona localității Sînlazăr (intersecția cu DN19E), respectiv km 30+550 pe traseul acestei Șubsecțiuni. În continuare traseul se desfășoară într-o zonă de câmpie, între localitățile Mișca și Chislaz, unde DN19E (Chiribiș – Sălard – Biharia) a fost deviat în lungul autostrăzii, pe o lungime de 4,2 km.

Traseul trece apoi la sud de localitatea Poclusa de Barcău, se înscrie  în lungul DN 19 E, între localitățile Sarsig și Hăucești și intersectează DJ 767 (Tiglead – DN19E) la km 39+950.

La km 40+980 traseul trece printr-o zonă de aria protejată Fegernic, pe o lungime de circa l00 m, intersectându-se apoi, la km 41+319, cu drumul comunal DC42.

De aici traseul autostrăzii trece la nord de localitatea Fegernic, iar la km 48+500 se intersectează cu un drum local (la sud de Sălard) și continuă spre granița româno-ungară, intersectând DN 19 E, la km 55+100, drum național va fi deviat de la traseul existent pe o lungime de 1,8 km.

 

 

Related posts

Transgaz demarează lucrările la stațiile de comprimare gaze naturale din cadrul BRUA

Stefana Muresan

CNIPMMR propune debirocratizarea și digitalizarea Legii societăţilor nr.31/1990

Traian Dan

Eurocerad International din Bucureşti, singurul ofertant la licitaţia de completare a proiectului tehnic pentru nouă kilometri din Autostrada Lugoj – Deva

redactia

Workshop NATO Urban Medical, la Târgu Mureș  

Ligia Voro

Guvernatorii Rotary Districtul 2241, amintiri și învățăminte

Ligia Voro

La 100 de ani de la înfiinţarea universităţii româneşti din Cluj, UBB țintește recunoaștere internațională după modelul Harvard

redactia

Mediul de afaceri chinez, studiat la Sibiu

Papuc Irina

Angajații performanți ai Grupului Teraplast, recompensați cu acțiuni în valoare de 1,8 milioane de lei

Stefana Muresan

CCIFER : Majorarea salariului minim fără studiu de impact in prealabil va afecta major companiile, în special cele mici si mijlocii

redactia

Un nou record la Aeroportul International Iasi: peste 125.000 de pasageri in august

Stefana Muresan

Bilka, la un pas de 100 mil. euro, afaceri mai mari cu 45%

Stefana Muresan

Masterat Bosch la Universitatea Babeș Bolyai

Nora Dumitrescu

Rablele abandonate în Baia Mare vor fi valorificate la reciclatori

Nora Dumitrescu

Mulberry Development a dat în folosință ISHO Parking

Ligia Voro

CTP:  12 mil. de euro investitie pentru extinderea DSV

Ionut Oprea

Restricții de circulație pe Valea Oltului în perioada 7 – 15 octombrie

Ligia Voro

InGENIOUSly Continental 2018: studenții au creat mașini care decid singure ce traseu să urmeze

Stefana Muresan

Colonada imperială din Buziaș, unică în Europa, restaurată cu fonduri europene

redactia

Electric Castle declară ZERO TOLERANȚĂ agresiunii

Stefana Muresan

Medicover a finalizat achiziția Spitalului Pelican Oradea

redactia

Investiţiile străine directe au scăzut în primele 9 luni ale anului

Papuc Irina

Sălăjenii de la Simex își duc noul concept la Moscova

Nora Dumitrescu

Optim PM desemnata sa livreze primul hotel Autograph Collection din Romania

redactia

Județul Covasna, promovat în Daily Mail cu imagini uimitoare din dronă

redactia

Leave a Comment