Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Primul magazin online din România care introduce căutarea vocală

Ceea ce părea acum mulţi ani o fantasmagorie, a devenit o realitate uzuală în zilele noastre. Din ce în ce mai mulți consumatori folosesc vocea pentru a efectua interogări în motoarele de căutare online, pentru a găsi companii locale sau pentru a lua decizii atunci când cumpără de pe internet.

 

Statisticile spun că, la nivel global, cererile pentru smart-speaker au crescut cu aproape 200% in în toamna anul 2018, iar până în anul 2022, se preconinează că 55% dintre gospodării vor deține această tehnologie.  

Cunoscutul magazin online dedicat bebelușilor și copiilor, BeKid.ro, este primul magazin din E-Commerce-ul românesc care a introdus căutarea vocală.  Astfel, părinţii care vor să cumpere jucării, cărucioare, scutece, biberoane sau alte produse destinate copiilor, vor putea căuta produsele dorite discutând la propriu cu telefonul mobil.

“Ideea de a introduce căutarea vocală pe site-ul Bekid.ro mi-a venit după ce am observat că din ce în ce mai multi oameni din jurul meu caută vocal. În plus, decisive au fost câteva statistici de la cel mai mare motor de căutare, care spuneau încă de acum 3 ani ca 20% din toate căutările realizate la nivel mondial pe mobile se realizau vocal, și că până în 2020, acest procent se va apropia de 50%. De asemenea, 58% dintre consumatori folosesc căutarea vocala pentru a găsi informații despre afacerile locale, iar 30% dintre căutări se vor realiza, până în 2020, cu ecranul telefonului în hibernare. Plecând de aici, am considerat că ar fi o idee incredibilă să introducem această tehnologie a viitorului în e-commerce și în România, astfel că BeKid.ro a devenit primul magazin online din țara noastră care beneficiază de căutare vocală în motorul de căutare al website-ului. De la lansarea acestei funcționalități de acum câteva zile, am observat că deja 26.7% dintre căutările realizate pe site-ul nostru sunt realizate prin căutare vocală, ceea ce ne arată că aceasta nu mai este un trend, ci o funcționalitate folosită din ce in ce mai des. Consider că pentru mămici acest proces de căutare vocală le ușurează considerabil găsirea de produse pentru copiii lor, mai ales că în mare parte din timp, copiii stau în brațe și nu au posibilitatea de a folosi tastele telefonului”, declară Iulian Ghişoiu, General Manager al companiei care deține site-ul www.bekid.ro.

Momentan, această facilitate este disponibilă pentru sistemul Android, dar în viitorul apropiat, directorul magazinului online afirmă că va fi disponibil și pentru iOS.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Concluzii după cea mai importantă conferință dedicată concurenței 

Articolul următor

ANSWEAR.ro anunță o creștere de 50% în S1 2019

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share