Bihor Infrastructura Ultimele stiri

Încep lucrările la pasajul de sub Bulevardul Magheru din Oradea

Viceprimarul Florin Birta a anunțat în cadrul conferinței de presă de luni, 15 iulie, că săptămâna trecută, în cadrul ședinței Comisiei de monumente, aceasta a avizat lucrările pentru obiectivul de investiții ,,Soluție inovativă pentru creare undă verde pentru tramvai Pod Dacia – B-dul Magheru Oradea”.

 

„Am obținut în acest moment autorizația de construcție pentru pasaj, a fost depus proiectul tehnic de către firma care a câștigat licitația, urmează ca în cel mai scurt timp proiectul tehnic să fie finalizat, să fie verificat de către verificator și înaintat către inspecția în construcții. Estimarea noastră este că în jurul datei de 1 august vom începe lucrările la acest pasaj”, a declarat viceprimarul.

Proiectul vizează realizarea unui pasaj subteran pe sub B-dul Magheru, care va face legătura între Aleea Ștrandului și Parcul Traian, precum și extinderea Podului Dacia la 6 benzi.

Prin această soluție inovativă va crește frecvența de circulație a tramvaielor și va scădea timpul de parcurs al acestora, prin crearea unei benzi unice pentru tramvai.

Firma câștigătoare este asocierea formată din S.C Freyrom S.A (lider de asociere), S.C Prodcons Group S.R.L (asociat), S.C Integrated Road Solutions S.R.L (asociat) și S.C Electro Excel Green Consulting S.R.L (asociat), care a realizat și Podul Centenarului.

Valoarea estimată a contractului a fost de 18. 500.000 lei fără TVA, iar valoarea contractului încheiat cu firma câștigătoare este de 14.511.433 lei fără TVA, aproximativ 3.100.000 de euro.

Sursa de finanțare o reprezintă fondurile europene prin Programul Operațional Regional 2014 – 2020, Obiectivul Specific 4.1 – Reducerea emisiilor de carbon în municipiile reședință de județ prin investiții bazate pe planurile de mobilitate urbană durabilă.

„În funcție de cum va decide constructorul, vom avea restricții de circulație în zonă. Însă încercăm ca atunci când vom începe efectiv lucrările la pasaj, lucrări care vor dura aproximativ 12 luni, circulația mașinilor să nu fie oprită, vom încerca să nu blocăm accesul auto în zonă, chiar dacă circulația va fi mai îngreunată. Cel mai sigur vom opri circulația tramvaielor pe o perioadă de 60 de zile, dar OTL va asigura în acea perioada transportul călătorilor în acea zonă”, a spus viceprimarul Florin Birta în cadrul conferinței de presă.

Related posts

Ambasadorul Paul Brummell, discuții cu primarul din Oradea cu privire la oportunităţile de investiţii

Stefana Muresan

Cum sunt întreținute drumurile Ardealului

Nora Dumitrescu

Investiție de peste 21 de mln. de lei în extinderea rețelelor de apă-canal în comunele Sânpetru și Hărman din județul Brașov

Ion Surdu

Piaţa serviciilor medicale private a crescut anul trecut cu 12%, până la 1,7 miliarde euro

Stefana Muresan

Timișoreanul Werner Wolff, director general al Tarom

Stefana Muresan

Rupack, gestionarea eficientă a cartonului la Reghin 

Ligia Voro

Hotelurile Clujului își revin la viață. Transilvania face primul pas

Nora Dumitrescu

Riscurile procurării de echipamente medicale în contextul Covid-19: cadrul legislativ și nevoile sociale

Ion Surdu

Ness Digital Engineering – noul sediu in Openville

Ionut Oprea

Proiectanții spanioli de pe A8: “Vom respecta graficul de execuție”

Nora Dumitrescu

Aeroportul Internațional „Avram Iancu“ Cluj suplimentează zborurile către Constanța în sezonul de vară 2018

Stefana Muresan

Concurență tot mai mare pentru un loc de master la UBB

Stefana Muresan

România trimisă în fața Curții de Justiție. România este singurul stat membru care nu a comunicat încă măsurile de transpunere a directivei UE privind mărcile în legislația națională

Gruita Ienasoiu

Clujul își revitalizează un parc cu 10 milioane de euro

Nora Dumitrescu

Clujenii și brașovenii comandă online mâncare de peste 50 de lei

Nora Dumitrescu

Daniela Blidărean, un deceniu de antreprenoriat de succes  

Stefana Muresan

[Enjoy Transylvania!] Povestea vinului (2) Podgoria Jidvei

Transilvania Business

CTP își consolidează poziția de cel mai mare proprietar de parcuri logistice din zona capitalei

Ionut Oprea

Eli Park 3 – un proiect logistic de 72.000 mp, în zona Buftea Chitila

redactia

Clujul va avea cel mai mare parc industrial din Transilvania. Peste 1.000 de noi locuri de muncă

Stefana Muresan

Românii care doresc să investească în SUA pot opta pentru viza de tip E2

Stefana Muresan

Timişoara, legată printr-o pistă de biciclete de localitățile aflate pe o rază de 20 km

Stefana Muresan

Cities of Tomorrow #6: Reconversie și revitalizare

Ionut Oprea

CJ Cluj a alocat 100.000 de lei pentru reconstrucția catedralei Notre-Dame

Stefana Muresan

Leave a Comment