Bihor Infrastructura Slider Ultimele stiri

Au fost desemnați câștigătorii pentru construcția a încă 54,9 km ai Autostrăzii Transilvania!

Asocierea CONSTRUCȚII SA (ROMANIA) – HIDROELEKTRA MEHANIZACIJA D.D. CROAȚIA a fost desemnată câștigătoarea licitației pentru proiectarea și execuția Subsecțiunii 3C1: Suplacu de Barcău – Chiribiș.

Lotul cu o lungime de 26,35 km a fost atribuit acestei Asocieri, la o valoare a ofertei de 361.901.913,71 lei fără TVA, echivalentul a 75,7 milioane euro.

Pe traseul acestei Subsecțiuni va fi amenajat un nod rutier la km 24+525 și vor fi construite sau finalizate 19 poduri, pasaje si viaducte.

Potrivit prevederilor contractuale, perioada de proiectare este de 6 luni, iar cea de execuție a lucrărilor este de 18 luni.

Pentru Subsecțiunea 3C2: Chiribiș – Biharia, în lungime de 28,55 km, Comisia de evaluare a desemnat câștigătoare Asocierea TRAMECO SA – VAHOSTAV -SK, a.s. – DRUMURI BIHOR SA – DRUM ASFALT SRL – EAST WATER DRILLINGS SRL.

În cadrul contractului cu o valoare de 326.515.056,68 lei fără TVA, echivalentul a 68,3 milioane euro, Asocierea are la dispoziție 6 luni pentru activitatea de proiectare și 18 luni pentru execuția lucrărilor.

De-a lungul traseului acestei subsecțiuni vor fi construite sau finalizate 18 poduri, pasaje și viaducte.

Ambele Asocieri au ofertat o perioadă de garanție a lucrărilor de 10 ani. Procedura de semnare a contractelor va putea fi declanșată după 10 zile, dacă în acest termen legal nu vor fi depuse contestații.

Însă în situația în care vor fi înregistrate contestații împotriva rezultatului procedurilor, CNAIR SA va trebui să aștepte soluționarea acestora și doar după aceea va putea iniția procedurile de semnare a contractelor.

 

Informații suplimentare:

Subsecțiunea 3C1: Suplacu de Barcău – Chiribiș, face parte din Autostrăzii Brașov – Tg. Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3C: Suplacu de Barcău – Borș

Traseul Subsecțiunii 3C1 începe în zona localității Marca (intersecția cu DC95) la km 4+200. La km 6+700 traseul autostrăzii traversează lacul de acumulare Suplacu de Barcău, după care intră în zona câmpului petrolier unde intersectează, la km 9+000, DJ191B (Suplacu de Barcău-Foglas).

În continuare, traseul autostrăzii se îndreaptă spre vest, în lungul DN 19B (Suplacu de Barcău- Marghita), la sud de localitățile Dolea și Margine.

La km 22+500, la sud de Abrum, traseul traversează calea ferată Tauteu-Marghita, iar la km 24+300, la sud de Chiribiș, intersectează DJ 191A (Chiribiș-Tauteu), unde a fost prevăzut un nod rutier pentru legătura cu municipiul Marghita.

În continuare, traseul se desfășoară într-o zonă de câmpie, în zona Chiraleu și Sînlazăr, intersectând DN 19E la km 30+480.

Traseul Subsectiunii 3C2 începe în zona localității Sînlazăr (intersecția cu DN19E), respectiv km 30+550 pe traseul acestei Șubsecțiuni. În continuare traseul se desfășoară într-o zonă de câmpie, între localitățile Mișca și Chislaz, unde DN19E (Chiribiș – Sălard – Biharia) a fost deviat în lungul autostrăzii, pe o lungime de 4,2 km.

Traseul trece apoi la sud de localitatea Poclusa de Barcău, se înscrie  în lungul DN 19 E, între localitățile Sarsig și Hăucești și intersectează DJ 767 (Tiglead – DN19E) la km 39+950.

La km 40+980 traseul trece printr-o zonă de aria protejată Fegernic, pe o lungime de circa l00 m, intersectându-se apoi, la km 41+319, cu drumul comunal DC42.

De aici traseul autostrăzii trece la nord de localitatea Fegernic, iar la km 48+500 se intersectează cu un drum local (la sud de Sălard) și continuă spre granița româno-ungară, intersectând DN 19 E, la km 55+100, drum național va fi deviat de la traseul existent pe o lungime de 1,8 km.

 

 

Related posts

Microîntreprinderile și IMM-urile vor putea accesa 25 de milioane de euro pentru inovare și dezvoltare de clustere

Stefana Muresan

La Timişoara se caută soluţii pentru construirea unui nou port

Robert Bloancă

CBRE păstrează administrarea clădirii Campus 6.1 deținută de CA Immo

Ligia Voro

[Enjoy Transylvania!] Concepte de arhitectură în Transilvania (2): Primele fortificații

Transilvania Business

Patricia Maria Ştirbu, președinte Summit Agro Romania: Puterea Pamântului (RO&ENG)

redactia

Morphoza: Designing the new difference

Ionut Oprea

Made in România. Ce materiale promoționale și cadouri vor primi oficialii europeni care vor participa la reuniunile prezidate de România

redactia

Drumul vinului în Bistrița-Năsăud, pregătit să primească turiști din toată lumea

Stefana Muresan

ROFMA vă invită la Conferința Internațională de Facility Management, ROFMEX 2017

Ionut Oprea

Două aeroporturi din Transilvania vor primi compensații de la stat

Nora Dumitrescu

Rezervele internaţionale ale României, în creștere la 31 decembrie 2020

Traian Dan

Aerogara din Cluj își instalează echipamente de scanare de 6 milioane euro

Nora Dumitrescu

Ulysse Nardin, official sponsor of the 2018 Monaco Yacht Show

Ionut Oprea

USAMV Cluj-Napoca și-a completat patrimoniul cu o plantație viticolă de 65 ha în județul Sibiu: educație antreprenorială pentru un viitor punct turistic

Ion Surdu

Alfredo Seafood: Piața locală de pește crește cu circa 10% în 2018

Stefana Muresan

Tinerii din mediul rural pot aplica acum la Edulab – programul online de antreprenoriat în educație

Nicolae Pop

Proiectul „Sprijinirea inițiativelor antreprenoriale din Regiunea Vest”, lansat de Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Arad

Stefana Muresan

Târgul internațional de mașini agricole SIMA Paris, amânat pentru februarie 2021

Traian Dan

Banca Transilvania face o nouă achiziție în Republica Moldova: o companie specializată pe finanțarea microîntreprinderilor

Papuc Irina

Astra Trans Carpatic introduce trenuri cumpărate de la danezi pe ruta Oradea – Arad

redactia

O fabrică a grupului TeraPlast, inaugurată în spațiul virtual

Nora Dumitrescu

Clujenii de la Accesa își consolidează poziția printr-un joint-venture cu germanii de la Ratiodata

Nora Dumitrescu

Măsuri împotriva Covid-19 la nivel european. „Să învățăm din exemplele pozitive și din greșelile celorlalte state”

Ion Surdu

ANRE va prelungi termenul pentru alegerea furnizorului de energie

Traian Dan

Leave a Comment