Antreprenori IT&C Ultimele stiri

Retargeting.biz adoptă noi sisteme de pricing

- Rares Banescu Retargeting - Retargeting.biz adoptă noi sisteme de pricing

În această lună, start-up-ul românesc Retargeting.biz lansează noile sisteme de pricing, pe bază de abonament lunar, ce vin în beneficiul clienților cu mai multă flexibilitate și transparență în gestionarea costurilor de marketing online și implicit a conversiilor obținute prin platforma de marketing online automatizat.

 

Noul sistem de plată Retargeting.biz, pe bază de sumă fixă lunară, intră în vigoare din luna iulie 2019. Acest abonament lunar se calculează în funcție de traficul lunar al unui magazin online, la care se adaugă bugetele pe care echipa magazinului online dorește să le investească în Facebook și Google.

“Avantajul noii modalități de plată îl reprezintă faptul că, în acest fel, fiecare e-shop își poate stabili mult mai ușor eforturile de marketing lunare și are si o viziune mult mai clară a costurilor versus vânzările obținute”, spune Rareș Bănescu, CEO și fondator al SAAS-ului Retargeting.biz.

Din 2012 și până în prezent, Retargeting.biz a evoluat de la an la an, a creat tehnologii noi și a lansat trenduri inovatoare pe piața de e-Commerce atât pe plan local, cât și european, devenind o companie care automatizează munca unei agenții tradiționale de marketing.

“Ideea din spatele Retargeting a fost întotdeauna de a ușura eforturile de marketing, de a automatiza cât mai multe dintre sarcinile unui departament de marketing și de a elimina eroarea umană. Pentru magazinele online care folosesc soft-ul nostru, orice tip de campanie, fie că este vorba de reclame pe Facebook și Google, de e-mail-uri, pop-up-uri, notificări push și SMS, fiecare campanie se poate seta din câteva click-uri. De asemenea, se activează automat în funcție de comportamentul fiecărui utilizator în parte si se personalizează cu produsele de interes ale fiecărui potențial cumpărător. Clienții Retargeting câștigă astfel timp pe care îl pot aloca altor fel de îndatoriri care să-i ajute să-și dezvolte și mai mult afacerea”, povestește Rareș Bănescu.

Ca urmare a complexității serviciilor de care pot beneficia magazinele online: campanii pe Facebook, Instagram, Google, e-mail, pop-up, push notification și SMS, Retargeting.biz se transformă într-o platformă de automatizare creativă foarte ușor de navigat de către utilizatori și user-friendly.

Mai mult decât atât, compania pregătește lansarea în România a unor noi tipuri de campanii: Google Shopping Ads și Youtube Ads, oferind magazinelor online românești oportunitatea de a se alinia la trendurile internaționale în ceea ce privește marketingul online atutomatizat și creativ.

“Retargeting este deja o platformă destul de complexă care oferă magazinelor online posibilitatea de a lansa rapid și simplu campanii de marketing pe toate canalele: Facebook, Instagram, Google, e-mail, pop-up, push notification si SMS. Dar nu își dorește să se oprească aici! Chiar în momentul acesta dezvoltăm campanii de Google Shopping Ads, care nu există încă în România, cât si Youtube Ads. Numai partea de Youtube Ads presupune crearea automată de video-uri pentru produsele fiecărui magazin online, deci pe lângă ușurarea și automatizarea campaniilor, vom oferi ceva cu totul inedit, nemaiîntâlnit”, dezvăluie Rareș Bănescu, CEO și fondator Retargeting.biz.
 

 

 

Related posts

Takata recrutează 380 oameni pentru fabrica din Arad

Stefana Muresan

Investiţie de peste 1 mil. euro pentru dotarea a două spitale din Cluj-Napoca

Stefana Muresan

Dunwell: 23 centre de distribuție aprovizionează zilnic magazinele

Papuc Irina

Brisk Group – the new strong player in the project and cost management services arena

redactia

CCIA Timiș, sprijin pentru 25 de firme ale căror planuri de afaceri au fost selectate pentru finanțare

Stefana Muresan

FOTO: Golf, soare și tentația hole-in-one la Transilvania Business Challenger

Ligia Voro

Baia Mare își face bulevard de birouri

Nora Dumitrescu

Metode noi de investigație la Clinica de Pediatrie a Spitalului Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș

Stefana Muresan

Investiție de 1,1 mil. euro într-un club de fitness pe 2.100 metri pătrați în Vox Technology Park

Ligia Voro

Proiect de masterplan al campusului Universității Oradea, prezentat la Primăria Oradea

Stefana Muresan

Instalație de lumini “made in Cluj” în centrul financiar al Londrei

Nora Dumitrescu

Hidroelectrica bate recordul istoric de profit

redactia

Sibiul va prelua oficial titlul de Regiune Gastronomică Europeană

redactia

Alu Menziken, angajări pentru viitoarea fabrică din Medieșul Aurit – investiție de 44 mil. euro

Stefana Muresan

Berliner Wine Trophy: Medalie de aur și alte cinci premii pentru vinurile de Cotnari

Stefana Muresan

Swiss Capital, campionul intermedierilor pe piața bursieră din România. Topul brokerilor în 2018

redactia

Florin Piersic, ”cel mai frumos cadou dăruit de Dumnezeu poporului român”. Cât încasează actorul din drepturi de autor

redactia

Made in Romania – competitia BVB

Stefana Muresan

Programatorii sunt invitați la primul Hackathon Colliers

Ionut Oprea

Joint Venture-ul OSRAM Continental își începe activitatea

Stefana Muresan

Sute de angajaţi din zona de vest a României vor fi pregătiţi de Camera de Comerţ Timiş, într-un contract de 3,2 milioane de lei

Robert Bloancă

Gara Brașov va fi modernizată cu fonduri proprii ale CFR. Investiții necesare de peste 10 ani

Ion Surdu

Cinci localități din Transilvania în top 10 cele mai îmbătrânite orașe

Ligia Voro

Prima rețea de stații de gaz natural comprimat, proiect de 5,2 mil. euro. Printre orașele vizate: Timişoara, Arad, Sibiu şi Deva

Stefana Muresan

Leave a Comment